Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسوول برگزاری مسابقات سازمان لیگ شایعات مربوط به حذف بازی سوپرجام از تقویم فوتبال ایران را تکذیب کرد.

به گزارش ایلنا، در روزهای اخیر اخبار و شایعاتی بی اساس درباره تصمیم گیری برای لغو همیشگی مسابقه سوپرجام از تقویم فوتبال ایران در فضای مجازی منتشر شده است. برخی افراد سودجو این شایعات را دستمایه حملات بی پایه و اساس به مدیریت فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال ایران قرار داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که مسوول برگزاری مسابقات بارها از عزم جدی برای برگزاری سوپر جام صحبت کرده است و هیچ اراده‌ای هم برای حذف سوپرجام وجود نداشته است.

با این حال به دنبال ابهامات و سوالات گسترده به وجود آمده سهیل مهدی مسوول برگزاری مسابقات سازمان لیگ در گفت و گو با سایت فدراسیون فوتبال درباره شایعات مطرح شده گفت: ما بنا داشتیم در فاصله بین هفته بیست و سوم و بیست و چهارم بازی سوپرجام را برگزار کنیم که با تغییری که در برنامه لیگ به خاطر اردوی تیم ملی به وجود آمد باز هم منتفی شد. حذف بازی سوپرجام از برنامه در این مقطع زمانی به معنای حذف این رقابت در کل تقویم فوتبال ایران در فصل جاری و فصول دیگر نیست. الان اولیوت ما برگزاری دیدارهای معوقه لیگ است و حتما تمام تلاش خود را می‌کنیم که تا قبل از پایان لیگ، سوپر جام را برگزار کنیم»

سهیل مهدی هم چنین تاکید کرد: اگر قرار باشد وقت خود را برای جواب دادن به تمامی شایعات مطرح شده در فضای مجازی بگذاریم دیگر وقتی برای کار کردن باقی نمی ماند. ولی با توجه به سوالات متعدد مطرح شده باید بگویم که هیچ وقت قرار نیست بازی سوپرجام از تقویم فوتبال ایران حذف شود. امسال هم به خاطر شرایط خاص کرونا، مسابقات تیم ملی، فشردگی مسابقات و حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و تعداد بالای مسابقات معوقه تا کنون نتوانسته‌ایم این بازی را برگزار کنیم.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سهیل مهدی سازمان لیگ برتر فوتبال سهیل مهدی تقویم فوتبال ایران بازی سوپرجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۵۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعد از سوپرکاپ در عربستان؛ مسابقات لالیگا در آمریکا!

رئیس لالیگا اعلام کرد که مسابقات فوتبال اسپانیا در آمریکا برگزار می‌شود.

به گزارش فارس،‌ خاویر تباس از برگزاری لالیگا در آمریکا از فصل 2026-2025 خبر داد.

تباس در خصوص اینکه چه تعداد مسابقه و در کدام هفته‌ها در آمریکا برگزار می‌شود را به وقتی دیگر موکول کرد. به احتمال فراوان بازی‌های لالیگا اگر در آمریکا برگزار شود، به وقت ایران بامداد خواهد بود.

فوتبال اسپانیا به دلیل درآمد زایی در این سال‌ها تصمیم گرفته در ورزشگاه‌های نقاط دیگر جهان مسابقات خود را برگزار کند.

از 2 سال پیش، بازی‌های سوپرکاپ اسپانیا در عربستان برگزار می‌شود!

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مسی و رونالدو، مانند فراری و لامبورگینی هستند شکست پروژه لژیونرهای پولی در عربستان!

دیگر خبرها

  • مهدی هفت چشمه در پرتاب چکش نقره‌ای شد
  • اعلام ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم
  • پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان
  • حزباوی و السد بر بام فوتبال باشگاهی قطر
  • رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • بعد از سوپرکاپ در عربستان؛ مسابقات لالیگا در آمریکا!
  • برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال