Web Analytics Made Easy - Statcounter

آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصادآنلاین- هانا پاکمند؛ در هجدهمین روز اردیبهشت ماه ۱۴۰۰، شاخص صنعت فلزات اساسی، ۶هزار و ۲۰۲واحد، معادل ۰.۷درصد رشد کرد و عدد ۸۸۳هزار واحد را رقم زد. حدود دوهزار و ۶۳۵میلیون برگه سهم نمادهای فلزی جا به جا شد. همچنین گروه فلزات اساسی، با خروج ۵۶میلیارد تومانی پول حقیقی، از این حیث پس از گروه محصولات شیمیایی و فرآورده‌های نفتی، سوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملکرد بزرگان فلزی در روزی که گذشت

سهام شرکت ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران‌ (فملی)، از ابتدای معاملات وارد رنج مثبت شد د و در نهایت با سه درصد رشد، قیمت ۱۲,۱۸۰ریال را برای قیمت آخرین معامله رقم بزند. همچنین فملی با سه درصد رشد قیمت پایانی، روز آینده را با قیمت ۱۲,۰۰۰ریال آغاز خواهد کرد. حجم معاملات فملی به بیش از ۱۱۳میلیون برگه سهم و ارزش معاملات این نماد به بیش از ۱۳۵میلیارد تومان رسید.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید!

امروز فولاد مبارکه اصفهان (فولاد)، معاملات نزولی را تجربه کرد و در نهایت با ۰.۳درصد افت، قیمت پایانی ۱۱,۹۳۰ریال را رقم زد و مجددا به روند نزولی بازگشت. فولاد با ثبت قیمت ۱۱,۸۲۰ریال به استقبال روز آینده رفت که نسبت به روز گذشته ۱.۲درصد افت کرده است. همچنین با معاملاتی به ارزش۵۴میلیارد تومان، حجم معاملات فولاد به ۴۵میلیون برگه سهم رسید.

روند معاملات فولاد خوزستان (فخوز) نیز مشابه فولاد بود و این نماد پس از معاملاتی نزولی، افت ۱.۳درصدی را رقم زد و عدد ۱۴,۳۳۰ریال را ثبت کرد. قیمت آخرین معامله فخوز نیز با ۰.۱درصد افت به عدد ۱۴,۵۰۰ریال رسید. با جابجایی ۹میلیون برگه سهم، ارزش معاملات فخوز به ۱۳میلیارد تومان رسید.

ذوب آهن اصفهان (ذوب) معاملاتش را با صف فروش آغاز و با صف فروش به پایان رساند. قیمت آخرین معامله ذوب به ۳,۰۸۶ریال رسید که نشان از افت سه درصدی آن دارد. همچنین ذوب با سه درصد افت، معاملات روز آینده خود را با قیمت ۳,۰۸۳ریال آغاز خواهد کرد. امروز حدود ۶۶میلیون برگه سهم ذوب خرید و فروش شد که حقیقی‌ها ۶۴درصد سفارشات فروش و ۸۸درصد سفارشات خرید را ثبت کردند. همچنین ارزش معاملات ذوب به ۲۰میلیارد تومان رسید.

فولاد کاوه جنوب کیش (کاوه) با افت دو درصدی، قیمت پایانی ۱۹,۶۲۰ریال را به ثبت رساند. همچنین کاوه که در مدار نزولی قرار گرفت، با  ثبت قیمت ۱۹,۳۹۰ریالی، سه درصد افت کرد. امروز بیش از چهار میلیون برگه سهم ذوب رد و بدل شد و ارزش معاملات این نماد به بیش از هشت میلیارد تومان رسید. همچنین سهامداران حقیقی کاوه، سهم ۴۱درصدی در خرید و ۷۰درصدی در فروش این سهم داشتند.

معامله‌گران تنها یک میلیون و ۲۰۰هزار برگه سهم تولیدی فولاد سپید فراب کویر، که از دیگر نماد‌های فلزی بازار است را خرید و فروش کردند و امروز اقبالی به این سهم دیده نشد.

