Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سخنگوی جنبش حماس در شهر قدس گفت صهیونیست‌ها تاوان تعرض به نمازگزاران را خواهند پرداخت.
به گزارش خبرگزاری آریا، پایگاه اینترنتی خبرگزاری شهاب نوشت: محمد حماده گفت اقدامات این روز‌های اشغالگران علیه نمازگزاران در مسجدالاقصی و تعرض وحشیانه به نمازگزاران ثابت می‌کند که جنگ صهیونیست‌ها ضد مردم قدس و ضد آزادی عبادت است و آن‌ها جنگ خود را از تلاش برای اخراج ساکنان الشیخ جراح از خانه‌های خود به جلوگیری از اقامه نماز در مسجدالاقصی توسعه داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حماده در گفت و گوی مطبوعاتی هشدار داد: اشغالگران بهای تجاوز و تعرض آشکار خود علیه مسلمانان برای نماز خواندن در مسجد خود را خواهند پرداخت.
حماده در پیامی به جوانان مدافع مسجدالاقصی و قدس تبریک گفت و از مردم فلسطین خواست برای حمایت از مسجدالاقصی و جلوگیری از تجاوز ظالمانه علیه آن متحد شوند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تاوان نمازگزاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۵۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میلیون ها یمنی خواستار ادامه عملیات علیه اشغالگران شدند

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به گزارش شبکه تلویزیونی المسیره شهر‌های مختلف یمن امروز شاهد راهپیمایی میلیونی مردم در حمایت از غزه بود
مردم در این راهپیمایی کهبا شعار «همراه با غزه سربلند، بسیج و آمادگی» برگزارشد ضمن بیانیه‌ای جنایت‌های اشغالگران را محکوم و خواستار تداوم عملیات نیرو‌های مقاومت علیه اشغالگران و حامیان آن شدند.

دیگر خبرها

  • تعرض بیش از ۵۰۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجد الاقصی+ فیلم
  • اعیاد یهودی؛ بهانه‌ای برای خشونت و تشدید شهرک‌سازی صهیونیست‌ها در قدس
  • حمایت دانشگاهیان اهواز از اعتراضات دانشجویان آمریکایی علیه صهیونیست‌ها
  • هشدار حماس درباره توطئه‌های صهیونیست‌ها علیه مسجدالاقصی
  • حمله به رفح کارت بازی اسرائیل برای آزادی اسرااست/مقاومت آماده است
  • آمادگی کامل مقاومت برای مقابله با تجاوز اشغالگران به رفح
  • میلیون ها یمنی خواستار ادامه عملیات علیه اشغالگران شدند
  • مقاومت فلسطین: اشغالگران مجبور شدند پیشنهاد خود را تغییر دهند
  • جلوگیری از ورود نمازگزاران به مسجدالاقصی/مقابله با حملات اشغالگران
  • جلوگیری از ورود نمازگزاران به مسجدالاقصی/مقابله باحملات اشغالگران