Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش شنبه ایرنا از روابط عمومی کانون پرورش فکری خوزستان بر اساس بیانیه‌ هیئت داوران این مهرواره، در گروه سنی بالای ۷ سال( نوخوان) النا آهنکوب با قصه‌ی عجب اشتباهی از اهواز، نهال میخک با قصه‌ ننه سرما و عمو نوروز از بندر ماهشهر و الینا عمادی با قصه‌ جمشید شاه از آبادان، به ترتیب رتبه های برگزیده‌ اول تا سوم را از آنِ خود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گروه سنی بالای ۹ سال( نونهال)‌ نیز، به ترتیب زهرا محمودی یادگاری با قصه‌ تبر از بندر انزلی،  معصومه خدری با قصه‌ شب یلدا از تهران و مهدیسا مرادی با قصه‌ دوستی از ساری، موفق به کسب رتبه های اول تا سوم  شدند.

  همچنین در گروه سنی بالای ۱۲ سال ( نونگاه) ، آیناز زبیدی با قصه‌ فرود سیاوش از آبادان به عنوان برگزیده‌ اول، حسین رضایی مزارعی با قصه شکارچی و دهقان از بهبهان به عنوان برگزیده‌ دوم و آریانا طیبی با قصه‌ پیرزنی که دنیا را بافت، از بندر ماهشهر به عنوان  برگزیده سوم، شناخته شدند.

بر اساس این گزارش، آتنا عمادی با قصه‌ گذر رستم از خوان اول از آبادان، ملیکا نیک صفا با قصه‌ شیر و خرگوش از تهران و  یگانه یامی با قصه‌ پیلان و خرگوش ها، از تهران، به ترتیب حائز رتبه های برگزیده‌  اول تا سوم در گروه سنی بالای ۱۵ سال( نوجوان) شدند.

در گروه سنی بالای ۱۸ سال (بزرگسال ) حورا تیلا با قصه‌ نقل سیاوش از آبادان، فاطمه حسن نسب با قصه‌ کاکا یوسف از بهبهان و اعظم نوری زاده با قصه‌ بهترین دارو از مرکز سگز آباد استان قزوین، عنوان نفرات برگزیده‌ اول تا سوم این مهرواره را به خود اختصاص دادند.

هیئت داوران این رویداد فرهنگی، در بخش قصه‌های محیط زیستی نیز فروغ شاکریان با قصه‌ این همه تلق و ملق از اهواز و زهرا جوانمرد با قصه‌ مهمان انار از گیلان را به عنوان قصه‌گوهای منتخب اول و دوم اعلام کردند.

 بنا بر اعلام انجمن قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، فراخوان نخستین مهرواره‌ی ملی«از یلدا تا نوروز»، با همکاری اداره کل حفاظت از محیط زیست استان، در اواخر آذر ماه ۱۳۹۹ با هدف ارزش نهادن به سنت‌های کهن شب یلدا و عید باستانی نوروز، همچنین گسترش و اشاعه‌ فرهنگ قصه‌گویی، منتشر شد و در مرحله پایانی آن ۶۰ قصه از شهرها و استان‌های مختلف کشور به مرحله‌ نهایی داوری راه یافته و با یکدیگر به رقابت پرداختند.

برچسب‌ها کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان خوزستان اهواز کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان خوزستان اهواز اخبار کنکور گروه سنی بالای اول تا سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۵۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

