Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@03:55:04 GMT

لغو پرواز های سیستان و بلوچستان به مقصد گلستان

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۹۳۱۹

لغو پرواز های سیستان و بلوچستان به مقصد گلستان

متانت گفت: فرودگاه گرگان با توجه به تصمیم ستاد کرونای استان برای لغو پروازها از مقصد سیستان و بلوچستان به گلستان آمادگی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «علی متانت» ظهر امروز (شنبه 18 اردیبهشت) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: از فرودگاه گرگان دو روز در هفته پرواز به مقصد زابل و سه روز در هفته نیز به مقصد زاهدان انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل فرودگاه های استان گلستان  ادامه داد: غربالگری مسافران از مقصد زابل و زاهدان به استان گلستان انجام می شود و از این بابت نگرانی وجود ندارد.

 

متانت بیان کرد: مسافرانی که تست کرونای آنها در مراکز درمانی مثبت اعلام شود نمی توانند از پرواز هوایی استفاده کنند و  از طریق شماره  ملی شرایط سلامت آنها بررسی می شود و در صورتی که به ویروس کرونا مبتلا باشند از پرواز آنها جلوگیری می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: این هماهنگی در فرودگاه های استان گلستان وجود دارد که ماموران و کارشناسان بهداشتی در فرودگاه های استان گلستان مستقر شوند و سلامت مسافران را چک کنند.

 

مدیرکل فرودگاه های استان گلستان یادآور شد: فرودگاه گرگان با توجه به تصمیم ستاد کرونای استان برای لغو پروازها از مقصد سیستان و بلوچستان به گلستان آمادگی دارد.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: ویروس کرونای هندی کرونای هندی مدیرکل فرودگاه های استان گلستان لغو پرواز علی متانت فرودگاه فرودگاه های استان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۹۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه را در این خبر پیگیری کنید.

دیگر خبرها

  • تغییر مسیر پرواز مسیر تهران زاهدان مشهد بعلت شرایط نامساعد جوی
  • ۲۰۰ سورتی پرواز بالگرد امداد هلال احمر در جنوب سیستان و بلوچستان انجام شد
  • برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • سیلاب برای قطار تهران-گرگان دردسرساز شد
  • سیلاب؛ قطار تهران- گرگان را مجبور به توقف کرد
  • فرودگاه بین‌المللی زاهدان میزبان زائران سرزمین وحی شد
  • برقراری پرواز‌های حج از خرداد امسال به مقصد عربستان
  • جزئیات اعزام زائران عمره از فرودگاه زاهدان
  • اعزام زائران عمره خراسان‌ جنوبی عصر امروز از فرودگاه زاهدان