Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر با مجمع نمایندگان استان با موضوع بررسی انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ و تحکیم وحدت بین نیروهای انقلابی برگزار شد.

به گزارش جنوب نیوز، نشست اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر با مجمع نمایندگان استان با موضوع بررسی انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ و تحکیم وحدت بین نیروهای انقلابی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلاش کنیم دایره انقلاب گسترده شود

عبدالکریم جمیری در این نشست با بیان اینکه در فرصت باقی‌مانده باید به انتخابات پرداخت و تلاش کرد تا دولت انقلابی شکل بگیرد اظهار داشت: جریان انقلاب در تلاش است بین همه گروه‌ها وحدت ایجاد شود که الحمدلله در استان بوشهر اتفاقات خوبی در این راستا افتاده است و امیدواریم این وحدت ماندگار باشد.

رئیس مجمع نماندگان استان بوشهر گفت: همه با هم باید تلاش کنیم دایره انقلاب گسترده شود و روز به روز شاهد افزایش نیروی انسانی تراز انقلاب باشیم.

هیچ جای ریسک برای تشکیل دولت مشابه نداریم

نماینده مردم بوشهر،گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط کنونی وظیفه جدی ما انتخابات است که باید به آن توجه ویژه داشته باشیم. امروز با مشکلاتی که توسط دولت ایجاد شده است، هیچ جای ریسک برای تشکیل دولت مشابه نداریم و همه تلاش کنند امید به سمت نیروهای انقلابی برود.

جمیری با بیان اینکه اگر سه قوه همراه و همدل و در کنار هم باشند، قطعا مشکلات کشور رفع خواهد شد، گفت: همه ما به ارتباط با آحاد مردم نیازمندیم و باید تلاش کنیم قشر خاکستری وارد عرصه انتخابات شود.

پرهیز از عملکرد جزیره‌ای

حجت الاسلام موسی احمدی نیز در این نشست گفت: امروز جزیره‌ای عمل کردن حرکت خوبی نیست. اگر همه یکدست شویم قطعا شاهد موفقیت جریان انقلاب خواهیم بود. 

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: در کنار توجه به نیروهای انقلاب باید نگاه‌های نزدیک به جریان انقلابی مورد حمایت قرار گیرد.

وی ادامه داد: برای انتخابات ۱۴۰۰ همه جریان‌های سیاسی سناریو دارند و تا آخر حرکت خواهند کرد و طرف مقابل در فضای خاموش برنامه اجرا می‌کند که مهمترین برنامه آن‌ها تخریب مجلس انقلابی است. 

بوشهر استانی ولایتمدار است

غلامحسین کرمی نیز در این نشست با بیان اینکه فعالیت برای انتخابات ریاست جمهوری نسبت به انتخابات شوراها بسیار متفاوت است گفت: در انتخابات ریاست جمهوری جریان‌های سیاسی در سطح ملی نقش آفرین هستند.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز یک استان ولایت‌مدار داریم، اما در موارد متعدد مشاهده شده به وحدت حداکثری نمی‌رسیم و نتیجه خوبی کسب نمی‌شود و اگر همه با هم باشیم و دلسوزانه تحت عنوان انقلابی فعالیت کنیم قطعا نتیجه خوبی خواهیم گرفت.

ستاد انتخاباتی غرب‌گرایان در وین بنا نهاده شده است

ابراهیم رضایی نیز در این نشست با بیان اینکه وحدت خوبی بین نیروهای انقلابی در سطح ملی و استانی شکل گرفته گفت: طرف مقابل در تلاش است مذاکرات وین را به سمت صحنه انتخابات سوق دهد و ستاد انتخاباتی خود را در وین بنا نهاده است. 

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه عظیم تبلیغاتی و رسانه‌ای غرب و کنش سیاسی آنها یار دوازدهم غرب‌گرایان در انتخابات هستند و باید منتظر معرفی کاندیدای انگلیسی ها برای انتخابات ۱۴۰۰ باشیم.

