Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس پور گفت: مشکل ۷ طرح و واحد صنعتی و معدنی در پنجمین جلسه رفع موانع تولید جنوب کرمان بررسی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، «عباس پور» از برگزاری پنجمین جلسه رفع موانع تولید جنوب کرمان خبر دار و گفت: در این جلسه 7 طرح و واحد مشکل دار حوزه های صنعتی و معدنی مطرح و مورد بررسی و تصمیم‌گیری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




رئیس اداره طرح و برنامه سازمان صمت جنوب کرمان افزود: مشکل 4 مورد از این طرح ها، در حوزه بانکی و تسهیلات بود که موافقت بانک ها در استفاده از مصوبه شورای پول و اعتبار جهت تقسیط بدهی کسب و مصوب شد.


وی تصریح کرد: در این جلسه با موافقت امور اراضی، مشکل واگذاری زمین به یکی از طرح های صنایع معدنی( کنسانتره منگنز) در شهرستان جیرفت بخش اسفندقه برطرف شد.


عباس پور تاکید کرد: 2 طرح نیز در حوزه محیط زیست با مشکل روبرو می باشند که مسائل مربوطه توسط محیط زیست در دست بررسی می باشد تا نتیجه نهایی مشخص شود.


رئیس اداره طرح و برنامه سازمان صمت جنوب کرمان ادامه داد: از ابتدای امسال 12 مصوبه مهم طی برگزاری 4 جلسه اصلی کارگروه رفع موانع تولید با حضور مقامات استانی و اعضا اصلی جلسه تصویب شده است.


وی با اشاره به عملکرد خوب سازمان در این زمینه در سال گذشته، یادآور شد: در سال قبل نیز 26 جلسه اصلی با 439 مصوبه با حضور استاندار یا معاونین وی برگزار شد که بیش از 75 درصد این مصوبه ها به تعداد 332 مصوبه اجرا، 20 درصد به تعداد 91 مصوبه در دست اجرا و مابقی به تعداد 16 مصوبه نیز به دلایل قانونی غیر اجرایی بوده است.


عباس پور در خاتمه عنوان کرد: در سال گذشته 241 کمیته تخصصی و 182 کارگروه فرعی رفع موانع تولید نیز توسط سازمان برگزار شده است.


گفتنی است؛ پنجمین جلسه رفع موانع تولید جنوب کرمان با حضور رئیس دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استاندار کرمان، معاونین امور معادن و صنایع معدنی و طرح و برنامه سازمان صمت جنوب کرمان، سایر مدیران استانی و منطقه ای و سرمایه گذاران در استانداری کرمان برگزار شد.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: رفع موانع تولید جنوب کرمان جلسه رفع موانع تولید واحدهای صنعتی رفع موانع تولید عباس پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۹۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از بیکار شدن ۷۸۰۰ کارگر استان مرکزی در سال گذشته

ایسنا/مرکزی رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: در ۱۱ ماهه سال گذشته، ۹ واحد تولیدی و صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل به چرخه تولید بازگشته‌اند و از بیکاری ۷۸۰۰ نفر جلوگیری و برای ۶۵۰۰ نفر اشتغال جدید ایجاد شده و فرایند تولید و اشتغال در استان حفظ شده است.

حجت الاسلام جزائی در گفت و گو با ایسنا، درخصوص اقدامات دبیرخانه اقتصاد مقاومتی دادگستری استان در سال گذشته، اظهار کرد: استان مرکزی با برخورداری از سه هزار و ۱۰۰ واحد تولیدی، صنعتی و صنایع بزرگ و مادرتخصصی مرتبط با صنایع نفت و گاز، صنایع خودروسازی و قطعات خودرو، تولید آلومینیوم، نیروگاه حرارتی، پالایشگاه، پتروشیمی، صنایع شیمیایی صنایع تبدیلی و... از قطب‌های صنعتی کشور است.

وی افزود: بر این اساس، ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان تلاش می کند در حد توان و اقتضائات قانونی و با هماهنگی و همراهی دستگاه‌های اجرایی مرتبط، مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی را بویژه در حوزه حقوقی و قضائی مرتفع کند.

جزائی گفت: در این راستا، در ۱۱ ماهه سال ۱۴۰۲ دستور ترخیص و تعیین تکلیف بیش از ۹۰ درصد کالاهای مورد نیاز بخش تولید که در گمرکات استان به دلایل مختلف رسوب شده بود، صادر و موضوع با پیگیری و مصوبات ستاد استانی اقتصاد مقاومتی دادگستری استان و مساعدت مسئولین استانی تعیین تکلیف شد.

به گفته وی، در سال گذشته مشکلات بیش از ۱۵۰ واحد تولیدی صنعتی استان در حوزه های مختلف و به ویژه مباحث حقوقی و قضایی، پیگیری و با وجود مشکلات اقتصادی، از تعطیلی و ایجاد مشکل برای ۷۲ واحد تولیدی و صنعتی در استان مرکزی ممانعت به عمل آمده است.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صدور مجوز بهره‌برداری شهرک صنعتی شماره ۲ زرند پس از ۱۷ سال انتظار
  • شهرک صنعتی زرند بازگشایی شد
  • جلوگیری از بیکار شدن ۷۸۰۰ کارگر استان مرکزی در سال گذشته
  • جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • باید موانع از پیش‌روی تولیدگران و فعالان اقتصادی برداشته شود
  • باید موانع را از پیش‌روی تولیدگران و فعالان اقتصادی برداریم
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • دیوان عدالت اداری پارسال ۱۶۶ مصوبه شوراهای کشور را باطل کرد