Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پیش از این اعلام شده بود تیم ملی فوتبال ایران باید با تزریق واکسن کرونا به بحرین برود، اما تا کنون چنین نامه‌ای مبنی بر الزام تلقیح واکسن کرونا به ملی پوشان ایران برای سفر به بحرین ابلاغ نشده است.

بیشتر بخوانید

سپاهان - پرسپولیس؛ جنگ صدرنشینی در نصف جهان/ استقلال - ذوب آهن؛ فرهاد به دنبال ادامه راه شیرین

تیم ملی فوتبال ایران در ۴ بازی سخت در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ باید به مصاف کامبوج، هنگ کنگ، بحرین و عراق برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال واکسن کرونا مقدماتی جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۷۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهمترین اخبار ۱۹ اردیبهشت/احتمال عرضه داروی ایرانی SMA

جمع‌آوری واکسن کرونای آسترازنکا در جهان، افزایش سهمیه حج و داروی ایرانی SMA و آمادگی ۱۱۵۰۰ شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات ​​​​​​​از جمله موضوعاتی هستند که امروز در رسانه‌های کشور به آن‌ها پرداخته شده است. - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم،  جمع‌آوری واکسن کرونای آسترازنکا در جهان، افزایش سهمیه حج و داروی ایرانی SMA و آمادگی 11500 شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات از جمله موضوعاتی هستند که امروز در رسانه‌های کشور به آن‌ها پرداخته شده است. در ادامه برخی از اخبار منتشر شده در رسانه‌های کشور را مرور می‌کنیم.

داروی ایرانی SMA در مرحله ارزیابی کیفی/ احتمال عرضه دارو در خردادماه

دکتر حیدر محمدی، رئیس سازمان غذا و دارو درباره تولید داخلی داروی بیماران SMA اظهار کرد: یک شرکت دانش‌بنیان در مسیر تولید داروی داخلی بیماران SMA گام برداشته است و داروی تولیدی در مرحله «ارزیابی کیفی» و سپری کردن مباحث آزمایشگاهی است. اگر نمونه داخلی داروی بیماران SMA تاییدیه‌های لازم را کسب کند، حدود خرداد ماه وارد مرحله تولید شود. 

آسترازنکا واکسن کرونای خود را از بازار جمع می‌کند

پس از اعتراف شرکت آسترازنکا در خصوص عوارض خطرناک واکسن کرونای خود، این شرکت شروع به جمع آوری این واکسن از سراسر دنیا کرده است. شرکت آسترازنکا آوریل گذشته برای اولین بار اعتراف کرد که واکسن ضد کروناویروس آن می‌تواند عوارض جانبی کشنده‌ای مانند لخته شدن خون را ایجاد کند.

آخرین اقدام برای افزایش سهمیه حج

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت درباره پیگیری‌های صورت گرفته برای افزایش سهمیه حج ایران با توجه به انتظار حدود 900 هزار نفر در نوبت حج تمتع که با سهمیه موجود اعزام آنها بیش از 10 سال زمان خواهد برد، اظهار کرد:برای ایران و حدود 85 میلیون نفر جمعیت، 85 هزار نفر سهمیه حج برای ایران تعیین شده و به تازگی آماری از سازمان ملل ارائه شده است که جمعیت ایران حدود 89 میلیون و 500 هزار نفر اعلام شده است. این موضوع را به اطلاع کشور میزبان رسانده و مطالبه شده است که سهمیه حج ایران متناسب با این آمار جمعیتی، افزایش یابد که آنها هم قول بررسی داده‌اند.

11500 شعبه اخذ رأی در 22 حوزه انتخابیه وجود دارد

محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات وزارت کشور گفت: تعداد 22 حوزه انتخابیه درگیر برگزاری انتخابات مرحله دوم هستند که در 15 استان، 47 فرمانداری و 81 بخشداری خواهد بود. همچنین 11500 شعب اخذ رأی برای این 22 حوزه انتخابیه در نظر گرفته شده است و در عین حال که حدود 65 درصد از شعب ما، مختص انتخابات الکترونیکی است و مابقی با تعرفه‌های رأی گیری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آسترازنکا واکسن کرونای خود را از بازار جمع می‌کند
  • واکسن‌های آسترازنکا از سراسر جهان جمع‌آوری می‌شوند
  • مهمترین اخبار ۱۹ اردیبهشت/احتمال عرضه داروی ایرانی SMA
  • کسانی که واکسن آسترازنکا تزریق کرده‌اند بخوانند | این واکسن کرونا خونمان را لخته کرده است؟
  • واکسن های کرونا آسترازنکا از بازار جهانی جمع شد
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • وزیر اسبق بهداشت: طرح اجباری پزشکان برداشته شود
  • طرح اجباری پزشکان برداشته شود
  • جمع آوری روغن زیتون از بازار چهارمحال و بختیاری
  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته