Web Analytics Made Easy - Statcounter

رستمی در حالی مدعی بازگرداندن امتیاز گزینشی رقابت‌های بین‌المللی سوییس است که با وجود وزنه‌ زدن در آن تورنمنت هیچ امتیازی به او تعلق نگرفت.

به گزارش برنا، کیانوش رستمی از حضور در مسابقات گزینشی المپیک کلمبیا انصراف داد و سهراب مرادی فردا راهی این مسابقات می‌شود و دلیلی برای این کار خود اعلام نکرده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رستمی در حالی مدعی بازگرداندن امتیاز گزینشی رقابت‌های بین‌المللی سوییس است که با وجود وزنه‌ زدن در آن تورنمنت هیچ امتیازی به او تعلق نگرفت.

رستمی بعد از مهلت مقرر قانونی در رقابت‌های گزینشی سوییس ثبت نام کرده بود و به همین دلیل هیچ امتیازی برای او منظور نشد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کلمبیا کیانوش رستمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۶۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارگشت تیلور به المپیک؟ بروکس دوپینگ کرده!

گربه‌سیاه حسن یزدانی به المپیک پاریس می‌آید؟

به گزارش تابناک ورزشی؛ درحالی که اخبار کشتی آمریکا همچنان تحت‌الشعاع شکست دیوید تیلور در انتخابی تیم ایالات متحده برای حضور در المپیک قرار دارد و امروز هم رسماً اعلام شد که این کشتی‌گیر در اوکلاهاما جایگزین جان اسمیت در امر مربیگری شده است، یک وب‌سایت مرتبط به ایالت آیووا خبر از دردسر آرون بروکس برنده تیلور داد.

پیش از برگزاری انتخابی آمریکا، خبری به بروکس اعلام شد که تست دوپینگش در مسابقات جهانی زیر 23 سال 2023 مثبت شده است، او در این مسابقات صاحب نشان طلای 86 کیلوگرم شد.

با وجود این، آمریکایی‌ها امیدوار هستند که در این خصوص خطایی اتفاق افتاده باشد و مورد مشکوک یک اشتباه باشد، به همین دلیل به بروکس مجوز شرکت در انتخابی داده شد اما هنوز معلوم نیست امکان حضور او در المپیک وجود داشته باشد.

تا هفته آینده مشخص خواهد شد که بروکس محروم می‌شود و یا در ترکیب تیم المپیکی آمریکا به پاریس می‌آید، بنابراین اگر بروکس با محرومیت مواجه شود، طبیعتاً تیلور جایگزینش خواهد شد، البته وکلای کشتی آمریکا مطمئن هستند بروکس به مسابقه برمی‌گردد.

دیگر خبرها

  • تانک روس قهرمان شد و غش کرد!
  • بارگشت تیلور به المپیک؟ بروکس دوپینگ کرده!
  • رقابت اسکواش بازان درمسابقات بین المللی گرگان جونیور
  • معرفی حریفان تنیسور‌ها در جدول اصلی رقابت‌های ۱۰۰۰ امتیازی
  • دومین پیروزی شطرنج باز خوزستان در مسابقات بین المللی امارات
  • ملی‌پوش اسلحه اپه: بعد از ناکامی در کسب سهمیه المپیک مصمم‌تر شدم
  • رسیدن علیرضا سرلک به المپیک با فرمول تکراری
  • میزبانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام تختی به زنجان رسید
  • عفونت چشم کار دست زارع داد/آخرین وضعیت یزدانی برای حضور در المپیک
  • حسن یزدانی کجاست؟