Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا مرزبان در گفت‎و‎گو با میزان در رابطه با دیدار حساس تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر اظهار داشت: تیم‌های اول و دوم جدول تا بدین جای فصل بازی‌‌های خوبی به نمایش گذاشته‌اند و با نتایج عالی به مصاف هم می‌روند. بازی فوق‌العاده حساسی در انتظار است. امیدواریم این دیدار با کیفیت برگزار شود و بتوانیم مردم را به یک بازی بزرگ و زیبا دعوت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درخصوص تأثیر نتیجه این دیدار در تعیین قهرمان فصل جاری لیگ برتر گفت: هر کسی این بازی را ببرد صد درصد قهرمان نمی‌شود و قطعاً این دیدار نقش صددرصدی در قهرمانی هیچ یک از تیم‌ها نخواهد داشت، اما ۳ امتیاز حساس و خوبی دارد که کمک‌کننده خواهد بود. بعد از آن ۸ بازی دیگر پیش رو است که همه حساس هستند.

مربی تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: فاصله تیم‌ها کم شده و بازی‌ها تماشاچی ندارد که خود این یک مشکل بزرگ است. تمام تیم‌ها خوب هستند و هر تیم مشکلات خاص خود را دارد. باید بازی به بازی استراتژی مخصوص را در نظر بگیریم و برای هر دیدار تیم‌ها را آنالیز کنیم تا در برابرشان موفق باشیم. در تلاشیم فوتبال خوب کلاسیک و حرفه‌ای ارائه دهیم و وارد مسائل حاشیه‌ای نشویم.

مرزبان در خصوص شرایط سپاهان در این فصل عنوان کرد: با توجه به شرایط اول فصل که امتیازات خوبی نگرفته بودیم، توانستیم پله به پله مسائل درون تیمی را حل کنیم. خواست نویدکیا این بود که مسائل درون تیمی حل شود و ایرادات تاکتیکی و استراتژی تیمی تغییر پیدا کند. او درک خوبی از فوتبال حرفه‌ای دارد و فسلفه خوبی در فوتبال دارد. با نظر کادر فنی برای اجرای دستورات سرمربی برنامه بازی را عوض کردیم و همه برای حرکت به سوی موفقیت دست به کار شدیم. در نهایت توانستیم با کسب نتایج خوب و قوی به خط موفقیت بازگردیم. همینطور توانستیم در جام حذفی نیز موفق باشیم. بیشتر بخوانید: الهامی: شرایط دو تیم در جدول بر اهمیت باری افزوده است

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علیرضا مرزبان سپاهان پرسپولیس تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۴۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشان: تعویض‌های اوسمار باعث شکست پرسپولیس شد

سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تعویض‌های اشتباه اوسمار باعث شد که بازی را از دست دهیم و در نهایت بازنده این بازی باشیم، تعویض‌هایی که انجام شد هیچکدام نتوانست کمک حال پرسپولیس باشد و یا جریان بازی را عوض کند.

حمید درخشان سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس و کارشناس فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو درباره عملکرد تیم ملی فوتسال کشورمان در جام ملت‌های آسیا گفت: فکر می‌کنم که تیم ما هم شروع خوبی داشته و هم بازی‌های خوبی را انجام داده است و با عملکرد خوب به جایی رسیده است که در فینال حضور دارد، من فکر می‌کنم تیم‌ها نسبت به سال گذشته که حضور داشتند تغییرات زیادی را داشتند که در زمینه فوتبالی رشد داشتند و نشان دادند که سال‌ها کار کردند و برنامه ریزی کردند و بر اساس آن توانستند بازی‌های خوبی را ارائه بدهند و کار را برای ما سخت‌تر کردند.

