Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-27@12:05:29 GMT

اشتباه بزرگ سازمان لیگ در اعلام برنامه بازی استقلال

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۶۷۷۶

اشتباه بزرگ سازمان لیگ در اعلام برنامه بازی استقلال

خبرگزاری میزان – سایت سازمان لیگ فوتبال در حالی امروز اقدام به اعلام برنامه مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی کرد که اشتباه بزرگی را در اعلام برنامه بازی استقلال در جام حذفی مرتکب شده است.

در حالی بر اساس برنامه سازمان لیگ روز ۲۹ اردیبهشت ماه برای بازی استقلال و ذوب آهن در جام حذفی تعیین شده است که در برنامه لیگ، مقرر شده استقلال باید روز ۳۱ اردیبهشت ماه به مصاف صنعت نفت آبادان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال قطعاً نمی‌تواند طی ۴۸ ساعت یک بازی در تهران و یک بازی در آبادان انجام دهد و سازمان لیگ ناچاراً مجبور می‌شود یکی از این بازی‌ها را به تعویق بیاندازد. این موضوعی است که از دید برنامه‌ریزی مسئولان سازمان لیگ پنهان مانده و آنها را دچار اشتباه کرده است. بیشتر بخوانید: برنامه ۴ مسابقه از مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی اعلام شد/ بازی تکراری استقلال با ذوب آهن

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال لیگ برتر فوتبال سازمان لیگ جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۶۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست

به گزارش "ورزش‌سه"، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار با استقلال ملاثانی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی که با صعود تیمش به مرحله بعدی و ثبت نتیجه 2 بر یک رقم خورد، گفت: بازی‌های حذفی هیچوقت ساده نیست، به بازیکنان تبریک می‌گویم که تلاش زیادی کردند، به استقلال ملاثانی که تیم بانظمی بودند و سازماندهی خوبی داشتند نیز تبریک می‌گویم؛ آنها باعث افتخار جام حذفی بودند.

سرمربی پرتغالی سپاهان درباره کیفیت تیم استقلال ملاثانی هم صحبت کرد و افزود:  سه بازی از این تیم کامل دیده‌ام، تیم با سازماندهی هستند و کیفیت و بازیکنان خوبی در خط هافبک دارند، در بخش تهاجمی بازیکنان سرعتی دارند که گل هم زدند، ترکیب خوبی از بازیکنان جوان و باتجربه دارند و کاپیتان این تیم باتجربه است؛ به بازیکنان و کادر گفتم که بازی ساده‌ای نیست و باید برای این بازی آماده شویم.

او سپس در واکنش به سوالی درباره زندگی شخصی‌اش هم اینطور صحبت کرد: مربی حرفه‌ای هستم، هرکدام از شما در کنار کارتان خانواده‌تان را نیز دارید؛ اتفاقاً وقتی یک نفر خانواده تشکیل می‌دهد و حرفه‌ای است، مسؤولیت بیشتری پیدا می‌کند.

دیگر خبرها

  • شروین بزرگ: وقتی پنالتی خراب کردیم، گفتم حتما پرسپولیس را می بریم!
  • بزرگ: جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • گوستاوو: با فکر بازی استقلال می‌خوابم
  • مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست
  • واکنش ستاره حریف پرسپولیس به قهرمانی در جام حذفی
  • شروین بزرگ: کم بازی کردم اما جواب اعتماد حسینی را دادم
  • سپاهان بر استقلال آبی پوشان ملاثانی غلبه کرد
  • ساعت پخش زنده بازی سپاهان و استقلال آبی پوش ملاثانی‌ + پخش آنلاین
  • سبک بازی فجر را می‌پسندم/فرصتی برای اشتباه نداریم
  • آشوبی: پرسپولیس در این بازی فرصت اشتباه ندارد