Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@03:37:26 GMT

تحریم های ایران مانعی در امداد رسانی شده است

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۶۳۹۲

تحریم های ایران مانعی در امداد رسانی شده است

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس دانیل مونوس روخاس رئیس نمایندگی کمیته بین‌المللی صلیب سرخ گفت: بیش از 80 میلیون داوطلب در جهان عضو صلیب سرخ بوده و این کمیته قویترین سازمان بشر دوستانه است.

ویادامه داد:بحرانکرونانشان داد حتی اگر یک نفر نیز واکسینه نشود بحران وجود دارد و بحران کرونا نشان داد این یک تهدید کامل برای همه دنیاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس نمایندگی کمیته صلیب سرخ ابراز داشت: بحران نشان داد که موضوع کرونا هیچ مرزی را نمی‌شناسد و تحریم ها اثر منفی خواهد داشت و این برای ایران مانعی در امداد رسانی شده است.

روخاس افزود: در واکسیناسیون داخلی هلال احمر کمک می‌کند و در خارج فدراسیون بین‌المللی کمک خواهد کرد. ما افرادی را تحت پوشش قرار می‌دهیم و هر فردی که به هر دلیل تحت پوشش برنامه واکسیناسیون نباشد مورد حمایت قرار می دهیم.

وی یادآور شد: یکصد میلیون نفر در دنیا داوطلب هلال احمر به حساب می‌آیند.

عطا دورانی،رئیس نمایندگی کشوری صلیب سرخ در ایران بیان داشت: 650 میلیون نفر در دنیا از برنامه‌های بهداشت فدراسیون صلیب سرخ بهره مند هستند؛ یعنی به ازای هر 12 نفر یک نفر.

وی ادامه داد: حدود 600 میلیون نفر از خدمات بهداشتی صلیب سرخ بهره مند هستند؛ یعنی از 72 نفر یک نفر و حدود 80 میلیون نفر از خدمات امنیت غذایی بهره مند هستند. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: صلیب سرخ صلح تحریم ها میلیون نفر صلیب سرخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۶۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش هلال احمر/ پرهیز از طبیعت گردی در کوهستان های البرز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ محمد باقر خلفی گفت: همچنین از گردشگران انتظار داریم در این مدت از اتراق کردن در حاشیه رودخانه در این شرایط جوی پرهیز کنند.

وی گفت: بر این اساس نیروهای امدادی برای خدمات رسانی احتمالی در جاده های این استان به حالت آماده باش درآمدند.

خلفی افزود: همچنین تیم‌های امداد و نجات، کوهستان و سیلاب برای هرگونه حوادث احتمالی و کمک به آسیب دیدگان در پایگاه‌های امدادی استان البرز آماده خدمات رسانی هستند.

وی اضافه کرد: اکنون ۲۰ پایگاه امداد و نجات ثابت و سیار بین شهری و مراکز شعب امدادرسانی و اسکان در البرز وجود دارد.

خلفی از رانندگان نیز خواست ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از هرگونه شتاب زدگی به ویژه در مسیرهای کوهستانی پرهیز کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز از مسافران در صورت نیاز امداد جاده ای باسامانه ۱۱۲ هلال احمر تماس حاصل نمایند.

دیگر خبرها

  • امداد رسانی به متاثرین از آبگرفتی در خوی
  • ۱۰۰ خودرو در ابگرفتگی معابر دزفول گرفتار شدند
  • معلم بیرجندی با ۱۱ فرزند معنوی
  • حمایت ۶۴۴۰ معلم کرمانی از ایتام کمیته امداد
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • بازدید رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از آسایشگاه کهریزک
  • آمادگی هلال احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا
  • آماده باش هلال احمر/ پرهیز از طبیعت گردی در کوهستان های البرز
  • ۸۵۰ هزار دانش‌آموز دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند
  • آمادگی هلال احمر برای کمک به مردم سیل‌زده کنیا