Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-26@12:03:04 GMT

پیش بازی یوونتوس - میلان؛ بکش تا زنده بمانی

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۸۸۶۷

پیش بازی یوونتوس - میلان؛ بکش تا زنده بمانی

یوونتوس و میلان برای راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا دیداری بسیار مهم و سرنوشت ساز در پیش دارند. 

در هفته سی و پنجم فصل 21-2020 سری آ ایتالیا، تیم های یوونتوس و میلان مقابل یکدیگر قرار می گیرند. نگاهی داریم به آمار و اطلاعات مربوط به بازی یوونتوس و میلان:

اطلاعات بازی یوونتوس و میلان تاریخ برگزاری: یکشنبه، 19 اردیبهشت (8 می 2021) ساعت برگزاری: 23:15 به وقت تهران مکان برگزاری: استادیوم آلیانز، تورین داور: پائولو والری | داور VAR: جانپائولو کالوارزه کنفرانس خبری سرمربیان یوونتوس و میلان آندره آ پیرلو: دوناروما یکی از پنج دروازه بان برتر دنیاست؛ رونالدو و زلاتان هر دو فوق العاده اند استفانو پیولی: می خواهیم طلسم استادیوم یوونتوس را بشکنیم بررسی وضعیت تیم های یوونتوس و میلان یوونتوس و میلان هر دو روزهای حساسی را سپری می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
هر دو تیم در مقاطعی از فصل، شانس قهرمانی سری آ محسوب می شدند اما نتایج هر دو تیم در نیم فصل دوم، بدتر شد و اینتر توانست با خیالی راحت، فاتح اسکودتو شود. افت تدریجی یوونتوس و میلان در نیم فصل دوم با اوج گیری لاتزیو، آتالانتا و ناپولی همراه شد و همین مسئله رقابت در بالای جدول و کسب سهمیه لیگ قهرمانان را حساس کرده است. از این رو یوونتوس و میلان که هر دو هم امتیاز هستند، برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان یک بازی حساس پیش رو دارند. برنده این مسابقه می تواند نسبت به رقبا شانس بهتری برای صعود به لیگ قهرمانان پیدا کند و تیم بازنده تا پایان فصل، بازی های مشکلی خواهد داشت (یوونتوس با اینتر و ساسولو، میلان با آتالانتا) و این یعنی شکست می تواند شانس تیم بازنده برای راهیابی به اروپا را بسیار کم کند. هر دو تیم در برهه حساسی قرار دارند و انتظار می رود دیداری جذاب را میان دو تیم ببینیم.  ترکیب احتمالی یوونتوس و میلان (اسکای ایتالیا)

یوونتوس (2-4-4): شزنی | دنیلو، بونوچی، دلیخت، الکس ساندرو | کوادرادو، بنتانکور، رابیو، مک کنی | موراتا، کریستیانو رونالدو

میلان (1-3-2-4): دوناروما | کالابریا، کیائر، رومانیولی، تئو هرناندز | بن ناصر، کسیه | سالماکرز، چالهان اوعلو، ربیچ | ابراهیموویچ

غایبان یوونتوس و میلان

یوونتوس: ندارد

میلان: سامو کاستیخو (محروم)

جایگاه یوونتوس و میلان در جدول رده تیم برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز 4 یوونتوس 20 9 5 67 31 36 69 5 میلان 21 6 7 62 41 21 69

بازی های یوونتوس و میلان تا پایان فصل

یوونتوس: ساسولو، اینتر، بولونیا میلان: تورینو، کالیاری، آتالانتا رویارویی های پیشین یوونتوس و میلان

 

