Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-08@23:08:23 GMT

رضا محمدی: پرسپولیس نتایج فوق العاده ای کسب کرده است

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۵۱۰۳

رضا محمدی گفت: به نظر می‌رسد پرسپولیس و سپاهان شانس و بخت اول برای قهرمانی در لیگ امسال باشند

رضا محمدی از نتایج پرسپولیس در بازی های آسیایی می گوید.

به گزارش طرفداری، رضا محمدی درباره دیدار حساس تیم‌ های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر به میزان گفت:

خدارا شکر امسال جزو بهترین سال‌های پرسپولیس بوده و تاکنون نتایج فوق‌العاده‌ای در شرایط بحرانی کرونا و آب و هوای هند گرفته است و عملکرد خوبی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ان‌شاالله در مرحله بعدی نتایج بهتری بگیرند تا با جام برگردند.

او در خصوص بازی با سپاهان گفت:

هر دو تیم در این فصل در فرم خوب و ایده آلی هستند و در رتبه‌های اول دوم لیگ حضور دارند. به نظر می‌رسد پرسپولیس و سپاهان شانس و بخت اول برای قهرمانی در لیگ امسال باشند؛ به همین علت این بازی برای هر دو تیم به جای سه امتیاز شش امتیازی است و هر تیمی نتیجه بگیرد تکلیف قهرمان این فصل را مشخص خواهد کرد.

دروازه‌بان سابق تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس گفت:

متأسفانه فقط به خاطر کرونا بازی بدون هوادار برگزار می شود و امیدوارم یک بازی خوب از دو تیم ببینیم.

اخبار داغ 

ریحانه پارسا در آغوش مرد نامرئی! / کراش جدیدش کیست؟! + عکس بیژن ذوالفقارنسب در طرفداری: اعتراف می کنم ایویچ در مورد علی کریمی اشتباه کرد! استقلال در تهران و تراکتور در عربستان به مصاف رقبا می روند | ادعای عربستانی ها سهیل مهدی: چرا باید به حرف یک باشگاه خاص گوش کنیم؟ بیانیه مشترک بارسلونا، رئال مادرید و یوونتوس در رابطه با سوپرلیگ نیمار امروز تا 2026 تمدید می کند/ ادعای اکیپ

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۵۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ هوادار پرسپولیس و سپاهان محروم شدند!

به گزارش "ورزش‌ سه"، در این رای که به محکومیت هوادار جنجالی سپاهانی تاکید شده، دو تیم باید فصل آینده مقابل هواداران زن بازی کنند و البته چندین هوادار دو تیم نیز به مدت یک ماه از حضور در استادیوم محروم شده‌اند.

جعفر شهبازی، مصطفی کباری، صادق طاولی، امیر فریدونی، مجتبی علیمردانی، داود معصوم دوست، باقر جلیل‌پور، محسن کاظمی، میلاد خانه‌ساز طوسی و محمد علی طهرانی، ابراهیم بابایی، مهدی مهدی خانی و امید فروتن افرادی هستند که یک ماه حق حضور در استادیوم‌های فوتبال سراسر کشور را ندارند.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای صدور حکم دیدار جنجالی سپاهان و پرسپولیس این بار روش متفاوتی را در پیش گرفته و علاوه بر محروم کردن ۱۳ هوادار جنجالی دو تیم، بازی رفت و برگشت فصل آینده سرخپوشان و طلایی‌پوشان تهرانی فقط در حضور هواداران زن برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس قهرمان هم شود باید یک سرمربی بزرگ را جایگزین اوسمار ویرا کرد
  • منتقد گل‌محمدی به جمع حامیانش پیوست!
  • پرسپولیس باید از سپاهان الگو بگیرد
  • ۱۳ هوادار پرسپولیس و سپاهان محروم شدند!
  • مظفری‌زاده: نتایج ما بهتر شده است ولی با خمس مشکلی نداشتیم
  • حواشی عجیب بازی پرسپولیس و سپاهان در آزادی / فیلم
  • یوسفی: پرسپولیس مقابل نساجی لیاقت پیروزی نداشت/تیم اوسمار باید کاملا به نتایج استقلال بی توجه باشد
  • پاداش فوق‌العاده برای نساجی پیش از بازی با پرسپولیس
  • با بردن پرسپولیس به هواداران استقلال هدیه می‌دهیم
  • مدافع سپاهان آماده یازدهمین کلین شیت (عکس)