Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش طرفداری، یکی از پروژه های مربوط به باشگاه سپاهان که فرایند برپایی و تکمیل آن، در دوره مدیریت محمدرضا ساکت به راه افتاده، موزه تاریخ و افتخارات سپاهان است که طبق برنامه ریزی ها در محل تعیین شده در ورزشگاه نقش جهان قرار خواهد داشت.

اصفهانی ها که در این مورد خیلی آرام و بدون جار و جنجال جلو رفتند، حالا پیش از دیدار این تیم برابر پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان، موزه را افتتاح خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها بی سر و صدا به جمع آوری مدال ها، یادگاری های شخصی بازیکنان و وسائل کلکسیونی و تاریخ ساز بازیکنان مانند بازوبند، مدال ها، دستکش دروازه بان در دیداری تاریخی، کفش آقای گلی، پیراهن های خاص و … پرداختند.

سپاهانی ها تاکنون با بازیکنانی مانند محمد برزمهری، محرم نویدکیا، محمود کریمی، هادی عقیلی، سیدمهدی سیدصالحی و … ارتباط برقرار کردند و تا حد امکان وسایل شخصی و خاطره انگیز و تاریخی این بازیکنان را به موزه منتقل کردند.

مسئولان سپاهان در ارتباطی که با بازیکنان دوره های مختلف این تیم برقرار کردند از آنها خواستند هر چیزی که در اختیار دارند و به بازی های مهم سپاهانی ها مربوط می شود را به موزه باشگاه بیاورند چرا که هم موزه افتخارات باشگاه را پربارتر می کنند و هم از نظر امنیتی وسائل مهم خود را در شرایطی مطمئن قرار خواهد داد.

از نکات جالب این موزه این که هر یک از ستاره های تاریخ این باشگاه می توانند برای خود یک ویترین اختصاصی داشته باشند و حالا نفراتی که نام آنها برده شده (نوید کیا، کریمی و عقیلی و …) مشغول انتقال وسائل شخصی خود به این موزه هستند و پیش از دیدار سپاهان برابر پرسپولیس، ویترین مربوط به افتخارات و بازی های سیدمهدی سیدصالحی افتتاح خواهد شد و این انتظار می رود که به زودی ویترین های دیگر نیز به راه بیفتد تا بالاخره پروژه موزه دار شدن تیم های ایرانی از یک جایی آغاز شود.

 سیدصالحی که مهمان ویژه سپاهان در بازی فرداشب این تیم مقابل پرسپولیس است، پیراهن های خود، مدال های قهرمانی ایران و نایب قهرمانی آسیا، کفش آقای گلی آسیا و یادگاری های دیگرش از سال ها حضور در سپاهان را به درخواست محمدرضا ساکت به موزه سپاهان منتقل کرده و قرار است از ویترین او فردا شب رونمایی شود.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۵۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، روز دیدار با ذوب آهن بود که نام رضا اسدی در فهرست این تیم قرار نگرفت تا ستاره سپاهانی ها دربی اصفهان را از دست بدهد و سپس مشخص شد که این بازیکن دچار مصدومیت شده و نتوانست تیمش را همراهی کند.

البته مصدومیت اسدی به طول انجامید چرا که او دیدار برابر ملوان و جدال روز گذشته مقابل استقلال ملاثانی را نیز از دست داد تا مشخص شود آسیب دیدگی این بازیکن طولانی تر از چیزی است که تصور می شد.

حالا نیز تسنیم نوشته است که رضا اسدی بازی با پرسپولیس را هم از دست خواهد داد. این بازیکن به دلیل مصدومیت، در چند بازی اخیر تیمش به میدان نرفته است و مراحل درمانی را پشت سر می‌گذارد.

روند بهبود آسیب‌دیدگی رضا اسدی مثبت است، ولی او نمی‌تواند در بازی مقابل تیم سابقش نیز به میدان برود.

دیگر خبرها

  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • بازی، شادی، تماشا در تمرین پرسپولیس
  • سرگیجه در پرسپولیس؛ ستاره تیم بازی با سپاهان را از دست داد؟
  • یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • ستاره‌ی پرسپولیس بازی با سپاهان را از دست می‌دهد؟
  • ستاره سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • قرارداد اوسمار باید تمدید شود