Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@09:52:26 GMT

اجرای عملیات کوه بری تقاطع شهدای مدافع سلامت؛ به زودی

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۶۴۴۹

اجرای عملیات کوه بری تقاطع شهدای مدافع سلامت؛ به زودی

ایسنا/قم مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم گفت: به‌زودی عملیات کوه بُری تقاطع شهدای مدافع سلامت برای ادامه روند پروژه آغاز می‌شود.

سید ابوالفضل میریک امامی، مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم، از تکمیل تقاطع شهدای مدافع سلامت خبر داد و عنوان کرد: اتصال تقاطع شهدای مدافع سلامت از سمت پردیسان به جمکران در دستور کار قرارگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم کوه‌بُری به سمت میدان مرجعیت برای تکمیل تقاطع شهدای مدافع سلامت را موردتوجه قرارداد و افزود: این پروژه خوشبختانه در چندین فاز و به‌صورت پیوسته و بدون تعطیلی در حال کار است که برای ادامه عملیات عمرانی نیاز به کوه‌بری بخشی از این تقاطع است.
مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم ادامه داد: به علت محدودیت‌های که برای شهر داشته‌ایم تا امروز اجازه انفجار داده نشده و برای اواخر فروردین اجازه انفجار صادر است؛ هرچند عملیات خاک‌برداری ادامه داشته ولی این انفجار برای رفاه حال مردم بدون صدا انجام می‌شود و بعدازآن عملیات خاک‌برداری آغاز  و تا اواخر سال به بهره‌برداری می‌رسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۶۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد

شهردار اصفهان در حکمی مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «علی قاسم‌زاده» شهردار اصفهان در حکمی مجتبی حق‌شناس را به‌عنوان «مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان» منصوب کرد.

در متن حکم شهردار اصفهان خطاب به مجتبی حق‌شناس آمده است:

«با توجه به اجرای سیاست‌های کلان شهرداری در حوزه فضای سبز و بنا به پیشنهاد معاون محترم خدمات شهری و با عنایت به شناختی که از تجارب و توانمندی‌های شما دارم، جنابعالی را به سمت مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان منصوب می‌نمایم.

در این مسیر از شما می‌خواهم در افق نگاه و اندیشه رهبر حکیم انقلاب اسلامی با نگاهی تحول‌آفرین نسبت به بهبود، حفظ و نگهداری فضای سبز شهری و برنامه‌ریزی در جهت تأمین منابع آبی پایدار برای فضای سبز موجود و توسعه‌های آتی همت گمارید تا اصفهان بیش از پیش شهر زندگی باشد.

امید است صرفاً رضایت خداوند متعال را در امور و تصمیم‌هایتان در نظر بگیرید و با بهره‌گیری از تجارب همکاران و با استفاده از ظرفیت متخصصان و کارشناسان در انجام وظایف محوله موفق و پیروز باشید.»

کد خبر 747740

دیگر خبرها

  • تولید بیش از ۲۶۰ هزار تن آسفالت در مجتمع تولیدی صفه اصفهان
  • بزرگداشت شهیده راحله روشنگر شهید مدافع سلامت ماسال
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان
  • بهره برداری از توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش، به زودی
  • تاکید شهرداری بوکان بر استمرار طرحهای عمرانی و توسعه فضای سبز نالشکینه
  • استمرار عملیات‌های عمرانی و اجرایی شهرداری سمنان
  • بیمارستان صحرایی در منطقه محروم «میربگ» دلفان برپا می‌شود
  • بیمارستان ‌صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در «میربگ» دلفان راه‌اندازی می‌شود
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد