Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@02:10:03 GMT

سرعت بخشی به پروژه های عمرانی اولویت است

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۸۵۹۶

خبرگزاری آریا - شهردار منطقه 16 در بازدید از بازگشایی مغازه ها و اماکن تجاری و شروع به کار کسبه، از پروژه های پیاده رو سازی معابر، نخستین آکادمی استعدادیابی ورزشی و آموزشی مشارکتی خیرین، مجموعه ورزشی شهید شاطری، فاز دوم گشتگاه صابونیان بازدید کرد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 16، پیمان پورنصر ضمن تاکید بر تسریع روند پیشرفت پروژه ها اظهار داشت: سرعت بخشیدن به اجرای پروژه های عمرانی از خواسته ها و اولویت های کاری منطقه می باشد و باید رعایت شاخصه های کیفی مد نظر قرار گرفته شود، نگاه کارشناسی همراه با دقت و سرعت می تواند موجب افزایش اعتماد عمومی شود که نتیجه حرکت به سمت توسعه و احیای شهر و منطقه خواهد بود و باعث به وجود آمدن فضای بهتری برای شهروندان خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پورنصر ضمن اشاره به گزارش دهی به موقع و اصولی به شهروندان، در خصوص چگونگی کمی و کیفی نحوه اجرای پروژه ها و نظارت لازم بر حسن اجرای کار و موانع احتمالی که می تواند در کاهش سرعت پروژه ها تأثیر گذار باشد، همچنین نکات فنی، موضوعات شهرسازی و موضوعات ترافیکی توضیحاتی ارائه داد و افزود: روند اجرای پروژه ها مطلوب و رضایت بخش بوده و با توجه به پیشرفت فیزیکی، امیدواریم این عملیات در کوتاه ترین زمان ممکن با رویکرد تهران 1400 به پایان برسد.
پیمان پورنصر ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های بی وقفه تمامی همکاران دستورات لازم را در خصوص بسیج پرسنل حوزه فنی عمرانی و ... در راستای تسریع در روند پیشرفت صادر کرد و گفت: با توکل به خدا و در سایه همدلی و همراهی، مدیریت شهری منطقه با تمام توان فعالیتهای عمرانی و خدماتی را در سطح منطقه دنبال خواهد کرد و مصمم است که فضای بهتری را برای شهروندان ایجاد کند.
شهردار منطقه 16 در حاشیه بازدید از محل کار کسبه نیز خاطر نشان کرد: از امروز بر اساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا و با رعایت پروتکل های بهداشتی فعالیت شغلی این عزیزان مجاز شد، امیدواریم با تشدید نظارت و رعایت پروتکل ها توسط شهروندان پیک چهارم نیز کنترل شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۸۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح هادی و پروژه‌های عمرانی در روستا‌های سروآباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، به گفته بهمنی ۷۱ هزار مترمربع آسفالت و بهسازی معابر و ۱۷ هزار متر مربع سنگفرش، دیوارچینی و پله گذاری در قالب طرح هادی با اعتباری بیش از ۳۵۰ میلیارد ریال در روستا‌های بخش مرکزی سروآباد انجام شده است.

وی افزود: ۴۷۳ واحد مسکن مددجویی در سطح روستا‌های شهرستان سروآباد احداث شده است.

رئیس بنیاد مسکن سروآباد اظهار داشت: در سال جاری تسهیلات ساخت مسکن محرومین ۳۵۰ میلیون تومان با بازپرداخت ۲۰ ساله و کارمزد ۵ ساله پرداخت می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • اجرای طرح هادی و پروژه‌های عمرانی در روستا‌های سروآباد
  • اتمام ۱۰ پروژه عمرانی بلاتکلیف در شمال تهران
  • اجرای ٢٠ پروژه عمرانی-زیرساختی منطقه ویژه لامرد در سال ١۴٠٢
  • روکش آسفالت و خط‌کشی ترافیکی خیابان سلمان انجام شد + فیلم
  • پروژه های عمرانی گیلان سرعت می گیرد/ زباله سوز رشت نیازمند اعتبار ۲۰۰۰ میلیاردی
  • پروژه های عمرانی منطقه 12 تهران
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه ۶ قم در سال گذشته
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه شش قم در سال گذشته
  • برنامه‌ریزی برای پویایی در ساخت‌وسازها، اولویت مهم شهرداری منطقه ۱۰ شیراز
  • پیش‌بینی ۱۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم