Web Analytics Made Easy - Statcounter

«رضا اردکانیان» وزیر نیرو «دستورالعمل نحوه پرداخت فوق‌العاده سختی کار و کار در محیط‏‌های غیرمتعارف» را برای اجرا به شرکت‌‏های مادر تخصصی، ساتبا، موسسات و مراکز آموزشی و پژوهشی ابلاغ کرد. خبرگزاری میزان - بر اساس اعلام پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو، این دستورالعمل که جایگزین بند ۵-۵ دستورالعمل اجرایی فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری در صنعت آب و برق می‏‌شود، به منظور بهره‌‏مندی کارکنان از فوق‌العاده سختی کار و کار در محیط‏‌های غیرمتعارف تدوین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  هدف از ابلاغ این دستورالعمل ایجاد محیط کار مناسب و ارتقای شرایط بهداشتی و ایمنی برای متصدیان مشاغل، جبران خدمات متصدیان مشاغلی که با وجود رعایت اصول بهداشتی و ایمنی در هنگام انجام وظایف و مسئولیت‏‌های محوله در معرض آسیب‌های روحی و جسمی قرار می‌گیرند و تعیین عوامل فوق‌العاده سختی کار و کار در محیط‏‏‏‏‏‌های غیرمتعارف و اهمیت آن‌ها است.
بنا بر این گزارش، این دستورالعمل در حوزه ستادی وزارت نیرو، سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی برق (ساتبا)، شرکت‌‏های مادرتخصصی و شرکت‌های تابعه (دولتی) و مؤسسات و مراکز آموزشی و پژوهشی وزارت نیرو اجرایی خواهد شد. بیشتر بخوانید: وزارت نیرو سقف مصرف برق را به استان‌ها ابلاغ کرد مسئولیت اجرای این دستورالعمل در حوزه ستادی وزارت نیرو برعهده معاون حقوقی، پشتیبانی و مجلس وزارت نیرو، در شرکت‏‌های مادرتخصصی و شرکت‏‌های تابعه (دولتی) برعهده مدیرعامل و در ساتبا، مؤسسات و مراکز آموزشی و پژوهشی وزارت نیرو برعهده رؤسای مربوطه است.
بر اساس این گزارش، مسئولیت نظارت بر حسن اجرا در شرکت‏‌های مادرتخصصی و شرکت‌های تابعه (دولتی) زیرمجموعه را مدیران عامل شرکت‌های مادرتخصصی مربوطه بر عهده دارند. مسئولیت نظارت عالیه برحسن اجرای این دستورالعمل نیز برعهده معاون تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو است.   انتهای پیام/ برچسب ها: اخبار اقتصادی وزارت نیرو

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی وزارت نیرو سختی کار و کار در محیط وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۵۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف ۲ قانون را برای اجرا ابلاغ کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور ۲ قانون را برای اجرا ابلاغ کرد.

۱- قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه های اجتماعی کارگران ساختمانی

۲- قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت گنت ترکیه به داوری

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرلشکر باقری مصوبات کارگروه پدافند غیرعامل را ابلاغ کرد
  • جایگزینی یک‌سوم آب مصرفی صنایع یزد با آب نامتعارف
  • کار وزارت نیرو برای فرهنگ‌سازی مصرف برق به جایزه‌دادن کشید!
  • افتتاح مرکز پایش هوشمند انرژی برق در همدان
  • خبر خوش وزیر نیرو/ صنعت نیروگاهی ایران خودکفا شد
  • جزئیات اجرای استاندارد «برچسب انرژی ساختمان» در ادارات
  • ضرورت تدوین دستورالعمل واحد فعالیت محیط زیستی در سطح محلات
  • مشکل تأمین برق ناشی از ناترازی درآمد و هزینه‌های شرکت برق است
  • قالیباف ۲ قانون را برای اجرا ابلاغ کرد
  • تعیین حریم مشهد با طرقبه شاندیز در انتظار ابلاغ وزارت کشور