مطالبه امروز تشکیل «دولت جوان حزب الهی» است

وی با بیان اینکه از حالا تا انتخابات هرشب برای جریان انقلاب، لیله القدر است گفت: برای پیروزی باید دوقطبی کاذب مذاکره و معیشت شکسته شود و مطالبه امروز ما تشکیل «دولت جوان حزب الهی» باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به مذاکرات وین گفت: امروز دولت با مذاکرات وین درحال برگزاری شو انتخاباتی است و با روشنگری نباید بگذاریم که جریان سست و تنبل و ناکارآمد با دروغ مردم را فریب دهد.

مدیریت ناکارآمد تشکیل دولت انقلابی رفع می‌شود

حجت الاسلام یوسف جمالی نیز در این جلسه گفت: قطعا در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ با تشکیل دولت انقلابی موضوع مدیریت ناکارآمد رفع خواهد شد، اما موضوع نفوذ در بدنه نظام باز است. امروز بسیاری از خائنین در داخل تلاش دارند راه نفوذ در کشور مسدود نشود. 

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه قطعا بدنه اجتماعی می‌تواند در کنار جبهه انقلاب استان بوشهر به وحدت برسد گفت: امروز فضای سیاسی آرام است و باید همه در کنار هم تلاش کنیم همدلی و یکدلی خوبی ایجاد شود.

 ۳۹ کانون تخصصی در شورای ائتلاف ساماندهی شده است

قاسم برجوئی فرد نیز در این جلسه گفت: ائتلاف نیروهای انقلاب در استان بوشهر ایجاد شده است و با تلاش همه دلسوزان به نظام در استان گمشده بانک اطلاعاتی نیروهای انقلابی و سرمایه نیروی انسانی در حال شکل گیری است. 
دبیر رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: طی دوماه گذشته بیش از پنج هزار نفر در سامانه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب ثبت نام کردند. 

وی با بیان اینکه بیش از ۳۹ کانون تخصصی در شورای ائتلاف ساماندهی شده است گفت: اگر بتوانیم از ظرفیت ایجاد شده به خوبی استفاده کنیم، قطعا ریل‌گذاری بسیار خوبی خواهیم داشت. 

به گزارش فارس، در این جلسه اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر به بیان نقطه نظرات خود پیرامون انتخابات و راهبرد شورای ائتلاف پرداختند.

منبع: جنوب نیوز

کلیدواژه: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر مجلس شورای اسلامی گفت انتخابات ریاست جمهوری نیروهای انقلابی جریان انقلاب نماینده مردم تشکیل دولت تلاش کنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۵۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛  مدیرکل صداوسیمای استان اصفهان با اشاره به اینکه مرحله دوم انتخابات درحوزه انتخابیه سمیرم ولنجان برگزار می‌شود گفت: دراین مرحله تدبیر سازمان صدا وسیما براین است که برای هرحوزه انتخابیه سه مناظره ۶۰ دقیقه‌ای ضبط شود.
یوسف افشار نیا افزود: سوالات مربوط به مناظره‌ها تلفیقی از حوزه انتخابیه، استان ومسائل کلان کشور است و به صورت یکسان ازهمه نامزد‌ها پرسیده می‌شود.
وی اضافه کرد: علاوه بر مناظره‌ها یک برنامه ۲۰ دقیقه‌ای تبلیغاتی نیز برای هرکدام ازنامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات ضبط می‌شود که در زمان قانونی تبلیغات از صداوسیما پخش خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


مدیر کل صداوسیمای استان اصفهان گفت:در دور دوم انتخابات شبکه تلویزیونی محلی وجود ندارد و برنامه‌های تبلیغاتی ومناظره‌ها ازشبکه استانی رادیو وتلویزیون پخش می‌شود.
علی معصوم زاده تهیه کننده برنامه مناظره‌ها هم با اشاره به اینکه ۱۰۰ نفر از نیرو‌های صداوسیما استان درامر تهیه مناظره‌ها فعالیت دارند گفت:در دور اول انتخابات ۶۰ برنامه تبلیغاتی برای نامزد‌ها ضبط شد وبه مدت ۶۲۰۰ دقیقه از شبکه محلی پخش شد.

دیگر خبرها

  • بسیاری از ناظران انتخاباتی فرهنگیان هستند
  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • جلسه منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • نشست همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • لیست مشترک جبهه پایداری با شانا برای دور دوم انتخابات+ جزئیات
  • نشست همدلی و همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می شود
  • پیشنهاد پایداری به شانا برای تکمیل لیست در دور دوم انتخابات
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد