Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالفضل نصیری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهر اظهار داشت: کارخانه تصفیه شکر و تولید قند با ویژگی خاص و منحصر به فرد در تولیدات خود به عنوان بزرگترین کارخانه تصفیه شکر و تولید قندبخش خصوصی کشور می باشد از سال ۹۷ به علت اختلافات حقوقی با شرکت کشت و صنعت مغان با مشکل موجه شده بود با رایزنی ها و تشکیل جلسات  متعدد با مدیریت ریاست دادگستری استان و دستگاه قضایی شهرستان و با طرفین دعوی الحمدالله با مدیریت شایسته دستگاه قضایی اخیرا توافق حقوقی لازم بعمل آمد و کلیه شکایت های حقوقی و قضایی در این خصوص مرتفع و توافق لازم با رضایت طرفین انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن قدردانی از مجموعه دستگاه قضایی در سالی که مقام معظم رهبری سال حمایت از تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نامگذاری فرموده اند، این امر مهم بهیمناین پیام معظم له محقق شد و هم اکنون عملیات نصب و راه اندازی تجهیزات و ماشین آلات این کارخانه عظیم آغاز شده است.

این کارآفرین نمونه اهری افزود: با توجه به نیاز منطقه به امر سرمایه گذاری و اشتغال همچنین تعدد جوانان جویای کار با همراهی همه مسئولان امر که هر یک به سهم خود از آغاز عملیات اجرایی تا به حال کمک های موثری را در روند اجرایی این طرح عظیم صنعتی انجام داده اند گفت با آغاز به فعالیت این مجتمع که در سال جاری شاهد بهره برداری از آن خواهیم بود زمینه برای اشتغال بیش از ۵۰۰ نفر فراهم خواهد شد.

مدیر عامل این کارخانه یادآور شد: این مجتمع عظیم تولیدی، به عنوان بزرگترین کارخانه تصفیه شکر بخش خصوصی وبزرگترین کارخانه قند کشور با ماشین آلات و تکنولوژی روز اروپا با ظرفیت تولید روزانه ۵۰۰ تن شکر و ۲۰۰ تن قند در روز در زمینی به مساحت ۵۰ هزار مترو زیربنای بیست و هشت هزار مترمربع در فاز یک شهرک صنعتی اهر در حال اجراست که تاکنون چهار میلیون  یورو  و دویست میلیارد تومان هزینه شده است.

 

انتهای پیام/60001

منبع: فارس

کلیدواژه: اشتغال دستگاه قضایی اهر تولید ماشین آلات تکنولوژی شکر قند ارو پا دستگاه قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۵۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود

فرماندار شهرستان تبریز گفت: به حرکت درآمدن چرخه تولید در واحدهای تولیدی این شهرستان، موجب رونق اقتصادی، افزایش سرمایه‌گذاری و فعال شدن نیروی انسانی و کاهش بیکاری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، یونس فاتح ظهر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ همزمان با آغاز هفته کارگر از چندین واحد تولیدی شهرستان تبریز بازدید کرد.

وی با اشاره به شعار سال مبنی بر جهش تولید اظهار کرد: به حرکت درآمدن چرخه تولید در واحدهای تولیدی این شهرستان، موجب رونق اقتصادی، افزایش سرمایه‌گذاری و فعال شدن نیروی انسانی و کاهش بیکاری می‌شود.

فرماندار شهرستان تبریز ضمن تبریک هفته کارگر به کارگران این مجموعه عنوان کرد: ارتقای کمیت و کیفیت محصولات تولیدی، بهره گرفتن از علم و تجربه اندوزی، برخورداری از دانش فنی و نیروی متخصص متناسب با ورود فناوری‌های جدید، داشتن خلاقیت، شناخت از بازارهای جدید و سیاست‌های ورود به آن‌ها و توجه به سلیقه مشتری، لازمه دستیابی به موفقیت بیشتر در عرصه توسعه فعالیت‌های اقتصادی است.

فاتح در ادامه به بررسی مسائل و مشکلات موجود در این کارخانه پرداخت و در راستای حل و رفع مشکلات موجود دستورات لازم را ابلاغ کرد.

کد خبر 748801

دیگر خبرها

  • حمایت قضایی از تولید/ جلوگیری از بیکاری ۱۹۱ هزار ‌کارگر
  • حمایت دستگاه قضایی از کار و کارگر/ ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شد
  • تأکید نماینده ولی فقیه در لرستان بر رفع موانع تولید
  • موانع مشارکت مردم‬ استان‬ تهران‬ در امر تولید و اقتصاد رفع شود
  • ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم
  • واحدهای آلاینده سمنان زیر ذره‌بین دستگاه قضا
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • کارخانجات و واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل شناسایی شود
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • وصول عوارض و معوقات آلایندگی محیط زیستی در استان سمنان پیگیری شود