Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدعباس سیدیان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این بازه زمانی  سه سالن ورزشی در روستاهای کوسه بخش سرحد، مشهد طرقی در بخش مرکزی و گود کشتی امیرآباد احداث شد.

وی گفت: عملیات ساخت طرح های مزبور از سال  ۹۲ آغاز و برای بهره برداری از آن ها، ۲۷ میلیارد ریال اعتبار از محل منابع مختلف هزینه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدیان افزود: اینک عملیات ساخت  ۹ طرح ورزشی شامل سالن ورزشی سه هزار نفره، ژیمناستیک، گود باستانی، سنگوردی، چندمنظوره، سالن ورزشی سنجد بخش قوشخانه، زوارم بخش مرکزی، گود باچوخه خانلق و خانه جوان در دست ساخت است که طرح های مزبور بین ۳۰ تا ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

سیدیان افزود: برای طرح های در دست ساخت تاکنون ۷۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است و اتمام آن ها ۳۰۰ میلیارد ریال دیگر اعتبار می طلبد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شیروان زمان اتمام طرح های نیمه تمام را منوط به تخصیص اعتبارات عنوان کرد و  گفت: اینک سرانه  فضای ورزشی در شیروان به ازای هر نفر ۳۳ سانتی متر است که با اختصاص اعتبار و اتمام پروژه های ورزشی نیمه تمام ،سرانه فضای ورزشی شیروان به  نیم مترمربع برای هر نفر خواهد رسید.

سیدیان افزود: شیروان درحال حاضر دارای چهار استخر، سه زمین چمن روباز و ۲۵ سالن ورزشی در شهر وروستا است.

وی گفت: پارسال سه خانه ورزشی روستایی راه اندازی شد که  این خانه های روستایی بزودی تجهیز خواهند شد.

به گفته وی دراین شهرستان ۱۰ زمین روباز روستایی تجهیز شده  و۱۰  سالن سر پوشیده نیز در روستاهای پرجمعیت داریم که قبل از شیوع کرونا به صورت متوسط روزانه ۱۰ هزار نفر از باشگا ه ها واماکن ورزشی شهرستان استفاده می کردند که یک سوم آن بانوان بودند.

شیروان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

برچسب‌ها وزارت ورزش و جوانان اعتبارات شیروان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان اعتبارات شیروان وزارت ورزش و جوانان اعتبارات شیروان اخبار کنکور سالن ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۷۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت یک کیلومتر راه اصلی به ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ اسماعیلی گفت: نگهداری راه‌ها اعم از راه‌های فرعی و اصلی از مهمترین وظایف راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان است.

وی افزود: با توجه به اعتبارات تخصیص یافته بازسازی و روکش رویه راه‌ها نیز از دیگر مواردی است که همواره مورد توجه است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اولویت اصلی راهداری را حفظ ایمنی راه‌ها عنوان کرد و گفت: با اعتبارات تخصیص داده شده، بخشی از آزادراه زنجان به قزوین طی قراردادی که در سال گذشته منعقد شد بازسازی و بهسازی شد.

اسماعیلی به برگزاری مناقصه ۳۵ کیلومتر از آزادراه زنجان به قزوین از کیلومتر صفر تا ۳۵ در باند شمالی و جنوبی آن طی امسال  اشاره کرد و گفت: در ۲ لاین این آزادراه به طول ۳۵ کیلومتر بهسازی و روکش انجام خواهد شد که با تعیین شدن نتیجه مناقصه و پیمانکار، حدود ۷۰ درصد مشکلات آزادراه مرتفع خواهد شد.

وی با بیان اینکه استان زنجان پنج هزار و ۸۰۰ کیلومتر از کل راه‌های کشور را به خود اختصاص داده است، خاطر نشان کرد:۲۰۰ کیلومتر از این راه‌ها آزادراه، ۱۴۰ کیلومتر بزرگ‌راه، ۳۵۰ کیلومتر محور اصلی، ۹۵۰ کیلومتر راه فرعی و ۴ هزار و ۲۰۰ کیلومتر آن راه روستایی است.

دیگر خبرها

  • پشت پرده جهش ۱۵۰ درصدی یارانه نان چیست؟
  • سالن ورزشی استاندارد در شهرستان بجستان نداریم
  • پشت پرده جهش ۱۵۰ درصدی یارانه نان در بودجه ۱۴۰۳
  • ساخت یک کیلومتر راه اصلی به ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
  • اعتبار ۶ همتی برای توسعه زیرساخت‌های ورزش خراسان رضوی با تحقق مولدسازی
  • تخصیص اعتبار برای مسکن نیرو‌های مسلح
  • تخصیص یک میلیارد ریال اعتبار برای ساخت آسمان نمای دیجیتال
  • اعتبار هشت هزار میلیاردی برای مسکن نیرو‌های مسلح
  • رفع تصرف ۱۲۶ هزار مترمربعی اراضی ملی در خوزستان
  • راهنمای خرید پارتیشن اداری و کاربرد های آن