Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-03@02:38:24 GMT

خط و نشان معاون اجرایی پرسپولیس برای سازمان لیگ + سند

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۶۸۳۴

خط و نشان معاون اجرایی پرسپولیس برای سازمان لیگ + سند

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ابراهیم شکوری در پاسخ به اظهارات سهیل مهدی با انتشار یک توئیت اعلام کرد جواب او را بعد از دربی می‌دهد.

پرسپولیس از مدت‌ها قبل درخواست داده بود که بازی معوقه استقلال مقابل صنعت نفت آبادان برگزار شده و سپس دربی تهران انجام شود اما سازمان لیگ برنامه بازی استقلال و صنعت نفت را اعلام کرد که قرار است ۳۱ اردیبهشت ماه در آبادان برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حساب باید گفت به اعتراض پرسپولیس ترتیب اثر داده نشد و یا این که سازمان لیگ نتوانست درخواست پرسپولیس را عملی کند و دربی تهران در همان تاریخی که اعلام شده بود یعنی جمعه ۲۴ اردیبهشت در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.

همین شد که ابراهیم شکوری در توئیتی به این موضوع واکنش نشان دهد.

قرار است پرسپولیس و استقلال از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه جمعه آینده به میزبانی پرسپولیس به مصاف یکدیگر بروند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سهیل مهدی استقلال سازمان لیگ پرسپولیس ابراهیم شکوری ابراهیم شکوری استقلال پرسپولیس پرسپولیس تهران سازمان لیگ سهیل مهدی لیگ برتر محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر بارسلونا رئال مادرید استقلال تهران لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی مهدی طارمی تیم ملی ایران تراکتورسازی علی کریمی سپاهان تیم ملی فوتبال ایران کریستیانو رونالدو کارلوس کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۶۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح شناسه کالا در سازمان اموال تملیکی استان تهران اجرایی شد

ایزدی رئیس سازمان اموال تملیکی استان تهران با بیان اینکه اجرای شناسه یکتا کالا  در سازمان  اموال تملیکی استان تهران  آغاز شده است گفت: سعی داریم با اجرای شناسه کالا  از کمی سازی به سمت کیفی سازی حرکت کنیم.

ایزدی بیان کرد:  از امروز طرح شناسه کالا در اموال تملیکی استان تهران کلید خورد که کار را با ۱۰ تیم مستقیم شروع کرده ایم و کارشناسان آی‌تی از  ۷ استان دیگر  را  به کار گرفته ایم تا با توجه به تنوع کالا و حجم کالا بتوانیم این شناسه های یکتا را اخذ کنیم‌. اجرای این کار یک ماه زمان می برد.

رئیس سازمان اموال تملیکی استان تهران  بیان کرد: با اجرای طرح شناسه کالا یک تیم ۲۵ نفره  از مقامات بالادستی حضور دارند و با اجرای این طرح مشخص می شود که چه تعداد کاله در کدام ردیف و در کدام انبار کالا قرار دارد‌.

وی گفت: این یک مطالبه عمومی بود که اجرای آن به صورت برخط انجام شد و ما مطالبه ویژه ای از سوی مردم و مقامات برای اجرای این طرح داشتیم. 

ایزدی افزود: ۶۵هزار ردیف کالایی  داریم که از این طریق شناسه کالا دریافت خواهند کرد و در حراج های برخط که انجام می شود تمامی کالاهایی که به افراد واگذار می شود از طریق همین شناسه کالا خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • یک استقلالی و نمایش مطمئن در چپ تراکتور
  • اصلانیان: بازی پرسپولیس و سپاهان فقط حاشیه داشت/ اوسمار نمی‌تواند بازیکنان را کنترل کند
  • همایش پایش برنامه‌های سازمان ملی زمین و مسکن در شیراز برگزار شد
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۱ اردیبهشت
  • نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
  • طرح شناسه کالا در سازمان اموال تملیکی استان تهران اجرایی شد
  • در تبریز استقلال نشان می‌دهد کت تن کیست | هر وقت کم آوردیم به سمت چپ سینه‌مان نگاه می‌کنیم
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست؛ نورافکن؟ باید خودش را در زمین نشان دهد