Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@10:21:53 GMT

خدمتگزاری گروه‌های جهادی برگ زرینی از تاریخ کشور است

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۴۷۴۲

خدمتگزاری گروه‌های جهادی برگ زرینی از تاریخ کشور است

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی سالروز تشکیل بسیج سازندگی را گرامی داشت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الذین جاهدوا فینا لنهدینهم سبلنا و ان الله المحسنین

۱۷ اردیبهشت، روز صدور فرمان تاریخی مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای عزیز را به همه جهادگران عرصه خدمت و آبادانی میهن اسلامی تبریک عرض می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند مدتی است بیماری عالمگیر راه را بر بسیاری از عرصه‌های خدمت گروه‌های جهادی بسته است، اما خدمتگزاری فداکارانه و پرشور گروه‌های جهادی در نجات مردم از ویروس منحوس کرونا و دستگیری از آسیب‌دیدگان معیشتی این بلیه با تشویق و ساماندهی کمک‌های مومنانه مردم عزیز، برگ زرین دیگری را در کتاب تاریخ خدمات جهادی و فداکارانه جوانان این مرز و بوم رقم زد و تصویری زیبا از دلدادگی و پروردگار را پیش روی همگان مجسم ساخت.

به همه شما افتخار می‌کنیم و از خدای متعال می‌خواهیم با رفع این بلیه عالمگیر بار دیگر تمامی عرصه‌های خدمت را بر روی ما بگشاید و راه تقرب بیشتر به خود، با خدمتگزاری خالصانه به خلایق را برای ما هموار سازد و از او می‌خواهیم پرچمدار بزرگ این جهاد، رهبر بزرگوارمان را تا ظهور امام عصر علیه السلام مؤید و موفق و منصور بدارد.

همیشه سربلند باشید، همواره جهادی بمانید و عاقبت به خیر شوید.

سرباز کوچک ولایت و خادم جهادگران

سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی

کد خبر 5207007 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری محمدرضا نقدی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بسیج سازندگی گروههای جهادی انتخابات 1400 فلسطین مجلس شورای اسلامی روز قدس برجام روز جهانی قدس شورای نگهبان رژیم صهیونیستی قاسم سلیمانی ایالات متحده امریکا سید عباس عراقچی انتخابات ریاست جمهوری وزارت خارجه محمد باقر قالیباف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۴۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل

گروه‌های جهادی کاشان در سیل اخیر به یاری مردم سیل‌زده در منطقه شتافتند.

امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074877 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • پای کار آمدن مردم شرط موفقیت در عرصه‌های مختلف است
  • قدردانی فرماندار رفسنجان از عملکرد گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل
  • شرکت ۲۰ هزار بسیجی در المپیاد جام شهید عجمیان
  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • عملیات وعده صادق برگ زرینی بر تاریخ ایران اسلامی است