Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، بابک دین پرست، معاون توسعه منطقه ای وزارت کشور و دبیر قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا، آخرین وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح استانهای کشور، در بازه زمانی هشتم تا پانزدهم اردیبهشت ماه را اعلام کرد.

دین پرست خاطر نشان کرد؛ در بازه زمانی یاد شده، براساس گزارش وزارت بهداشت، رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح دو استان آذربایجان غربی و سیستان و بلوچستان بین ۳۳ تا ۴۲ درصد بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا، افزود: در همین مدت، رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح ۱۵ استان آذربایجان شرقی، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی، خوزستان، کردستان، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، گلستان، لرستان، همدان، مرکزی، مازندران و هرمزگان، بین ۴۳ تا ۶۱ درصد بوده است.

معاون توسعه منطقه ای وزیر کشور، ۸ استانی که رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح آنها در بازه زمانی هشتم تا پانزدهم اردیبهشت ماه بین ۶۲ تا ۶۷ درصد ثبت شده است را شامل؛ اصفهان، البرز، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، فارس، قم، کرمانشاه و کرمان برشمرد.

دین پرست، رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح ۶ استان اردبیل، تهران، زنجان، سمنان، قزوین و یزد را در همین بازه زمانی بین ۶۸ تا ۷۹ درصد اعلام کرد.

دبیر قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا، در فراز دیگری از گفتگوی خود با پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، با اعلام آخرین وضعیت کشوری نتایج اقدامات ناشی از تشدید بازرسی ها در بازه زمانی هشتم تا پانزدهم اردیبهشت، گفت: در این مدت، از مجموع تعداد کل ۳۵۷۷۸۰۷ مرکز تهیه، توزیع، عرضه و فروش مواد غذایی، اماکن عمومی و واحدهای کارگاهی، تعداد ۳۰۲۲۰۱ واحد، یعنی قریب به ۵/۸ درصد کل واحدها به صورت میدانی بازرسی شده اند که در نتیجه این بازرسی ها؛ ۳۹۶۰۰ مورد منجر به دادن تذکر و معرفی به مراجع قضایی گردیده و  ۳۷۳۲ مورد نیز پلمپ صورت پذیرفته است.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 وزارت کشور کرونا پروتکل های بهداشتی کرونا قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا پروتکل های بهداشتی کرونا در ایران سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح بازه زمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۷۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی

وزیر آموزش و پرورش گفت: دانشجو معلمان ورودی ۹۸ و ۹۹ در مرحله ارتقای رتبه‌بندی ۱۰ امتیاز ویژه کسب می‌کنند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم وزیر آموزش و پرورش در صفحه‌ ویراستی خود نوشت: به منظور تقدیر از اقدام جهادی دانشجومعلمان ورودی 98 و  99 دانشگاه فرهنگیان ( که زودتر از فارغ‌التحصیلی به کلاس درس رفتند ) در مرحله ارتقا رتبه‌بندی 10 امتیاز ویژه به آنها تعلق خواهد گرفت.

در عنوان بخش مشارکت‌ها 6 امتیاز و در بخش سنوات تجربی 4 امتیاز به عنوان تقدیر در نظر گرفته شده است.

ارزش کار این عزیزان در کمک به اعتلای نظام تعلیم و تربیت بیش از این است.

پرداخت حق‌التدریس فصل زمستان معلمان تا پایان اردیبهشت

از تلاش‌ها و زحمات این معلمان جوان صمیمانه تشکر میکنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مردم کدام کشور‌ها بیشتر کتاب می‌خوانند؟
  • اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲
  • مشکلات دهستان دستجرد سفلی در بازه زمانی معقول برطرف خواهد شد
  • ۱۰ امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز
  • سهم حدود ۱۴ درصدی وزارت بهداشت از بودجه دولت/ بودجه کدام دانشگاهها جهش داشت؟
  • جزئیات جدید درباره پرونده امیر تتلو؛ «س. ق» یا «پ. ص»؛ کدام بازیگر زن تتلو را گرفتار کرد؟!
  • «س.ق» یا «پ.ص» ؛ کدام بازیگر زن باعث اغفال امیر تتلو در ترکیه شد؟
  • رتبه دانشگاه محقق اردبیلی در رتبه‌بندی‌های بین‌المللی قابل توجه است
  • دولت سیزدهم پس از ۶ سال کنوانسیون دریای خزر را احیا کرد