Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی کاراته گفت: برای شرکت در آخرین مسابقه گزینشی بازی‌های المپیک توکیو به میزبانی پاریس، از روز 20 اردیبهشت ماه تمرین آماده‌سازی شش ملی‌پوش استارت می‌خورد

سید شهرام هروی در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی کاراته ایران صحبت هایی را انجام داده است.

به گزارش طرفداری، سید شهرام هروی در خصوص آغاز دور جدید اردوی تیم ملی کاراته به فارس گفت:

برای شرکت در آخرین مسابقه گزینشی بازی‌های المپیک توکیو به میزبانی پاریس، از روز 20 اردیبهشت ماه تمرین آماده‌سازی شش ملی‌پوش استارت می‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس طبق برنامه‌ریزی که شده است بنده و امیر مهدی زاده اواسط خرداد ماه برای کسب سهمیه سوم و کامل کاراته ایران به پاریس خواهیم رفت.

او در پاسخ به این سوال که در وزن 75+ کیلوگرم چه کسی به بازی‌های المپیک توکیو خواهد رفت، گفت:

ذبیح‌الله پورشیب و سجاد گنج‌زاده از سال 2018 تا مسابقات لیگ جهانی کاراته وان لیسبون، امتیازات لازم را جمع کرده‌اند ولی تکلیف وزن 75+ کیلوگرم در رقابتهای قهرمانی اروپا که اواخر اردیبهشت ماه در کرواسی برگزار می‌شود، مشخص خواهد شد. 

هروی در مورد اینکه مردم و جامعه ورزش ایران انتظار دارند تا کاراته در المپیک مدال‌های خوشرنگی را به دست بیاورد گفت:

تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا بهترین نتیجه و عملکرد موفق آمیز را در بازی‌های المپیک توکیو داشته باشیم. 

سرمربی تیم ملی کاراته با اشاره به اینکه هر موفقیتی در ورزش ایران برای مملکت و نام ایران ثبت می‌شود گفت:

وقتی ورزشکاران در رقابت‌های بین‌المللی حاضر می‌شوند همانند یک سرباز به مصاف حریفان‌شان می‌روند تا ایرانی در تمام دنیا سرش را بالا بگیرد. تیم ورزشی از کشورمان در مسابقات شکست بخورد، مسئول فدراسیون یا سرمربی رفتنی هستند و این نتیجه بد برای کشورمان باقی خواهد ماند. با این همه مشکلات و تحریم که در کشور داریم، ورزش ایران توانسته است سهمیه بازی‌های المپیک را بگیرد. بر همین اساس باید به این سربازان مملکت‌مان روحیه دهیم تا به مصاف حریفان‌شان بروند. تیم ملی برای شخص خاصی نیست و بهتر است که برای این تیم در مسابقات بین‌المللی آرزوی موفقیت بکنیم.

اخبار داغ 

ریحانه پارسا در آغوش مرد نامرئی! / کراش جدیدش کیست؟! + عکس بیژن ذوالفقارنسب در طرفداری: اعتراف می کنم ایویچ در مورد علی کریمی اشتباه کرد! حمله رسانه حامی سپاهان به پرسپولیس رشید مظاهری: برای تراکتور متاسفم تشکیل پرونده برای لیونل مسی به دلیل نقض پروتکل های بهداشتی شوخی کاربران در شبکه های اجتماعی با سرخیو راموس پس از بازی چلسی-رئال مادرید / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازی های المپیک توکیو تیم ملی کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۴۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوپینگ آرون بروکس شرایط را تغییر می‌دهد؛ بازگشت دیوید تیلور برای رقابت با حسن یزدانی!

ممکن است دیوید تیلور به علت دوپینگ آرون بروکس به المپیک پاریس برسد.

طرفداری | دوپینگ آرون بروکس داغ‌ترین خبر چند روز اخیر آمریکا است.

آرون بروکس 23 ساله موفق شد در انتخاباتی کشتی آزاد آمریکا، دیوید تیلور را شکست دهد و سهمیه المپیک پاریس را کسب کند. دیروز خبری مبنی بر دوپینگ آرون بروکس منتشر شد و حالا ممکن است دیوید تیلور جانشین او در المپیک شود البته بخش حقوقی فدراسیون کشتی آمریکا، اعتقاد دارد خطری بروکس را تهدید نمی‌کند.

سخنگوی فدراسیون کشتی آمریکا در واکنش به این اتفاق، گفت:

ما از پست‌های اخیر در مورد آرون بروکس آگاه هستیم. کشتی آمریکا در مورد آزمایش دوپینگ اظهار نظر نمی‌کند چون این فرآیندی است که توسط سایر سازمان‌ها انجام می‌شود. فدراسیون کشتی آمریکا تأیید کرد در صورتی که آرون بروکس نتواند به المپیک برود دیوید تیلور نماینده وزن ۸۶ کیلوگرم آمریکا خواهد بود. اگرچه تیلور هنوز بازنشستگی خود را اعلام نکرده اما او در این هفته با پذیرش سرمربیگری در ایالت اوکلاهاما، بسیاری از مردم را شوکه کرد. وی جانشین جان اسمیت خواهد شد که این پست را به مدت سه دهه در اختیار داشت.

از دست ندهید ????????????????????????

درد بی‌پایان؛ چهره ناصر الخلیفی بعد از حذف مقابل دورتموند (عکس) ادین ترزیچ، هوادار دیروز، سرمربی فینالیست امروز داروین نونیز به شایعات پیوستن به بارسلونا قوت بخشید! سوتی عبدالله ویسی روی آنتن زنده؛ تخلف پاداش 3.5 میلیاردی فولاد؟ 

دیگر خبرها

  • دهکده المپیک پاریس 2024؛ مکانی بدون مک دونالدز و الکل
  • دوپینگ آرون بروکس شرایط را تغییر می‌دهد؛ بازگشت دیوید تیلور برای رقابت با حسن یزدانی!
  • تانک روس قهرمان شد و غش کرد!
  • سرمربی تیم ملی والیبال: از شرایط بازیکنان راضی هستم؛ صعود به المپیک رویا نیست
  • سرمربی تیم ملی والیبال: صعود به المپیک رویا نیست
  • افشای بیماری سرمربی معروف خارجی در ایران
  • نوجوان خوشابی در مسابقات آسیای ازبکستان تاریخ ساز شد
  • «جنجال» کلیدواژه دیدارهای پرسپولیس و سپاهان؛ مارادونا، آب‌های آلوده، غش کردن و سرباز احمدی!
  • نتایج دونده در امارات اهمیت نداشت/ حاشیه‌ها را دور می‌کنیم
  • ملی‌پوش اسلحه اپه: بعد از ناکامی در کسب سهمیه المپیک مصمم‌تر شدم