درخشان درباره نقاط ضعف تیم ملی در شب گذشته در مرحله نیمه‌هایی مقابل ازبکستان گفت: همانطور که در جام ملت‌های فوتبال شاهد بودیم، می‌بینیم که کشور‌های اطراف ما خیلی ترقی و پیشرفت کرده‌اند، به دلیل اینکه برنامه ریزی داشتند و رکن اصلی این تغییرات را در فوتبال جام ملت‌های آسیا دیدیم، که این تغییرات مثبت در فوتسال آن‌ها هم رخ داد که خوشبختانه بچه‌ها موفق شدند، موفقیت بازیکنان ایران این زمینه را مهیا کرد که ما هوشیار باشیم تا تلاش بیشتری کنیم و موقعیتمان را حفظ کنیم، اما نیاز به برنامه ریزی بلند مدت داریم و این کار‌ها نیاز به هزینه دارد تا این برنامه‌ها را در آینده داشته باشیم تا موفقیت‌های بیشتری را به دست بیاوریم.
کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص این که دیدار نهایی برابر تایلند میزبان را چطور می‌بیند، اظهار کرد: مطمئناً تیمی که به فینال رسیده است تیم خوبی بوده است که در این مرحله حضور پیدا کرده است که این نشان دهنده سخت‌تر شدن کار برای ما می‌باشد، دیگه مانند گذشته نیست که برویم و به تیم‌های رقیب شیش گل بزنیم، زیرا که دیگه تیم‌ها برنامه ریزی دارند و کارفنی خود را توسعه می‌دهند، به همین خاطر کار سختی را در فینال داریم، اما بچه‌های ما توانایی این را دارند که در فینال هم بازی خوبی را انجام دهند که انشالله موفق می‌شوند.
سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی شب گذشته پرسپولیس و آلومینیوم که با پیروزی تیم اراکی همراه بود، گفت: با احترامی که در قبال تیم آلومینیوم قائل هستم، اما انتظارات از پرسپولیس بیشتر بود، تیم آلومینیوم هم دوندگی خوبی داشت و هم شرایط خوبی را برای خودش به وجود آورد و نکته اصلی مهم این بازی این بود که این تیم ناامید نشد و عقب هم افتاد خیلی تلاش کرد که به نتیجه دلخواه خود برسد و همین اتفاق هم افتاد و این تلاش جوابگو بود، اما این طرف قضیه هم ما دوبار جلو افتادیم و هر دوبار هم نتوانستیم نتیجه را حفظ کنیم که فکر می‌کنم دلایل فنی داشت و با تغییراتی که انجام دادیم باید به تیم کمک می‌کرد که این اتفاق رخ نداد و تغییرات خوبی را نداشتیم و همین باعث شد که روند رو به جلو را از دست بدهیم و این اتفاق موجب شد که تیم آلومینیوم بیشتر روی بازی تسلط پیدا کند و بتواند تاکتیکش را پیاده کند روی پرسپولیس و سرخپوشان مجبور شدند دست و پا بسته قبول کنند و در نهایت بازی تساوی شد و این تساوی هم در نهایت رسید به ضربات پنالتی و پرسپولیس حتی بازیکنان خوبی را هم به عنوان ضربه زن پنالتی نداشت و ایت اتفاق باعث شد که جام را از دست بدهیم.

حمید درخشان در خصوص اینکه آیا قبول دارد تعویض‌های اوسمار باعث شکست پرسپولیس شد یا خیر ادامه داد: هرکسی نظر شخصی خود را بیان می‌کند، اما من از نظرفنی باید بگم که جام حذفی رویدادی است که می‌شود با قهرمانی در آن راحت‌تر به لیگ قهرمانان آسیا رسید، اما این اتفاق رخ نداد و تعویض‌های اشتباه سرمربی باعث شد که بازی را از دست دهیم و در نهایت بازنده این بازی باشیم، تعویض‌هایی که انجام شد هیچکدام نتوانست کمک حال پرسپولیس باشد و یا جریان بازی را عوض کند، رفته رفته علاوه بر اینکه بازی را از دست دادیم شیرازه تیم به هم خورد و تاکتیک تیمی هم درست انجام نشد و در نهایت غافل گیر شدیم و بازی را واگذار کردیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود!
  • بیرانوند همچنان تحت نظر کادر پزشکی
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • آقای گل پرسپولیس و پیش‌بینی جالب تیم قهرمان!
  • انریکه: زود قهرمان می‌شویم، خوشحالم
  • درخشان: تعویض‌های اوسمار باعث شکست پرسپولیس شد
  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس