Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه؛ معاون هماهنگي امور عمراني استانداري كرمانشاه امروز در جلسه بررسي استفاده از زمين اوقاف براي طرح اقدام ملي مسكن اظهار داشت: هنر ما بايد ساختن مسكن با قيمت مناسبتر و بهتر براي مردمي باشد كه براي خانه دار شدن با مشكلات و مسائل مالي روبرو هستند.
وي تصريح كرد: بايد از زمين اوقاف به عنوان يك كار خير براي مردم استفاده كنيم و از اوقاف مي خواهيم كه در اين زمينه برنامه ها و طرح هاي خود را براي خير رساندن به مردم ارائه كند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وي گفت: دولت با اجراي طرح اقدام ملي مسكن قصد خانه دار شدن مردم با قيمت پايين دارد لذا مي توانيم با استفاده از زمين هاي اوقاف در اين جهت حركت كنيم كه در نهايت ارزش افزوده هم براي قشر ضعيف جامعه و هم براي شهر كرمانشاه ايجاد شود.
وي بيان داشت: در قالب اجراي طرح اقدام ملي مسكن مي توانيم از زمين اوقاف براي خانه دار شدن مردم داراي مشكلات مالي استفاده كنيم كه اين كار علاوه بر اجر دنيوي داراي اجر اخروي نيز مي باشد.
معاون هماهنگي امور عمراني استانداري كرمانشاه با بيان اينكه استان نياز به ساخت مسكن دارد، گفت: از هر گونه همكاري و همراهي نهادهاي مختلف براي اجراي تفاهم نامه به منظور خانه دار شدن عموم مردم استقبال مي كنيم.
سالاري گفت: ما بايد تلاش كنيم كه با اجراي پروژه هاي مسكن براي قشر ضعيف جامعه خير رسانده شود و با استفاده از اجراي طرح اقدام ملي مسكن مي توان در اين راستا حركت كرد.
وي بيان داشت: آماده انعقاد تفاهم نامه با اداره اوقاف به منظور استفاده از زمين هاي اين نهاد به منظور مسكن دار شدن افراد ضعيف جامعه هستيم و در اين زمينه از اوقاف مي خواهيم كه برنامه هاي اجرايي خود را ارائه كند.
در اين جلسه مقرر شد اوقاف با راه و شهرسازي استان يك طرح جامع و دقيق را به منظور بهرمندي مردم از زمين هاي اوقاف در جهت خانه دار شدن تدوين نمايند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: معاون استاندار مهرداد سالاري مسکن ملی طرح اقدام ملی مسکن خانه دار شدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۶۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ هزار و ۳۲۸ خانواده در شهر‌های کوچک آذربایجان‌غربی زمین ملی دریافت کردند

علیرضا مقدم مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: در حال حاضر ۶ هزار و ۱۱ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های زیر ۵۰ هزار نفر جمعیت وجود دارد که برای ۳ هزار و ۳۲۸ متقاضی تخصیص زمین انجام شده است.

وی با اشاره به روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در روستا‌های آذربایجان‌غربی، افزود: ۱۱ هزار و ۱۳۹ قطعه زمین در ۱۴۱ روستا برای اجرای این طرح تامین شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: در حال حاضر ۵ هزار و ۷۶۴ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در روستا‌های استان وجود دارد.

وی با اشاره به اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های زیر ۵۰ هزار نفر بیان کرد: ۷۴۵ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این شهر‌ها تامین شده و حدود ۷۰۰ هکتار نیز در صورت تامین، واگذار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • سند تک برگی تمام اراضی ملی در محدوده و حریم شهر زهک اخذ شد
  • اخذ سند تک برگی تمامی اراضی ملی در محدوده شهر زهک
  • ۱۲۸ هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت است/ تامین یک میلیون قطعه زمین روستایی تا تابستان
  • تعیین تکلیف پروژه ۱۵ ساله سد قشلاق تا ۳۱ اردیبهشت
  • اجرای پروژه فیبرنوری در هرمزگان تسریع می‌شود
  • ۳ هزار و ۳۲۸ خانواده در شهر‌های کوچک آذربایجان‌غربی زمین ملی دریافت کردند
  • لزوم تسریع در روند اجرای پروژه‌های مجتمع فولاد بافق
  • واگذاری قابل توجه زمین در زنجان برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • عرضه به هنگام زمین و تأمین اعتبارات برای خرید مصالح از ضروریات ساخت مسکن توسط مردم است
  • عرضه به هنگام زمین و تامین اعتبارات لازم برای خرید مصالح از ضروریات ساخت مسکن توسط مردم است