Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@11:36:31 GMT

تصویب منطقه آزاد تجاری مهران هدیه نظام به مردم ایلام بود

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۹۰۳۳

تصویب منطقه آزاد تجاری مهران هدیه نظام به مردم ایلام بود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد نوذری عصر امروز شنبه در جمع خبرنگاران، تصویب منطقه آزاد تجاری مهران را هدیه نظام به مردم مقاوم و سلحشور ایلام به پاس سال‌ها مرزداری و دفاع از ایران اسلامی عنوان کرد و گفت: در این راستا استانداران قبلی، نمایندگان مجلس دهم و یازدهم، کارشناسان و بخش‌های مختلف در این راه به وظیفه شرعی، قانونی واداری خود عمل کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این کار مهم محصول یک کار جمعی در سطوح مختلف بوده که اینجا برخود فرض می دانم این اتفاق مبارک را به مردم استان تبریک عرض می‌کنم.

استاندار ایلام در ادامه به نقش بی بدیل وحدت و همدلی در استان اشاره کرد و گفت: در این زمینه باید اذعان داشت که نماینده ولی فقیه در استان از تمام ظرفیت‌های ممکن استفاده کردند و همچنین دستگاه‌های نظامی، امنیتی، انتظامی، فضای مجازی و رسانه‌ها، کنش‌گران سیاسی و اجتماعی و … همه پای تحقق این مهم بوده‌اند.

وی افزود: در اینجا لازم می دانم از تمامی کسانی که در این راه متحمل زحمت شده‌اند و در این اتفاق مبارک دخیل بوده‌اند، صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم.

کد خبر 5207332

منبع: مهر

کلیدواژه: مرز مهران استانداری ایلام ایلام ویروس کرونا روز قدس روز جهانی قدس شب قدر کرمانشاه عکس استانها آمار کرونا شیوع کرونا بوشهر ماه مبارك رمضان ماه رمضان ۱۴۰۰ واکسن کرونا فلسطین شب احیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۹۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری زیرخاکی از اولین مصاحبه حرفه‌ای مهران مدیری! (فیلم)

 

 

 

منبع :فرارو

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کل‌کل دیدنی نیما شعبان‌نژاد و نعیمه نظام‌دوست؛ بشین خانم محترم! (فیلم) نعیمه نظام‌دوست؛ دوست دارم با مهران مدیری ازدواج کنم (فیلم) رقص هماهنگ مهران مدیری و محمدرضا شریفی‌نیا در فیلم «دایره زنگی» (فیلم)

دیگر خبرها

  • ورود و خروج محوطه داخل گمرک مهران باید کنترل شود
  • ممانعت از حضور عضو شورای‌شهر در منطقه ۱۷/ شربیانی: این اتفاق رسوایی تاریخی است
  • ۵۰‌ درصد تردد زوار عراق از مرز مهران است
  • بازدید سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران
  • تصاویری زیرخاکی از اولین مصاحبه حرفه‌ای مهران مدیری! (فیلم)
  • جدی ترین حرف‌های نعیمه نظام دوست در پشت صحنه برنامه مهران مدیری
  • سد کنجانچم دشت مهران پرآب شد
  • امیرعبداللهیان و فیصل بن فرحان در بانجول دیدار کردند: تسهیل صدور روادید تجاری و برقراری پرواز مستقیم
  • توافق ایران و عربستان در زمینه تسهیل صدور روادید تجاری و برقراری پرواز مستقیم بین دوکشور
  • سد کنجانچم دشت مهران را آبیاری می‌کند