Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر بهره برداری شرکت پتروشیمی شهید تندگویان با اشاره به اجرای برنامه های متعدد رفع موانع و گلوگاه‌های تولید در سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها»، اعلام کرد: در نخستین ماه سال، تولید محصولات زنجیره پلی اتیلن ترفتالات از مرز 107 هزار تن گذشت.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت پتروشیمی شهید تندگویان، «امین ملک زاده» با اشاره به اجرای گام جدید پروژه رفع موانع و گلوگاه‌های تولید در پتروشیمی شهید تندگویان در سال 1400، سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» ، گفت: در این راستا، امسال به دنبال ثبت رکوردهای جدید تولید در این زنجیره پلی اتیلن ترفتالات صنعت پتروشیمی کشور هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر بهره برداری شرکت پتروشیمی شهید تندگویان با اعلام اینکه فروردین ماه امسال تولید تجمعی ماهانه باردیگر سه رقمی شده و از مرز یکصد هزار تن گذشت، تصریح کرد: در نخستین ماه امسال، تولید بالغ بر یکصد و هفت هزار تن محصول در پتروشیمی شهید تندگویان به ثبت رسیده است.
وی با تاکید بر اینکه فروردین ماه نسبت تولید به ظرفیت نصب شده بیش از 80 درصد بوده است، اظهار داشت: بر این اساس، با تداوم برنامه‌های مختلف رفع موانع و گلوگاه های فنی و عملیاتی و متنوع سازی سبد تولید به دنبال بهبود رکوردهای تولید در سال جدید در مقایسه با مدت مشابه پارسال است.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: پتروشیمی شهید تندگویان هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۴۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر مادر شهید «حسن محمدی» به خاک سپرده شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، پیکر حاجیه خانم گُل گز مرادبیگلو مادر شهید «حسن محمدی» در گلزار شهدای جعفریه به خاک سپرده شد.

شهید حسن محمدی متولد چهارم فروردین سال ۱۳۴۲ در روستای گازران (جعفریه) قم بود. کلاس دوم راهنمایی را که تمام کرد، برای کمک به معاش خانواده، به شغل کارگری روی آورد؛ با رسیدن به سن سربازی، قامت خویش را به این لباس مقدس آراست و به عنون سرباز نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی، در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حاضر شد.

شهید محمدی سرانجام دوازدهم فروردین سال ۱۳۶۲ در گیلانغرب بر اثر انفجار مین و اصابت ترکش به شهادت رسید و پیکر مطهرش در گلزار شهدای شهر جعفریه به خاک سپرده شد.

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۷ درصدی میزان تولید پتروشیمی بوشهر
  • پیکر مادر شهید «حسن محمدی» به خاک سپرده شد
  • پیش بینی سود پتروشیمی بوعلی سینا در سال ۱۴۰۳/ بوعلی در سال ۱۴۰۲ چقدر سود ساخت؟
  • افزایش ۱۱.۷ درصد فروش پاکشوما در فروردین ۱۴۰۳
  • فرشاد مومنی: به سوی روند قهقرایی گسترش فقر و عقب ماندگی حرکت می کنیم/ راحت می گویند نقشی در افزایش نرخ ارز نداریم! / وزیر مسئول تولید، می گوید آنقدر واردات کرده ایم که گلوگاه های گمرکی بند آمده! با عنوان «اصلاحات پارامتریک» از جیب حقوق بگیران سرقت می کنند
  • صادرات محصولات پتروشیمی یک میلیون تن افزایش یافت
  • حضور قدرتمند شرکت پتروشیمی امیرکبیر در ۲۰۲۴ CHINAPLAS
  • تنوع سبد محصولات پتروشیمی با هدف تکمیل زنجیره ارزش
  • رشد بورس با افزایش تولید خودرو و صادرات محصولات پتروشیمی
  • افزایش ۸درصدی تولید محصولات پتروشیمی در شستان/سهم ۱۱درصدی از کل صادرات صنعت پتروشیمی