Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@04:47:19 GMT

کیمیا علیزاده به سهمیه المپیک نرسید

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۹۸۴۵

کیمیا علیزاده به سهمیه المپیک نرسید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ روز دوم و پایانی مسابقات کسب سهمیه المپیک در قاره اروپا، امروز (شنبه - 18 اردیبهشت ماه) در صوفیه بلغارستان برگزار شد و کیمیا علیزاده ملی‌پوش سابق تکواندو ایران با عدم راهیابی به دیدار نهایی وزن 57- کیلوگرم از رسیدن به سهمیه المپیک توکیو بازماند.

علیزاده در مسابقات وزن 57- کیلوگرم که با حضور 18 تکواندوکار برگزار شد، ابتدا با نتیجه 17 بر صفر از سد جوانا کونُها از بلغارستان گذشت و در ادامه با برتری 15 بر 12 مقابل ماریجا استتیچ از بوسنی و هرزگووین به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملی‌پوش سابق تکواندو ایران که در قالب تیم پناهجویان در این مسابقات حاضر شده بود، در مرحله نیمه نهایی به مصاف فانی تزلی از یونان رفت و  با شکست 3 بر یک و عدم راهیابی به دیدار نهایی، در کسب سهمیه المپیک ناکام ماند.

طبق قوانین در این مسابقات دیدار نهایی برگزار نمی‌شود و دو تکواندوکاری که به دیدار نهایی صعود کنند، سهمیه المپیک توکیو را کسب خواهند کرد. دو تکواندوکار مغلوب در دیدار نیمه نهایی نیز در یک دیدار به مصاف هم خواهند رفت تا در صورت مثبت شدن تست دوپینگ تکواندوکاران المپیکی، جایگزین آنها شوند.

در رقابت‌های این وزن، راحله آسمانی دیگر ملی‌پوش سابق کشورمان و فعلی تیم بلژیک نیز با شکست در دیدار دوم از دستیابی به سهمیه المپیک بازماند.

آسمانی در این مسابقات ابتدا با نتیجه 24 بر 10 تئودورا میتروویچ از مونته‌نگرو را شکست داد، اما در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 17 بر 14 مغلوب سووی میکونن از فنلاند شد و از راهیابی به مرحله نیمه نهایی بازماند.

بیشتر بخوانید: خبر داغ درباره نوراللهی و پرسپولیس

253 251

کد خبر 1512754

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: کیمیا علیزاده تکواندو المپیک ۲۰۲۰ سهمیه المپیک دیدار نهایی نیمه نهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۹۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی از بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آقایان بین تیم‌های طبیعت تهران و ذوب‌آهن اصفهان برگزار شد. طبیعت با نتیجه ۸۴ بر ۷۴ به پیروزی رسید و سری این بازی‌ها یک بر صفر به نفع طبیعت شد.

جوردن استیون با ۴۱ امتیاز، ۲ ریباند، ۷ پاس گل و کارایی ۳۲ بهترین بازیکن این دیدار بود.

شایان ذکر است، تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران نیز در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر در حال رقابت هستند و سری این بازی‌ها ۲ بر صفر به سود تیم شهرداری گرگان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طبیعت و ذوب آهن با هم مساوی شدند
  • پیروزی بلندقامتان ذوب آهن در گام دوم
  • ذوب آهن جبران كرد، جنگ نيمه نهايى ادامه دارد
  • اشجاری و یزدانی قهرمان تور جهانی تنیس جوانان شدند
  • لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی
  • طبیعت مچ ذوب‌آهن را خواباند
  • شمشیرباز یزدی از کسب سهمیه المپیک بازماند
  • برندکاپ فینالیست‌های خود را شناخت
  • محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد
  • ناکامی شمشیرباز اپه ایران در گرفتن سهمیه المپیک پاریس