Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – در آستانه بازی با سپاهان اصفهان و در تمرینات سرخپوشان تهرانی، کادر فنی پرسپولیس تمرینات ویژه ای با محوریت شهریار مغانلو برای گلزنی انجام دادند.

بازیکنان پرسپولیس روی زمین و هوا سعی می کردند مهاجم اول این روزهای تیم خود را تغذیه کنند تا موفق به گلزنی شود.

شهریار مغانلو در راستای هدفی که توسط کادر فنی پرسپولیس برای خرید او دنبال شد، توانست در نقش گلزن برتر سرخ‌ها در آسیا ظاهر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از سه گلی که این مهاجم بلندقامت مقابل گوای هند به نام خود کرد، برابر الریان در بازی حساسی که سرخپوشان برای صدرنشینی در آن جنگید هم در نقش گلزن ظاهر شد تا بهترین گلزن پرسپولیس در این رقابت‌ها لقب بگیرد.

حالا شهریار مغانلو این فرصت را دارد که با گلزنی برابر سپاهان، درخشش خود همراه پرسپولیس را در لیگ برتر ادامه دهد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سپاهان پرسپولیس شهریار مغانلو پرسپولیس سپاهان شهریار مغانلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۹۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیز بلند ارلینگ هالند به سوی کفش طلای لیگ برتر با هت تریک یک نیمه‌ای مقابل وولورهمپتون

مهاجم نروژی سیتیزن‌ها نقش خود را به عنوان یک ماشین گلزنی، به خوبی ایفا می‌کند. 

ارلینگ هالند طی ۴۵ دقیقه نخست دیدار منچسترسیتی - وولورهمپتون موفق شد برای بیست و یکمین‌بار در دوران حرفه‌ای خود، هت تریک کند.

طرفداری | مهاجم ۲۳ ساله سیتیزن‌ها در دقایق ۱۲، ۳۵ و ۳+۴۵ دروازه تیم مهمان را باز کرد تا در رقابت‌های این فصل لیگ برتر ۲۴ گله شود و بالاتر از الکساندر ایساک (۲۰) و کول پالمر (۲۰) بخت اصلی کسب کفش طلای این مسابقات باشد. 

هالند همچنین توانسته است طی ۶۳ بازی لیگ برتری، ۶ بار هت تریک کند تا از این حیث، بالاتر از نام‌های بزرگی همچون رود فن نیستلروی، رابین فن پرسی و دیمیتار برباتوف (همگی ۵ هت تریک) قرار بگیرد. 

«چرا همیشه ۳ تا؟» طرح جالب اسکواکا از ارلینگ هالند با الهام از شادی گل معروف ماریو بالوتلی ارلینگ هالند کم کم برای نگهداری توپ‌های بعد از هت تریک، جا کم می‌آورد!
اثری از لایو اسکور طرح بلیچر ریپورت به مناسبت هت تریکی دیگر از ارلینگ هالند

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • هفته سی و ششم لیگ جزیره/ هم آرسنال برد هم سیتی
  • پاسخ جود به چالش وینی: گلزن اول رئال منم!‏
  • خیز بلند ارلینگ هالند به سوی کفش طلای لیگ برتر با هت تریک یک نیمه‌ای مقابل وولورهمپتون
  • واکنش تند مهاجم پرسپولیسی به توهین جنجالی پیرمرد سپاهانی | عکس
  • عکس| واکنش مهاجم سابق پرسپولیس به اقدام هوادار سپاهان
  • چرا پرسپولیس مقابل سپاهان موفق به گلزنی نشد؟
  • استقلال بعد از ۱۴۵ روز خارج از خانه گل‌ نزد!
  • توقف روند گلزنی عیسی در بدترین زمان ممکن
  • عیسی VAR می‌خواست تا به دکتر ثابت کند!
  • (ویدئو) ظاهر جالب یک هوادار خانم پرسپوليس