المپیاد ملی آموزش هنر نخستین گام در جهت رقابت بین آموزشگاه‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، جلسه مشترک معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با جمعی از مدیران آموزشگاه‌های آزاد هنری پیرامون برگزاری المپیاد ملی آموزش هنر برگزار شد.    معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد؛ با بیان طرح برگزاری المپیاد ملی آموزش هنر در قالب لیگ قهرمانی مراکز آموزش هنر سراسر کشور به عنوان نخستین گام در جهت رقابت و پویایی بین آموزشگاه‌های استان برای شناسایی، کشف استعداد‌های برتر حوزه‌های تخصصی هنری (نمایش، موسیقی و هنر‌های تجسمی)، و هدایت این هنرجویان در جامعه، از کلیه مدیران مسئول آموزشگاه‌های هنری استان جهت حضور پر شور و نشاط در این طرح ملی دعوت کرد.     سیدعباس دهقان افزود: باتوجه به ماهیت گروهی و تیمی و رویکرد انسجام بخشی فرهنگی و اجتماعی این رویداد، موضوعات المپیاد تحت شعار محوری یکصدا ایران می‌باشد که شامل؛ هویت و سبک زندگی اسلامی-ایرانی، ایجاد انگیزه و امید آفرینی، ایجاد شور اجتماعی و تقویت مشارکت عمومی، تحکیم بنیان خانواده، همبستگی ملی و انسجام اجتماعی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است.      وی گفت: مدیر هر آموزشگاه هنر‌های تجسمی می‌تواند صرفا یک تیم سه نفره دریکی از گرایش‌های طراحی، نقاشی و یا گرافیک معرفی و در سامانه ثبت نمایند.     دهقان ادامه داد: مدیرآموزشگا‌های هنر‌های نمایشی هم می‌توانند صرفا یک تیم سه الی پنج نفره تئاتر صحنه‌ای را معرفی و ثبت نمایند. در حوزه موسیقی نیز البته صرفا یک تیم سه الی پنج نفره در یکی از گرایش‌های ایرانی یا موسیقی جهانی معرفی و ثبت کند.      وی بیان کرد: مدیر آموزشگاه‌های خوشنویسی می‌توانند صرفا یک تیم سه نفره در یکی از گرایش‌های نستعلیق یا شکسته نستعلیق را معرفی نمایند.     دهقان تاکید کرد: اعضای تیم‌های معرفی شده باید جزء هنرجویان همان آموزشگاه باشند.     به گفته وی بارگذاری و ثبت آثار تیم‌ها در سامانه به نشانی https://olympiart.ir/institute/ توسط مدیرآموزشگاه تا ۲۰ اردیبهشت صورت پذیرد و در نهایت از اول تا ۱۰ خرداد داوری آثار انجام می‌شود.      معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد استان یزد بارگذاری آثار تا ۲۰ اردیبهشت سال‌جاری اعلام کرد و افزود: برگزیدگان تا نیمه تیرماه به ستاد ملی معرفی می‌شوند.     وی گفت: آموزشگاه‌هایی که تیم هایشان به مرحله ملی معرفی شوند جدا از هدایای نقدی، لوح تقدیر، درج ۳۰ درصد امتیاز این رویداد در فرایند رتبه بندی آموزشگاه‌ها و فرایند ارزیابی جایزه ملی آموزش هنر را اخذ می‌کنند و در صورت دریافت جام قهرمانی درج ۱۰۰ درصد امتیاز این رویداد در فرایند رتبه بندی آموزشگاه خواهدبود.     وی در عین حال متذکر شد تیم‌های راه یافته به سطح ملی به جشنواره فجر معرفی می‌شوند.     لازم به ذکر است ۱۰۶ آموزشگاه آزاد هنری در رشته‌های تخصصی نمایش، تجسمی، موسیقی، خوشنویسی و هنر‌های سنتی با مجوز دائمی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در سطح استان فعالیت می‌کنند.

دیگر خبرها

  • المپیاد ملی آموزش هنر نخستین گام در جهت رقابت بین آموزشگاه‌ها
  • معرفی برگزیدگان رویداد مدیریت مصرف آب در صنعت نساجی
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی نیرو‌های مسلح در کرمان
  • قصه گویی و اجرای نمایش برای کودکان
  • معرفی برگزیدگان جشنواره آب و رسانه در سمنان
  • معرفی برگزیدگان «نمایش» و «سرود» جشنواره روستایی رضوی
  • معرفی برگزیدگان جشنواره رادیویی پژواک
  • معرفی برگزیدگان سومین جشنواره پژواک/ وعده معاون صدا برای برگزاری دور چهارم به صورت بین‌المللی
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره دانش آموزی از ایده تا بازار
  • برگزیدگان پویش همپای طوفان معرفی شدند