Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@18:46:23 GMT

کمپانی گری و کولر گازی پرتابل آن

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۶۵۸۰

کمپانی گری و کولر گازی پرتابل آن

قطعا می دانید که داریم به فصل گرما نزدیک می شویم و خرید کولر گازی بی شک نیاز هر خانواده ای  خواهد بود. پس وقتی که بخواهیم یک کولرگازی بخریم باید پارامتر های خرید آن را بلد باشیم به عنوان مثال باید در مورد متراژ، ظرفیت و موتور کولر گازی حتما سوال شود شما باید بسته به فضای اتاق یا محل کارتان یا خانه تان ظرفیت کولر گازی را انتخاب نمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظرفیت هیا 12000 و 18000 و 24000 و 36000 در فروشگاه گری ایرانیان موجود می باشد و شما بسته به متراژ خانه خود می توانید یکی از این از این سایز ها را انتخاب نماید. کولر گازی ها انواع مختلفی دارند که برند های مختلفی به ساختن آن ها اقدام می کنند. برای نمونه یکی از معروف ترین برند هایی که کولر گازی های مختلفی در انواع مدل را تولید کرده است برند خوش نام و نشان گری می باشد.

کولر گازی ها دو نوع هستند آن هایی که هم هوای گرم دارند و هم هوای سرد دارند مزیت کولر گازی هایی که هم هوای سرد و گرم را تولید می کنند این است که دیگر در فصل سرد لازم به جابه جایی نیست و می توانید در فصل هم گرم هم سرد از کولر گازی استفاده نمایید. گری این برند معروف و معتبر در جهان همواره سیستم های تصفیه ی هوا و یا هملن کولر گازی های متفاوتی را در جهت خنک کردن هوا و رهایی از هوای تاقت فرسا و ناخوشایند تابستان وارد بازار کرده است. البته باید بگوییم جدیدا برای آن ها تکنولوژی هایی به کار می رود که موجب می شود بتوان از آن ها به عنوان بخاری استفاده کرد. در نتیجه باید بگوییم که بسیار کاربردی می باشد. یکی از وبسایت های قابل اطمینان که شما کاربران می توانید هر مدل کولر گازی را از آن سفارش دهید فروشگاه اینترنتی گری ایرانیان می باشد که در ادامه ی این مطلب بیشتر و بهتر با آن آشنا خواهید شد.

کولر گازی پرتابل گری

یکی از مدل هایی گری که به عنوان بهترین و کاربردی ترین کولر گازی به بازار عرضه کرده است کولر گازی های پرتابل می باشد. شاید با خودتان فکر کنید که پرتابل چیست؟ در واقع پرتابل یکی از انواع کولر گازی های کمپانی گری است که بر خلاف سایر کولر های این برند از ابعاد و اندازه و وزن بسیار کمی بهره می برد. در نتیجه می توانیم بگوییم که به لطف این ابعاد کوچک جابه جا کردن آن ها از مکانی به مکانی دیگر و در کل حمل و نقل آن ها به راحت ترین و آسانترین روش ممکن امکان پذیر است. پس دیگر با خرید کولرگازی پرتابل دیگر نگران حمل آن نباشید. همچنین مکان هایی که می توانید آن را مورد استفاده قرار دهید شامل: آپارتمان ها و خانه ها و اتاق های کوچک می شوند. البته ناگفته نماند که از ویژگی ها و فناوری های پیشرفته و بی نظیری بهره می برند که در بند بعدی با آن ها بیشتر آشنا خواهید شد.

ویژگی های کولر گازی پرتایل

همانطور که اشاره کردیم کولر گازی پرتابل دارای پیشرفته ترین فناوری ها می باشد. برای مثال یکی از آن ها عملکرد سرمایشی و گرمایشی می باشد. یعنی هم توانایی تولید هوای خنک و هم تولید هوای گرم را دارد و در نتیجه می توان در هر چهار فصل سال از آن استفاده کرد. تولید صدای متناسب و هوای خنک با قدرت بالایی از دیگر قابلیت های این کولر می باشد چراکه نوع موتوری که در ساختار آن به کار رفته است سبب شده است هوای سردی که تولید می کند از قدرت بالایی بهره ببرد و فضای مطلوبی را ایجاد کند و همچنین میزان صدایی که تولید می کند موجب ازار و اذیت کاربران نخواهد شد.

