Web Analytics Made Easy - Statcounter

واصلی با بیان اینکه گیلان نیازمند نگاه ویژه مدیریتی است گفت: فقر و محرومیت گیلان در شان و منزلت استانی با پتانسیل های بالای طبیعی و انسانی نیست.‌

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «محمدرضا واصلی» امروز (شنبه، ۱۸ اردیبهشت ) در نشست با مطبوعات و اصحاب رسانه گیلان در رشت اظهار کرد: جبهه ایستادگی انقلاب اسلامی از سال ۸۸ شروع به فعالیت کرد‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دبیر جبهه ایستادگی انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه در گیلان این جبهه از هشت ماه پیش آغاز به کار کرد گفت: شورای مرکزی این جبهه در گیلان تشکیل شد در حال حاضر این جبهه با ۱۲ نفر عضو در حال فعالیت است.

 

واصلی با اشاره به اینکه در این مدت این جبهه رشد بسیار مطلوبی در استان داشته است، اذعان کرد: جبهه ایستادگی در حال حاضر در ۱۷ شهرستان گیلان و با توجه به ظرفیت های موجود و پتانسیل ها مطلوب راه اندازی شده است.



وی به اساسنامه و مرام‌نامه این جبهه مردمی اشاره و خاطرنشان کرد: مرام‌نامه این مباحث اجتماعی مورد نظر است، پرداختن به نیروهای توانمند،‌ گسترش اخلاق اسلامی، گسترش گفتمان عدالت خواهی، نقد تفکر زندگی غربی، تقویت جایگاه زن و نقش مادر در جامعه، توجه ویژه به جوانان در امور اجتماعی، توجه به مردم سالاری و دست یابی به خودکفایی،‌ جامعه پذیری بر پایه اهداف اسلامی و حمایت از جنبش های حق طلبانه و گسترش نظم و امنیت عمومی از جمله موضوعات و اهداف مرامنامه این جبهه مردمی است.‌



دبیر جبهه ایستادگی انقلاب اسلامی گیلان به حوزه سیاسی این جبهه پرداخت و تصریح کرد: توانمندسازی جوانان و نقششان در مدیریت کلان، ایجاد زیرساخت مدیریتی کارآمد و استفاده از فناوری جدید در ارتقا مدیریتی، شایسته سالاری و زمینه سازی برای آگاهی مردم و احترام به حقوق و رسیدگی به وضعیت محرومین جامعه، تلاش به رشد تولید و سرمایه گذاری، تولید دانش فناوری و ارتقا سرمایه انسانی، بر آوردن نیازهای اساسی جامعه از جمله مسکن، توزیع متوازن سرمایه، ثروت و مبارزه اقتصادی و استفاده از کشاورزی نوین و توجه به صنعت از دیگر اهداف سیاسی این جبهه شمرده می شود.‌



واصلی با بیان اینکه این جبهه در خط ولایت و جهت اهداف نظام و تثبیت اهداف نظام فعال است اضافه کرد: توجه به تورم و مشکلات و معیشت مردم بایستی از دغدغه های مسئولان باشد.

 

وی با تاکید بر اینکه گیلان قطب کشاورزی کشور است افزود: متاسفانه کشاورزان با مشکلاتی روبه رو هستند که نیازمند مدیریت مدون و کار آرا و نگاه ویژه مسئولان است.‌

 

واصلی به مشکلات مالی کشاورزان پرداخت و اظهار داشت: در شان و منزلت تولیدکنندگان برنج نیست که از نظر مالی مشکل و دغدغه داشته باشند.


دبیر جبهه ایستادگی انقلاب اسلامی گیلان اضافه کرد: در زمان کاشت برنج اکثر کشاورزان با کمبود مالی روبه رو هستند و بانک کشاورزی اعطای تسهیلات را متاسفانه با سود ۱۸ درصد به کشاورز اعطا می کنند در حالی که این قشر نیازمند وام های بدون بهره هستند.

 


وی با بیان اینکه ایران اسلامی نهمین کشور دنیا از نظر ذخایر شمرده می شود اضافه کرد: در شان و منزلت این کشور نیست که دارای چنین محرومیت و فقری در جامعه باشد.

 


واصلی با تاکید بر اینکه گیلان جز اولین ها در گذشته بود اظهار داشت: این شهر اکنون دارای آسیب های جدی در حوزه های مختلف است، رفع این مشکلات و موانع نیازمند مدیریت میدانی صحیح و نگاه ویژه است‌.

 

وی به پروژه منطقه ویژه اقتصادی لاهیجان پرداخت و بیان داشت: با راه اندازی این پروژه حدود ۶ هزار نفر به طور مستقیم جذب بازار کار خواهند شد و برای ۲۰ هزار نفر نیز اشتغال غیر مستقیم ایجاد می شود اما متاسفانه این پروژه به دلایل مختلف تا کنون راه اندازی نشده است.‌
 

دبیر جبهه ایستادگی انقلاب اسلامی گیلان در پایان با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و تلاش دشمن در کمرنگ جلوه دادن آن خاطرنشان ساخت: مشارکت حداکثری مردم پای صندوق های رای یکی از اهدافی است که همگان بایستی بدان توجه کنند.

