Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@20:02:54 GMT

کشف ماینرهای دپو شده و چند خبر کوتاه از اصفهان

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۷۷۰۸

کشف ماینرهای دپو شده و چند خبر کوتاه از اصفهان

کشف ماینرهای قاچاق در یک انبار متروکه

 فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف ۱۲۸ دستگاه ماینر خارجی قاچاق به ارزش ۱۴ میلیارد ریال در بازرسی از یک انبار متروکه در حاشیه این شهرستان خبر داد.

 به گزارش سایت اطلاع رسانی پلیس ، سرهنگ حمیدرضا اکبری بیان داشت: ماموران کلانتری ۲۳ فرماندهی انتظامی شهرستان  اصفهان با هوشمندی و اشراف اطلاعاتی خود از فعالیت غیرمجاز فردی در زمینه استخراج ارزهای دیجیتال در یک انبار متروکه واقع در حاشیه این شهرستان مطلع و  موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران پس از بررسی موضوع و کسب اطلاعات لازم با اخذ مجوز از مقام قضایی به محل اعزام و ضمن دستگیری متهم ۱۲۸ دستگاه ماینر خارجی قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش ماینرهای مکشوفه را ۱۴ میلیارد ریال برآورد کردند، اظهار داشت: در این رابطه انبار پلمب و فرد دستگیر شده نیز به همراه پرونده به مراجع قضائی تحویل شد.

حادثه رانندگی در نایین به مصدوم شدن پنج تن منجر شد

برخورد یک دستگاه خودروی سواری تیبا باگاردریل درکیلومتر۱۸ جاده اردستان به نایین به مصدوم شدن پنج سرنشین آن منجر شد

رییس اورژانس نایین صبح شنبه به ایرنا گفت: حادثه یک دستگاه خودرو نیبا به اورژانس اعلام شد و در پی آن واحدهای امدادی از نیستانک و نایین به محل حادثه رفتند.
رضا عباسی افزود: ماموران اورژانس پس از حضور در محل حادثه متوجه شدند در این سانحه رانندگی پنج سرنشین خودرو مصدوم شده‌اند که پس از انجام اقدامات اولیه به وسیله ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس به بیمارستان حشمتیه نایین منتقل شدند.

وی افزود: علت وقوع این حادثه دردست بررسی است.

فوریت های پزشکی شهرستان نایین دارای ۶ پایگاه، یک اتاق فرمان مشترک با شهرستان خور و ۴۲ نفر تکنسین و امدادگر است.

توقیف ۱۲۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در اصفهان

 جانشین فرمانده انتظامی استان از توقیف انواع محموله های خارجی قاچاق به ارزش ۱۲۷ میلیارد ریال در طرح ۲ روزه ماموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس سرهنگ  محمدرضا هاشمی فر  افزود: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در خصوص رفع موانع تولید و حمایت از تولید کنندگان داخلی طرح مبارزه با قاچاق کالا با اولویت کالاهای گمرکی و ترانزیتی در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در این طرح که به مدت ۲ روز انجام شد حین کنترل و رصد هوشمندانه خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی استان به ۳ دستگاه کامیون و ۱۱ خودروی شوتی مشکوک و در بازرسی دقیق صورت گرفته از آنها انواع کالاهای خارجی قاچاق را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان محموله های مکشوفه در این طرح را شامل روغن خوراکی، انواع ابزار آلات صنعتی، دستگاه های استخراج ارز دیجیتال، انواع لوازم یدکی خودرو، پوشاک،کیف و کفش، لوازم جانبی تلفن همراه، تجهیزات رایانه ای، لوازم آرایشی و بهداشتی، تجهیزات پزشکی، سیگار و لوازم خانگی عنوان کرد.

هاشمی فر با بیان اینکه ارزش این محموله ها برابر اعلام کارشناسان مربوطه بالغ بر ۱۲۷ میلیارد ریال است از دستگیری ۴۶ نفر در این رابطه خبر داد و گفت: متهمان دستگیر شده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

کشف بیش از ۲۲۹ کیلو تریاک در شهرستان نایین 

 فرمانده انتظامی شهرستان کویری نایین در شرق استان اصفهان  از کشف بیش از ۲۲۹ کیلو تریاک در عملیات ماموران این فرماندهی روزهای اخیر خبر داد.

سرگرد هادی کیان مهر اظهار داشت: در بازرسی اول ماموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهیدشرافت  نایین حین کنترل و رصد هوشمندانه خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی کامیون که از مرزهای جنوب شرقی به سمت مرکز کشور در حرکت بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از متوقف شدن خودرو آن را برای بررسی های بیشتر به پارکینگ ایستگاه منتقل کرده و در بازرسی دقیق صورت گرفته ۱۳۵ کیلو و ۳۳۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در قسمت بار خودرو جاسازی شده بودند را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نایین خاطر نشان کرد: در این رابطه خودرو توقیف و راننده آن نیز دستگیر و به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضایی شد

کیان مهر گفت در بازرسی دوم ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه  شهید شرافت، امروز حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه اتوبوس عبوری مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو  این مقدار تریاک از ۴ مسافر اتوبوس که زیر لباس جاساز شده بود کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این پیوند ۴ سوداگر مرگ دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضایی تحویل شد.

وی گفت: یک سوادگر مرگ دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

در بازرسی سوم ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه  شهید شرافت، امروز حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون بنز باری نارنجی عبوری مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو  ۷۹کیلوو ۲۸۰ گرم نوع تریاک کشف شد.

برچسب‌ها نایین اصفهان انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نایین اصفهان انتظامی نایین اصفهان انتظامی اخبار کنکور فرمانده انتظامی شهرستان خودروهای عبوری میلیارد ریال خارجی قاچاق یک دستگاه حین کنترل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۷۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق احشام در دام پلیس نکا

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: در پی وقوع سرقت احشام در شهرستان نکا، بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات تخصصی سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیات غافلگیرانه وی رادستگیرکردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: متهم که در خرید و فروش دام زنده اشتغال دارد در تحقیقات پلیس به سرقت احشام در این شهرستان نیز اعتراف کرد.

سرهنگ عزیزی در خاتمه با بیان این که تحقیقات پلیسی در این ارتباط همچنان ادامه دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در فاروج
  • غرق شدگی ۵ نفر در شهرستان‌های فارس
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • ۱۲ لیفتراک قاچاق در سمیرم کشف شد
  • کشف محموله های قاچاق در سمنان و میامی
  • برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت ۱۰۳ گرملاجات
  • دستگیری یک قاچاقچی چوب در سوادکوه
  • کشف پنج دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه باند سارقان
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • محرومیت زدایی از ماموریت‌های گروه‌های جهادی برای کمک به مردم