Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@17:05:34 GMT

توزیع بیش از ۲۰هزار سبد غذایی بین مددجویان زنجانی

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۹۳۱۲

توزیع بیش از ۲۰هزار سبد غذایی بین مددجویان زنجانی

هدایت صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در بحث رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه، با کمک خیران و مراکز نیکوکاری از ابتدای ماه مبارک رمضان ۷۰ هزار پرس غذای گرم در ۴۵ آشپزخانه اطعام مهدوی طبخ و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی بینخانوادههای نیازمندو تحت حمایت توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان ارزش این تعداد غذای گرم توزیع شده در بین خانواده‌های تحت حمایت و نیازمندان را ۱۶ میلیارد و۹۶۳ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: پیش‌بینی شده است تا پایان ماه مبارک رمضان بیش از ۱۳۴ هزار پرس غذای گرم در آشپزخانه‌های اطعام مهدوی طبخ و توزیع شود.

وی با اشاره به برگزاری کنگره ملی ۳هزار و ۵۳۵ شهید سرافراز استان زنجان گفت: در اقدامی خداپسندانه و خیر خواهانه در طرح پویش ایران همدل و اطعام مهدوی امسال طبخ غذای گرم به نیابت از شهدای گرانقدر استان انجام می‌شود.

صفری همچنین از توزیع ۲۰ هزار و ۸ سبد غذایی تهیه و با رعایت عزت نفس و کرامت انسانی در بین خانواده‌های مددجو خبر داد و گفت: ارزش ریالی هر بسته غذایی بین ۲۵۰ هزار تا ۳۰۰ هزار تومان است و برای تهیه این تعداد بسته معیشتی تاکنون بیش از ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه پیش‌بینی شده است تا پایان ماه مبارک رمضان بیش از ۳۴ هزار سبد غذایی تهیه و در بین نیازمندان توزیع شود، افزود: این اقلام براساس اولویت در بین خانواده‌ها توزیع می‌شود و تا پایان ماه مبارک رمضان همه خانواده‌های تحت حمایت شهری و روستایی یکبار از این بسته‌های معیشتی بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام/73005/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: استان زنجان کمیته امداد مقام معظم رهبری ماه مبارک رمضان مدیرکل کمیته امداد استان زنجان 20 هزار سبد غذایی ماه مبارک رمضان غذای گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۹۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصحف شریف «قرآن مبارک» رونمایی می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، به همت گروه مطالعات قرآنی خانه اندیشمندان علوم انسانی مراسم رونمایی از مصحف شریف «قرآن مبارک» برگزار می‌شود.

سخنرانان این مراسم حسین استاد ولی، احمد مسجد جامعی، عبدالهادی فقهی زاده، محمدعلی خسروی و ابراهیم کرمانی‌نژاد هستند.

همچنین در این مراسم مهدی فیض طراح و ایده پرداز و مهدی خسروی ناشر اثر حضور دارند و سخنرانی می‌کنند.

مراسم رونمایی از مصحف شریف «قرآن مبارک» روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ در سالن حافظ خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار می‌شود.

کد خبر 6097524 سارا فرجی

دیگر خبرها

  • روز جهانی پسر ۱۴۰۳ + پیام، متن و عکس تبریک
  • نکیسا: این برد مبارک تیم استقلال
  • نکیسا: بازیکنان ذوب آهن تلاش کردند/ این برد مبارک استقلالی‌ها
  • راننده امانتدار زنجانی کیف پر از پول و سکه را به صاحبش برگرداند
  • مصحف شریف «قرآن مبارک» رونمایی می‌شود
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • لبه تیغ
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید