Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@13:06:26 GMT

امیرعبداللهیان خواهان توقف فوری جنایات رژیم صهیونیستی شد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۴۶۷۵

امیرعبداللهیان خواهان توقف فوری جنایات رژیم صهیونیستی شد

حسین امیر عبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل و دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین، در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، جنایت اخیر صهیونیست‌ها در روز خونین جهانی قدس علیه ملت روزه دار فلسطین در مسجد الاقصی را به شدت محکوم کرد.

وی با اشاره به مسئولیت انسانی و حقوقی نهادهای بین المللی، مجامع بین المللی پارلمانی و سازمان ملل خواهان توقف فوری جنایات رژیم جعلی و تروریستی اسرائیل و محکومیت این تجاوزات صهیونیستی و‌ توقف نقض سیستماتیک حقوق بشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر عبداللهیان برافروخته شدن شعله‌های انتفاضه قدس را برگه دیگری از صفحات مبارزات و اراده ملت فلسطین برای نیل به حقوق مشروع خود خواند و یاری رساندن و کمک به ملت و مبارزین فلسطینی در این مرحله حساس را مهم و ضروری توصیف کرد.

دبیر کل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین از مجالس اسلامی و جهان به ویژه بین‌المجالس اسلامی و آسیایی درخواست نمود که به طور ویژه موضوع قدس و مسجد الاقصی را مورد اهتمام قرار دهند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل رژیم صهیونیستی بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۴۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش پخت و برگرداندن «مقلوبه» در دانشگاه هاروارد

دانشجویان هاروارد همراه با دیگر دانشجویان آمریکایی در اعتراض به اقدامات و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه تجمعاتی برگزار کرده و همچون دیگر دانشجویان خواهان قطع سرمایه‌گذاری‌های دانشگاهی با رژیم صهیونیستی به دلیل این جنایات شده‌اند.

دانشجویان در اقدامی نمادین برای نشان دادن همبستگی با مردمی که در فلسطین «گرسنه» هستند، اقدام به پخت «مقلوبه»، یک غذای سنتی فلسطینی که از گوشت خورشتی، برنج و سبزیجات سرخ شده تهیه می‌شود، کردند. این غذا که برای سرو باید از ظرف برگردانده شود به عنوان نمادی برای سرنگونی رژیم صهیونیستی معروف شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • پویش پخت و برگرداندن «مقلوبه» در دانشگاه هاروارد
  • زندگی زیر آوار جنایات رژیم صهیونیستی
  • رایزنی تلفنی بایدن با امیر قطر؛ درباره تحولات غزه
  • ویدیو/ تأمین حقوق ملت فلسطین یک مطالبه بین‌المللی است
  • سابقه سیاه تشکیلات خودگردان از «انتفاضه فلسطین» تا «طوفان الاقصی»
  • دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس خواهان آتش‌بس فوری و پایدار در غزه شد
  • تجمع دانشگاهیان گناباد در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
  • جنایات اسرائیل نفرت مردم آمریکا را برانگیخته است
  • نامه غریب‌آبادی به کمیسر عالی حقوق بشر برای سرکوب خشونت‌آمیز جنبش‌های دانشجویی حامی فلسطین
  • اعتراض دانشجویان اروندی در دفاع از آزادی خواهان فلسطین