 

پربیننده ترین سقوط ارزش همه بازار‌ها در هفته دوم اردیبهشت / خریداران دلار متحمل بیشترین زیان نقشه بورس امروز بر اساس ارزش معاملات / رشد هزار واحدی شاخص کل افت قیمت دلار چه تاثیری بر بازار سرمایه دارد؟ توییت مهدی رباطی در خصوص وضعیت فعلی بورس تهران گزارش بورس ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بورس امروز ارزش معاملات تومان رسید برگه سهم درصد افت سه درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۷۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت نقره و فلزات گران‌بها امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

نقره جزو فلزات گرانبها و صنعتی در جهان محسوب می‌شود کاربرد صنعتی این فلز از تمام فلزات دیگر بیشتر است دلیل اصلی صنعتی شدن نقره ویژگی رسانایی بالای آن است. گفتنی است بیشترین تقاضا و خرید برای نقره از طرف صنایع مهم مانند صنایع مرتبط با پنل‌های خورشیدی، پزشکی، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی و… انجام می‌گیرد.

تفاوت قیمت نقره ۹۹۹ با ۹۲۵

به طور کلی آلیاژ نقره ۹۲۵ به این معنا است که ۹۲٫۵ درصد آن فلز خالص و ۷٫۵ درصد مابقی آن فلزات دیگر می‌باشد، این ناخالصی برای استحکام و جلوگیری از باقی ماندن لکه بر روی نقره جات بکار می‌رود. ۷٫۵ درصد ناخالص را فلزاتی مانند مس، ژرمانیوم، روی، پلاتین، سیلیکون و بور تشکیل می‌دهند.

قیمت اونس نقره

قیمت لحظه‌ای: ۲۷.۳۴۶۵ دلار

بیشترین: ۲۷.۴۸۵۵ دلار

کمترین: ۲۷.۱۶۰۵ دلار

تغییر روزانه: ۰.۰۹۴ دلار

تغییر هفتگی: ۳.۲۸ درصد کاهش

تغییر ماهانه: ۱۰.۸۶ درصد کاهش

تغییر سه ماهه: ۱۹.۵۱ درصد کاهش

تغییر شش ماهه: ۱۹.۶۸ درصد کاهش

تغییر یکساله: ۱۰.۲۶ درصد کاهش

قیمت اونس پلاتین

قیمت لحظه‌ای: ۹۲۴.۵۵ دلار

بیشترین: ۹۲۵.۸۵ دلار

کمترین: ۹۱۹.۱ دلار

تغییر روزانه: ۱۱ دلار

تغییر هفتگی: ۳.۰۳ درصد کاهش

تغییر ماهانه: ۰.۹۲ درصد کاهش

تغییر سه ماهه: ۲.۹۹ درصد کاهش

تغییر شش ماهه: ۱.۲۶ درصد کاهش

تغییر یکساله: ۱۶. درصد کاهش

قیمت اونس پالادیوم

قیمت لحظه‌ای: ۱,۰۳۶.۷۸ دلار

بیشترین: ۱,۰۳۷.۰۳ دلار

کمترین: ۱,۰۲۳.۷۷ دلار

تغییر روزانه: ۱۰.۲۵ دلار

تغییر هفتگی: ۰.۰۲ درصد افزایش

تغییر ماهانه: ۲.۳۴ درصد افزایش

تغییر سه ماهه: ۹.۶۷ درصد افزایش

تغییر شش ماهه: ۸.۴۱ درصد افزایش

تغییر یکساله: ۲۹.۹۸ درصد افزایش

منبع: سیلوا

tags # قیمت طلا سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • ۵ هزار میلیارد تومان دیگر به بورس انرژی تزریق شد
  • تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی
  • قیمت نقره و فلزات گران‌بها امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • شاخص بورس یک‌هزار واحد رشد کرد
  • رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل بورس
  • گزارش روزانه بورس ۵ اردیبهشت؛ رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل
  • رشد ۱۰۶۹ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • شاخص بورس امروز ۵ اردیبهشت/رشد۱۰۷۱ واحدی
  • بورس سبزپوش شد؛ رشد مناسب بازار در هفته اول اردیبهشت
  • بورس امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار