Web Analytics Made Easy - Statcounter

آخرین وضعیت تیم‌های ملی بانوان در جلسه کمیته فنی به بحث و بررسی گذاشته شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، جلسه کمیته فنی تیم‌های ملی بانوان با محوریت بررسی شاخص‌های مربیان والیبال بانوان و پیگیری آخرین وضعیت تیم ملی جهت حضور در مسابقات قهرمانی زنان آسیا صبح امروز به ریاست محمدرضا داورزنی در محل فدراسیون والیبال برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست فریبا محمدیان نایب رئیس بانوان، میلاد تقوی دبیرکل، مهناز شاددل مشاور ریاست در امور بانوان حضور داشتند.   شیوا آزادفدا، پدیده بلوری زاه، علی پورعروجی، سیف الله ترابی، جهانگیر سیدعباسی، علی شاکری، بهروز عطایی، مصطفی کارخانه و ناصر میرفخرایی حاضران در این نشست بودند.   در ابتدای این جلسه داورزنی بر ضرورت اتکا به خرد جمعی برای تصمیم‌گیری در بخش بانوان تاکید کرد. رئیس فدراسیون والیبال در ادامه توجه ویژه به بخش تربیتی و اخلاقی در تیم‌های ملی در هر دو بخش پسران و دختران را حائز اهمیت دانست.   در ادامه نشست هر یک از اعضا به ارائه نقطه‌نظرات و پیشنهادات خود درباره والیبال زنان پرداختند. محور‌های مطرح شده به شرح زیر است: * برگزاری کلاس‌های آموزشی ویژه مربیان با هدف دانش‌افزایی، آنالیز، فراگیری رفتار حرفه ای و… * توجه و سرمایه‌گذاری در بخش پایه * تدوین شاخص‌های استاندارد برای انتخاب مربیان و به کارگیری آن در هدف‌ریزی‌های آینده * راه‌اندازی لیگ نوجوانان و جوانان * الگوبرداری از تیم‌های آسیایی مانند چین، ژاپن و کره جنوبی * هدف‌گذاری برای صعود در رنکینگ آسیا و جهان * طراحی و مدل‌سازی منحصر به فرد برای رشد و ارتقای والیبال بانوان * طراحی معیا‌ر‌های مهارتی، بدنسازی و اخلاقی برای ورود به تیم های ملی   سپس حاضرین به ارائه نظرات خود پیرامون ویژگی مربی توانمند و شایسته برای حضور در راس تیم ملی بانوان پرداختند و بر ایجاد شورای عالی تیم‌های ملی بانوان جهت برنامه‌ریزی استراتژیک تاکید کردند. اعزام تیم جوانان دختران به مسابقات قهرمانی زنان آسیا از جمله پیشنهادات حاضرین بود که با دستور داورزنی این طرح برای بررسی بیشتر و اخذ تصمیم نهایی به نایب رئیس بانوان سپرده شد. انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: تیم های ملی ملی بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۹۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه بررسی نحوه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز

روابط عمومی آب‌ منطقه‌ای مازندران، جلسه بررسی وضعیت تقسیم و توزیع آب در دشت هراز در فصل زراعی جاری در با حضور مدیرعامل، معاونین حفاظت و بهره‌برداری و طرح و توسعه شرکت آب‌منطقه‌ای مازندران و فرمانداران شهرستان‌های محدوده دشت هراز برگزار شد. 

داودیان مدیرعامل شرکت آب‌منطقه‌ای مازندران در این جلسه ضمن تشریح آخرین وضعیت بارش و منابع آب استان در دشت هراز گزارشی نیز درخصوص آخرین وضعیت آبدهی رودخانه هراز ارائه کرد.

برنامه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز و سهم هر شهرستان، نحوه توزیع و نوبت بندی در حال انجام در این دشت نیز تشریح شد.

فرمانداران شهرستان‌های محدوده این دشت نیز در این جلسه ضمن بیان مشکلات شهرستان‌های خود در حوزه تامین آب کشاورزی، پیشنهادات خود را به منظور بهبود وضعیت تقسیم و توزیع آب مطرح نمودند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • جلسه کمیته فوتسال آسیا به رهبری تاج
  • مهدی دادرس: استقلال نمی تواند به محرومیت حسینی اعتراض کند!
  • برگزاری دومین نشست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC به ریاست تاج
  • صعود دانش‌آموزان والیبالیست ایران به جمع چهار تیم برتر جهان
  • شاگردان شمسایی در جلسه فنی مسابقه نیمه‌نهایی
  • برگزاری جلسه بررسی نحوه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز
  • بررسی وضعیت دوومیدانی‌کاران ایران برای رسیدن به سهمیه المپیک
  • همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم برگزار می‌شود
  • برگزاری همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم
  • ورود زنان به بازی آلومینیوم - پرسپولیس ممنوع شد