Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@20:23:41 GMT

صحنه‌های جذاب از شکار حیوانات + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۶۹۲۲

صحنه‌های جذاب از شکار حیوانات + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، بسیاری از حیوانات، شکارچیان قهاری هستند که طعمه‌های خود را با مهارتی دیدنی، به دام می‌اندازند.

در ادامه، فیلمی از لحظه‌های جذاب شکار حیوانات مختلف مانند مار، جغد و... منتشر شده است.

 

بیشتر بخوانید:

تلاش موفقیت آمیز یک حواصیل برای بلعیدن قورباغه بزرگ! + فیلم   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حیات وحش دنیای حیوانات مار شکارچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۶۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقایسه جالب میزان هوش حیوانات مختلف با انسان

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 12 هنگام مقایسه هوش انسان با سایر حیوانات، مهم است که بدانیم IQ مفهومی است که به طور سنتی برای انسان ها اعمال می شود. با این حال، مطالعات نشان داده است که بسیاری از حیوانات اشکالی از هوش و توانایی های شناختی را نشان می دهند که کاملاً قابل توجه است. به عنوان مثال، حیواناتی مانند دلفین‌ها، شامپانزه‌ها و طوطی‌های خاکستری آفریقایی مهارت‌های حل مسئله، هوش اجتماعی و حتی توانایی درک و استفاده از زبان را تا حد معینی نشان می‌دهند در حالی که انسان ها اشکال پیچیده ای از ارتباطات، استدلال انتزاعی، و نوآوری های تکنولوژیکی را توسعه داده اند. حیوانات اغلب دارای هوش تخصصی مناسب با محیط و نیازهای بقا هستند. برای مثال، سگ‌ها حس بویایی قوی و توانایی شناخت اجتماعی دارند، در حالی که زنبورها توانایی‌های ارتباطی و جابجایی پیچیده‌ای دارند. بنابراین، به جای مقایسه مستقیم ضریب هوشی، قدردانی از اشکال مختلف هوش در گونه‌ها، که هر کدام مزایای تکاملی خاص خود را دارند، دقیق‌تر است. در این ویدیو مقایسه جالب میزان هوش حیوانات مختلف با انسان معمولی، آلبرت انیشتین و چت جی‌پی‌تی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • مقایسه جالب میزان هوش حیوانات مختلف با انسان
  • نسخه جدید بدنسازی حیوانات رسید! (+تصاویر)
  • «میگوی دهان‌پا» قوی‌ترین بینایی را در قلمروی جانوران دارد!  
  • دهان‌پا پیچیده‌ترین چشمان را در قلمروی جانوران دارد!  
  • (ویدئو) میمون نگون‌بختی که در خشکی توسط کروکودیل شکار شد!
  • (ویدئو) تصاویری عجیب از دوستی سریع‌ترین و کندترین حیوانات دنیا
  • چت‌جی‌پی‌تی حالا دیگر حافظه هم دارد
  • سرعت دیدنی شاهین در لحظه سرقت یک ساندویچ
  • عملیات خطرناک نجات حیوانات خانگی هنگام فوران آتشفشان + فیلم
  • تصاویر دیدنی از نخستین تلاش بچه زرافه برای راه رفتن ! | ویدئو