از دیگر قابلیت هایی که شرکت گری برای این محصول خارق العاده ی خود به کار برده است طراحی و دیزاین ظاهری بسیار شیک آن را باید نام برد. بادقت در ساختار این کولر به راحتی می توان به این قضیه پی برد و همچنین می تواند محیط بسیار شیک و چشم نوازی را به وجود بیاورد.  در کلام اخر باید گفت انواع برند کولر گازی موجود است که هر کدام با قیمت های جدا و ویژگی ها متفاوت وجود دارد اگر برای خانه و منزل خود به دنبال کولر گازی با اندازه و ابعاد متوسط هستید مدل پرتابل گری با توجه با ظاهر و امکاناتی که دارد یکی از بهترین گزینه ها می باشد.

 مزایای کولر پرتابل اولین و اساسی ترین مزیت این مدل کولر گازی جابه جایی و انتقال آن به آسانی می باشد. مزیت دیگر و در اصل دومین مورد نصب کردن آن به راحت ترین نحو ممکن و بدون نیاز به نصاب می باشد. قرار دادن کمپرسور در داخل خود کولر مورد بعدی است. داشتن فیلتر قابل شست و شو که می توانید آن را از کولر جدا کنید و سپس بشویید و دوباره درون دستگاه قرار دهید. توانایی کنترل محصول از راه دور مزیت دیگری است که این مدل کولر دارد. در نتیجه این امکان برایتان فراهم می شود که از از راه دور کولر را مدیریت و کنترل کنید. آخرین مزیت این محصول منحصر به فرد قابلیت تنظیم دور فن و جهت پرتاب باد کولر گازی پرتابل است.

 

فروشگاه اینترنتی گری ایرانیان

همانطور که گفتیم فروشگاه اینترنتی گری ایرانیان یکی از سایت هایی است که طی سال های زیادی در زمینه ی فروش کولر گازی های گری فعالیت دارد. همچنین به دلیل اینکه همواره محصولات بسیار با کیفیت و در عین حال با قیمت مناسب را به بازار عرضه می کند توانسته است کاربران خود را در هر نقطه ای از ایران راضی نگه دارد.  قیمت کولرگازی های پرتابل را می توانید از سایت پیگیری نمایید.

در واقع فروشگاه اینترنتی گری ایرانیان طی سال های فعالیت خود با تکیه بر تجربه 9 ساله فروش و خدمات پس از فروش محصولات گری، تمامی سعی خود را بر آن داشته است که بهترین و به روز ترین مدل های کولر گازی و اسپلیت گری را با بهترین قیمت به بازار عرضه نماید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/ 

 

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 فطریه نشست وین دعای روز بیست و پنجم رمضان مدل های کولر گازی رپرتاژ آگهی نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 فطریه نشست وین دعای روز بیست و پنجم رمضان کولر گازی پرتابل کولر گازی کولر گازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۶۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) لحظه اصابت پهپاد انتحاری به میدان گازی در سلیمانیه عراق

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توسعه ۱۶ میدان گازی با ۶.۴ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری توسط پتروشیمی‌ها
  • افشای راز زن دوم مرد میانسال بعد از مرگش
  • بهترین روش تمیز کردن شوره و رسوب کولر
  • نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود
  • افشای راز ازدواج دوم مرد میانسال بعد از مرگ
  • مجهز بودن ۹۷ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد به سیستم سرمایشی
  • یک بام و دوهوای دولت برای کولرهای گازی: تبلیغ ممنوع؛ فروش آزاد، قاچاق رها!
  • انتشار تصاویر حمله پهپادی به میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • تصاویر حمله پهپادی به یک میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • (ویدئو) لحظه اصابت پهپاد انتحاری به میدان گازی در سلیمانیه عراق