Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-07@02:26:08 GMT

آتش سوزی مهیب در شرکت تاژ + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۵۲۸۷

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین از وقوع آتش‌سوزی در واحد تولید مواد شوینده گسترده در شهرک صنعتی لیا خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، قدرت الله مهدیخانی با اشاره به آتش سوزی که در ساعت ۱۱:۲۰ دقیقه امروز در شرکت تولید مواد شوینده تاژ اتفاق افتاد، گفت: بلافاصله پس از آگاهی از میزان گستردگی حریق در این شرکت نیرو‌های آتش نشانی شهرک لیا، الوند، شهرستان البرز، بوئین زهرا، قزوین و محمدیه به محل اعزام شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کد ویدیو دانلود فیلم اصلی مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین ادامه داد: خوشبختانه این آتش سوزی تا کنون تلفاتی به همراه نداشته با این حال یکی از سوله‌های شرکت کاملاً از بین رفته است و در حال حاضر نیرو‌های متخصص آتش نشانی با بررسی‌های دقیق از شرکت‌های هم جوار و میزان وجود مواد شیمیایی در شرکت در حال کنترل و اطفا حریق هستند.

وی با اشاره به این موضوع که تا این لحظه اطلاعات دقیقی در خصوص میزان خسارات وارده وجود ندارد گفت: نیرو‌های آتش نشانی از چند جبهه در حال مهار شعله‌های آتش هستند و نگرانی اصلی ما در حال حاضر سرایت کردن آتش به شرکت‌های هم جوار است. برچسب ها: آتش سوزی ، کارخانه ، مواد شوینده ، تاژ ، قزوین

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: آتش سوزی کارخانه مواد شوینده تاژ قزوین آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۵۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات آتش سوزی انباری در خیابان لاله‌زار

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از وقوع حریق در یک انباری ۲۰ متری واقع در خبابان لاله‌زار خبر داد.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که حریق در یک انباری کوچک به مساحت حدود ۲۰ مترمربع که در طبقه دوم یک واحد صنفی قرار داشت رخ داده است. داخل این انبار لوازم و قطعات فلزی مربوط به لوستر و ... نگهداری می‌شد که آتش‌نشانان بلافاصله برای اطفاء حریق وارد عمل شده و موفق شدند تا شعله‌های آتش را در عرض چند دقیقه مهار و به طورکامل اطفاء کنند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه درپی این حریق دود زیادی به آسمان بلند شده بود، اظهارکرد: همچنین با توجه به عرض کم خیابان لاله‌زار ترافیکی نیز در این مسیر ایجاد شده بود که همین موضوع موجب حساسیت کسبه و برخی از شهروندان شده بود، اما خوشبختانه این حریق بسیار جزئی بود و هیچگونه خسارت جانی به دنبال نداشت.

به گفته ملکی، آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل به ماموریت خود خاتمه داده و به ایستگاه بازگشتند. کارشناسان آتش‌نشانی هم علت این حادثه را بررسی و اعلام خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • جزییات آتش سوزی انباری در خیابان لاله‌زار
  • آتش سوزی در خیابان لاله‌زار تهران
  • آب به قزوین رسید
  • قول وزیر نیرو برای رها کردن بخش دیگری از حق آبه قزوین از سد طالقان
  • نجات جان ۱۵ نفر در آتش‌سوزی مجتمع مسکونی در قم
  • آتش سوزی آشپزخانه در محله مفتح اطفا شد
  • آتش سوزی ۲ واحد تجاری و مسکونی در گیلان
  • روز یادبود آتش‌نشانان ۱۴۰۳ +تاریخچه و پوستر Firefighters’ Memorial Day
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی درگرگان
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در گرگان