Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-06@11:25:04 GMT

سقوط غیرمنتظره اشتغال در آمریکا

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۷۶۴۷

سقوط غیرمنتظره اشتغال در آمریکا

آمار مربوط به اوضاع اشتغال آمریکا در ماه آوریل شب گذشته منتشر شد که تا حد زیادی نتوانست انتظارات را برآورده کند.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از راشا تودی، شب گذشته وزارت کار آمریکا آمار مربوط به اوضاع اشتغال این کشور در ماه آوریل را منتشر کرد که برخلاف انتظارات اصلا عملکردخوبینداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناسان انتظار داشتند که انتشار این آمار حاکی از روند بهبود اوضاع اقتصادی باشد.

بنا به گزارش وزارت کار آمریکا طی ماه گذشته میلادی تنها ۲۶۶ هزار فرصت شغلی در اقتصاد آمریکا ایجاد شده است که فاصله زیادی با پیش بینی کارشناسان و نظرسنجی‌ها دارد.

نتایج یک نظرسنجی انجام شده توسط رویترز نشان می‌دهد که کارشناسان انتظار داشتند که به طور متوسط ۹۷۸ هزار فرصت شغلی در ماه آوریل در آمریکا ایجاد شده باشد. نظرسنجی بلومبرگ هم روی رقم یک میلیون فرصت شغلی بسته شده بود.

در ماه مارس هم بازار اشتغال آمریکا نتوانسته بود، انتظارات را برآورده کند، به گونه‌ای که از ۹۱۶ هزار فرصت شغلی مورد انتظار کارشناسان ۷۷۰ هزار فرصت شغلی را برآ‌ورده کرد.

در ماه آوریل بخش قابل توجهی از اشتغال ایجادشده در آمریکا مربوط به صنعت هتلداری و تفریحی بود و جذب نیرو در بخش‌های صنعت و خرده‌فروشی در این کشور کاهش یافت. علی رغمافزایش جذب نیرو در صنعت هتلداری و تفریحی، اما هنوز تعداد افراد شاغل در این بخش اقتصاد آمریکا نسبت به فوریه سال گذشته حدود ۳ میلیون نفر کمتر است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اشتغال در آمریکا جذب نیرو هزار فرصت شغلی ماه آوریل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۷۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستر پرسپولیس با یک بازیکن غیرمنتظره

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر، نساجی مازندران در قائمشهر میزبان پرسپولیس است.

پرسپولیس که فصل پیش در این شهر جام قهرمانی را بالای سر برده بود، به سه امتیاز این مسابقه حساس نیاز مبرمی دارد.

باشگاه پرسپولیس برای این بازی پوستری با پیراهن دوم و مشکی رنگ این تیم طراحی کرد که در آن حضور سینا اسدبیگی کنار علیرضا بیرانوند و سروش رفیعی خودنمایی می‌کند.

اسدبیگی در دیدار جام حذفی یک سوپرگل زد و یک پاس گل داد و حالا باید دید پس از نیمکت نشینی مقابل سپاهان، در بازی با نساجی چه عملکردی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • پوستر پرسپولیس با یک بازیکن غیرمنتظره
  • طلا هفته معاملاتی جدید را در محدوده مثبت آغاز می‌کند؟ / شتاب بیت‌کوین با افت آمار اشتغال
  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی
  • ایجاد ۱۶۰۶ فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی سپاه آذربایجان‌غربی
  • هدف‌گذاری ایجاد یک میلیون و ۴۴ هزار شغل در سال جاری
  • مصدوم شدن ۲۰۷ نفر در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • مصدومیت ۲۰۷ نفر در ۷۲ ساعت گذشته در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • علی ربیعی: حدود 5 میلیون نفر در دانشگاه‌ها در حال تحصیل هستند/ رابطه معناداری بین رشته‌های تحصیلی و فرصت‌های شغلی موجود وجود ندارد/ بخش اعظمی از جمعیت فعال تحصیل کرده، دچار نوعی فاصله بین وضع موجود و انتظار از زندگی شده‌اند
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • فرصت‌سنجی سناریوهای تعامل آمریکا در آینده جنگ غزه