Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@21:41:59 GMT

دستگیری یکی از عوامل شهادت ۲ بسیجی در نیکشهر

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۸۵۴۰

دستگیری یکی از عوامل شهادت ۲ بسیجی در نیکشهر

ایسنا/سیستان و بلوچستان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیکشهر سیستان وبلوچستان گفت: یکی از عوامل شهادت ۲ بسیجی اهل سنت در این شهرستان دستگیر شد.

به گزارش ایسنا علی‌اکبر صفوی اظهار کرد: رضا رئیسی یکی از اهالی منطقه خودرویی در اختیار عامل ترور دو بسیجی قرار داده بود که با پیگیری های اطلاعاتی دستگیر شد.

وی ادامه داد: بسیجی «خدابخش غریب» فرمانده پایگاه شهید عیسی درزاده و بسیجی «مسلم درزاده» عصر هفدهم اردیبهشت ماه جاری توسط فردی شرور به شهادت رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیکشهر افزود: عامل شهادت این ۲ بسیجی عزیز فردی به نام «مهراب صلاحی» برادر شرور حسین صلاحی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نیکشهر سیستان و بلوچستان دستگيري شهادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۸۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قمه‌کش‌های ارومیه دستگیر شدند

آفتاب‌‌نیوز :

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با اعلام این خبر گفت: بر حسب دستورات قاطع قضایی دستور تعقیب سریع و بلادرنگ، عوامل درگیری به دادستان و نیروی انتظامی صادر شد که با پیگیری‌های انجام شده ۴ نفر از عوامل ایجاد کننده ناامنی و درگیری در شهر ارومیه دستگیر و در اختیار مقام فضایی قرار گرفتند.

ناصر عتباتی در ادامه با اعلام اینکه پرونده این افراد و دیگر متهمین این درگیری در سریعترین زمان ممکن و خارج از وقت رسیدگی و مجازات‌های قاطع قانونی برای عاملین صادر خواهد شد، هشدار داد: چنانچه افرادی با انجام اقدامات مشابه امنیت روانی مردم عزیز را به هم بزنند برخورد‌های بازدارنده و پشیمان کننده در انتظار آن‌ها خواهد بود.

عتباتی از خانواده‌ها هم خواست مراقب جوانان خود باشند تا در جمع این اراذل و اوباش و برهم زنندگان امنیت روانی مردم قرار نگیرند.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • مهمترین عامل سقط جنین در کشور عوامل فرهنگی است
  • دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • قمه‌کش‌های ارومیه دستگیر شدند
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پل قویون ارومیه
  • شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه، در دستور کار ویژه پلیس
  • دستگیری عامل قدرت نمایی در درمانگاه قدیم دارخوین
  • دستگیری عامل قمه کشی و شرارت در ایوان