در شش دیدار اخیر دو تیم، یوونتوس سه بار و میلان یک بار پیروز شده اند بهترین بازیکنان یوونتوس و میلان از نگاه آمار تیم بهترین بازیکن بهترین گلزن بهترین گل ساز یوونتوس کریستیانو رونالدو (7.65) کریستیانو رونالدو (27) خوان کوادرادو (10) میلان زلاتان ابراهیموویچ (7.6) زلاتان ابراهیموویچ (15) هاکان چالهان اوعلو (8) نکات آماری بازی یوونتوس و میلان یوونتوس در 11 بازی خانگی اخیرش مقابل میلان شکست نخورده است (9 برد 2 تساوی) میلان تاکنون در استادیوم جدید یوونتوس پیروز نشده است پیش بینی هواسکورد

میلان 1-1 یوونتوس

نظرسنجی طرفداری

نتیجه دیدار یوونتوس - میلان را پیش بینی کنید

اخبار داغ 

بی آبرویی زشت امیرتتلو / عکس برهنه 2 زن تتویی متعلق به کیست؟! + عکس بیژن ذوالفقارنسب در طرفداری: اعتراف می کنم ایویچ در مورد علی کریمی اشتباه کرد! استقلال در تهران و تراکتور در عربستان به مصاف رقبا می روند | ادعای عربستانی ها ابراهیم شکوری خطاب به سهیل مهدی؛ جوابت را یک هفته دیگر می دهم بیانیه مشترک بارسلونا، رئال مادرید و یوونتوس در رابطه با سوپرلیگ رسمی؛ نیمار تا 2025 با پاری سن ژرمن تمدید کرد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: یوونتوس و میلان لیگ قهرمانان بازی یوونتوس دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۸۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر یووه: تکلیف آلگری را آخر فصل مشخص می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس کورس قهرمانی این فصل سری A را خیلی زود به اینتر باخت. آنها اکنون در رده سوم جدول برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا رقابت خواهند کرد.

ماسیمیلیانو آلگری در هفته‌های اخیر با انتقادات زیادی مواجه شده است، چراکه بسیاری از هواداران و حتی رسانه‌ها معتقدند که یوونتوس با این بازیکنان توانایی رقابت برای قهرمانی را دارد.

جونتولی که در این فصل بارها از آلگری حمایت کرده، در مصاحبه جدیدش دیدگاه باشگاه در مورد آینده مربی ایتالیایی را اعلام کرد. او گفت:«هدف ما در شروع فصل بسیار روشن بود. می‌خواستیم به لیگ قهرمانان بازگردیم و روی کوپا ایتالیا تمرکز کنیم. کسی انتظار قهرمانی و یا رقابت نزدیک برای آن را نداشت.

آینده آلگری موضوعی است که سوالات زیادی پیرامون آن وجود دارد. در پایان فصل با او مذاکره خواهیم کرد. ابتدا باید ببینیم دو طرف علاقه‌ای به ادامه همکاری دارند یا خیر و سپس در مورد نقل و انتقالات و برنامه‌های دیگر صحبت خواهیم کرد.

مطمئنا رویای اسکودتو را هم داشتیم و بازیکنان برای آن تلاش زیادی کردند اما در این راه افت کردیم و اشتباهات داوری به ضرر ما هم تاثیرگذار بودند.»

دیگر خبرها

  • صعود بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 0-0 مقابل میلان (2006/4/26) / فیلم
  • خاطره مورینیو از تنها باری که گریست و رونالدو را تنها نگذاشت
  • کرسپو و کیول: از فینال استانبول تا لیگ قهرمانان آسیا
  • مدیر یووه: تکلیف آلگری را آخر فصل مشخص می‌کنیم
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • گل‌های ماندگار و فراموش نشدنی مسی و رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا (فیلم)
  • اوسمار قید استادیوم استادیوم آزادی را زد
  • پلی به گذشته - برتری 4-1 یوونتوس مقابل آژاکس با درخشش زین الدین زیدان (لیگ قهرمانان اروپا - 1997/4/23) / فیلم
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 یوونتوس مقابل بارسلونا در نیوکمپ (لیگ قهرمانان اروپا - 2003/4/22) / فیلم
  • تکرار یک رکورد تاریخی در سری A با قهرمانی اینتر