پایان پیام/383

منبع: شبستان

کلیدواژه: مدیریت کشاورزی انتخابات نگاه ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۹۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران زحمت کشور نیازمند توجه مسئولان هستند

امام جمعه رشت گفت: امنیت شغلی و رفاهی کارگران باید مورد توجه مسئولان کشور قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رشت در مصلی امام خمینی (ره) شهر با اشاره یازدهم اردیبهشت‌ماه گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر اظهار کرد: ۱۴ میلیون کارگر زحمتکش در کشور داریم که نیازمند توجه ویژه مسئولان هستند.

وی با بیان اینکه لوازم زندگی مردم محصول رنج و زحمت کارگران است، افزود: به امنیت شغلی کارگران باید توجه شود؛ اینکه بعضی کارفرمایان، کارگر را ۸۹ روزه جذب می‌کنند، بی‌انصافی است و همه کسانی که درصدد جذب کارگر هستند باید به امنیت شغلی آنها توجه کنند.

امام جمعه رشت با اشاره به دوازدهم اردیبهشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری خاطرنشان کرد: دشمنان این مرز و بوم چهره‌های شاخص کشور را زودتر شناختند و آنان را به شهادت رساندند؛ شهید مطهری از عالمان برجسته تاریخ معاصر بود و مکتوبات و رساله‌های علمی ایشان هنوز قابل بهره‌برداری و منشأ اثر برای همه کسانی است که دغدغه درک معارف اسلامی دارند.

آیت الله فلاحتی تصریح کرد: شهید مطهری یک اسلام‌شناس در تراز جامعه اسلامی، معتقد و پایبند به آموزه‌های اسلامی و یک شخصیت زمان‌شناس و فقیه تمام عیار بود.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به برخی مزایا و دستاوردهای سفر اخیر رئیس جمهور به کشور پاکستان گفت: با توجه به اینکه روابط دو کشور به‌دلیل جنایات گروهک‌های تروریستی از جمله گروهک جیش‌الظلم، کمی تیره و ملتهب شده بود؛ یکی از دستاوردهای سفر رئیس‌جمهور به پاکستان‌، رفع این التهابات بود و مسئولان و مرزداران دو کشور توافقاتی کردند که منجر به رفع التهابات و رونق صادرات خواهد شد.

وی با بیان اینکه میان دو کشور ایران و پاکستان یک وحدت رویه ملی علیه رژیم غاصب صهیونیستی برقرار است، افزود: دشمن در تلاش بود تا روابط میان ایران و پاکستان تیره شود و این موضوع توسعه اقتصادی و سیاسی دو کشور را نیز تحت تأثیر قرار دهد اما به اهدافشان نرسیدند.

آیت الله فلاحتی با ابراز تأسف از وتوی آمریکا علیه قطعنامه عضویت فلسطین در سازمان ملل اظهار کرد: آمریکایی‌ها اینکه نامی از فلسطینی‌ها در تاریخ بماند را هرگز نمی‌پذیرند و اسراییلِ غاصب را دولت برتر می‌دانند اما در این ایام با اعتراضاتِ شدید جوانان دانشگاهی خود هم مواجه شدند و این تظاهرات در آمریکا استخوانی دیگر در گلوی صهیونیست‌ها است؛ جوانان در اعتراضات خود گفتند که مسئولیت اداره فلسطین باید با حماس باشد؛ چیزی که برای آمریکا و صهیونیست‌ها پذیرفتنی نیست.

وی با قدردانی از رسانه‌ها جهت انعکاس پاسخ سخت و مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران به اسرایی خاطرنشان کرد: از رسانه‌های مکتوب، گفتاری و رسانه ملی که به نحو مطلوب نسبت به انعکاس پاسخ جمهوری اسلامی به اسرائیل و ریزپرنده‌های اصفهان کوشیدند و با ورود به‌موقع، تبلیغات شوم دشمن را خنثی کردند تشکر می‌کنم.

کد خبر 748130

دیگر خبرها

  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • اولین نشست رسالت اندیشی دفتر بانوان جبهه فرهنگی گیلان برگزار شد
  • کماکان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه خیرین است
  • کارگران زحمت کشور نیازمند توجه مسئولان هستند
  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه به مسئله کار و کارگران است
  • یکی از مشکلات شهرستان اصفهان وجود نگاه برخوردار است
  • ابتکار عمل رسانه ملی در انتخابات، مشارکت آگاهانه مردم را رقم زد
  • یکی از مشکلات اصفهان وجود نگاه برخوردار است
  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان