Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمدحسن ذیبخش سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور با بیان اینکه این هفته یک پرواز فوق‌العاده به هند و فرانسه برای بازگرداندن اتباع ایرانی و دانشجویان انجام خواهیم داد، گفت: با توجه به درخواست دانشجویان و اتباع ایرانی در این کشورها، پروازی در این هفته انجام خواهد شد و ما منتظر ابلاغیه نحوه اجرای دستور العمل‌های بهداشتی از طرف وزارت بهداشت هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: در این باره وزارت امور خارجه برای برقراری پرواز فوق العاده به سازمان هواپیمایی کشوری درخواست داده است.

ذیبخش تأکید کرد: با توجه به شیوع شدید کرونا در کشور هند و لغو همه پروازهای کشورمان به هند و پاکستان پس از طرح این موضوع، برای برقراری این پرواز فوق العاده ضرورت دارد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاییدیه‌های لازم را صادر کند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اظهار کرد: در این راستا وزارت بهداشت باید تاییدیه برقراری این پرواز فوق العاده را صادر و نوع شیوه نامه‌های الزامی را تعیین کند.

ذیبخش با بیان اینکه کشور فرانسه هم با توجه به شرایط ویژه شیوع ویروس کرونا در فهرست کشورهای ویژه قرار گرفته است، گفت: این پروازهای فوق العاده پس از تایید وزارت بهداشت، برای بازگشت اتباع ایرانی ازجمله دانشجویان انجام خواهد شد.

به گفته ذیبخش، پروازهای فوق العاده به هند و فرانسه را شرکت هواپیمایی ایران‌ایر و ماهان انجام خواهند داد.

وی ادامه داد: از روز ۴ اردیبهشت امسال به دلیل شیوع شدید ویروس کرونا در کشور هند، پروازهای بین ایران و هندوستان و ایران و پاکستان به درخواست ستاد ملی مقابله با کرونا تعلیق شد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به محدودیت سفرها در ایام عید سعید فطر ابلاغی از سوی وزارت کشور، گفت: محدودیت سفر مشمول ناوگان حمل و نقل هوایی نمی‌شود.

ذیبخش یادآور شد: هر تصمیمی که ستاد ملی مقابله با کرونا در رابطه با سفرهای هوایی بگیرد، سازمان هواپیمایی کشور آن را انجام خواهد داد. ما در بخش هوایی تاکنون تمامی دستور العمل‌ها و مصوبات ستاد را انجام داده‌ایم.

او با بیان اینکه در تعطیلات ایام عید فطر با توجه به تشدید محدودیت‌ها برای سفر با خودروهای شخصی ممکن است میزان استقبال مسافران از ناوگان حمل ونقل عمومی بیشتر شود، گفت:  در این خصوص نظارت‌ها برای رعایت دستور العمل‌های بهداشتی را افزایش خواهیم داد.

این مسئول تاکید کرد: برای انجام پروازهای فوق العاده در تعطیلات عید فطر  هیچ مجوزی نخواهیم داد. تورهای ترکیه هم هنوز لغو است و ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیمی در این رابطه نگرفته است.

کد خبر 599685 برچسب‌ها دانشگاه - دانشجو هواپیما - پروازها هند كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: دانشگاه دانشجو هواپیما پروازها هند كرونا در ايران سازمان هواپیمایی کشور پرواز فوق العاده وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۷۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس تهران: اتوبان خرازی باز شد/ این بزرگراه همچنان مسدود است

به گزارش خبرآنلاین، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از بازگشایی اتوبان شهید خرازی خبر داد.

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور در گفت‌وگو با ایسنا درباره حادثه بامداد گذشته اتوبان شهید خرازی گفت: شب گذشته، پس از بارش های شدید در محدوده اتوبان شهید خرازی، تپه های اطراف این اتوبان دچار ریزش شده و مقداری گل و لای وارد این معبر شده بود.

وی افزود: بزرگراه شهید خرازی که از شب گذشته مسدود شده بود؛ با اقدامات انجام شده از سوی عوامل شهرداری و پلیس راهور بازگشایی شد و تردد در آن در حال انجام است.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: بزرگراه اردستانی نیز که در همین محدوده قرار دارد ، دچار همین گل و لای شده بود که همچنان مسدود است.

موسوی پور گفت: اقدامات برای پاکسازی و ایمن سازی آن در حال انجام است و به زودی این معبر نیز بازگشایی می شود.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902706

دیگر خبرها

  • روسیه سفرای انگلیس و فرانسه را احضار کرد
  • رزمایش اتمی روسیه با «تسلیحات غیر راهبردی»
  • نفت باکو همچنان از ترکیه به اسرائیل می‌رسد
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • داروی ایرانی بیماران SMA وارد بازار می‌شود / برنامه وزارت بهداشت برای پویش ملی سرطان
  • عجیب اما واقعی؛ وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!
  • وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!
  • پلیس تهران: اتوبان خرازی باز شد/ این بزرگراه همچنان مسدود است
  • تورهای بازدید نمایشگاه کتاب تهران در دیگر کشورها فعال شوند
  • تورهای بازدید نمایشگاه کتاب تهران در دیگر کشورها شوند