Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئولان تیم والیبال فولاد سیرجان برای انتخاب سرمربی تیم خود به سراغ مربی اخراجی تیم ملی رفتند.

تیم والیبال فولاد سیرجان با هدایت محمدرضا تندروان توانست عنوان قهرمانی رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور را کسب کند و حالا نماینده ایران در رقابت های جام باشگاه‌های آسیا است.

تندروان به گفته می‌شود برای فصل آینده هم با سیرجان به توافق رسیده است، ناگهان سر از تیم شهرداری ارومیه درآورد تا مسئولان تیم فولاد سیرجان برای پر کردن جای خالی وی به سراغ سایر گزینه‌ها بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین امروز نام چهره‌هایی همچون مصطفی کارخانه، مسعود آرمات و علیرضا طلوع کیان به عنوان سه گزینه برای نشستن روی نیمکت تیم فولاد سیرجان عنوان شد، اما محمد شریف‌پور در اقدامی عجیب و ناگهانی امروز به سراغ سعید رضایی رفت و با وی مذاکره کرد.

سعید رضایی که سابقه سرمربیگری ندارد و فصل گذشته در هیچ تیمی به عنوان مربی هم فعالیت نکرده است، به تازگی از تیم ملی هم کنار گذاشته شد. به این ترتیب مذاکره سیرجانی‌ها با این گزینه کمی دور از انتظار است و باید دید که در نهایت چه سرنوشتی در انتظار قهرمان ایران و نماینده کشورمان در آسیا خواهد بود.

اخبار داغ 

بی آبرویی زشت امیرتتلو / عکس برهنه 2 زن تتویی متعلق به کیست؟! + عکس بیژن ذوالفقارنسب در طرفداری: اعتراف می کنم ایویچ در مورد علی کریمی اشتباه کرد! استقلال در تهران و تراکتور در عربستان به مصاف رقبا می روند | ادعای عربستانی ها ابراهیم شکوری خطاب به سهیل مهدی؛ جوابت را یک هفته دیگر می دهم بیانیه مشترک بارسلونا، رئال مادرید و یوونتوس در رابطه با سوپرلیگ رسمی؛ نیمار تا 2025 با پاری سن ژرمن تمدید کرد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فولاد سیرجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۰۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل اول سپاهان به استقلال خوزستان + فیلم

مغانلو از روی پاس رضایی گل اول سپاهان را به ثمر رساند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال سپاهان و استقلال خوزستان در چارچوب دیدار هفته بیست‌وششم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۸:۱۰ _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه نقش‌جهان مقابل هم صف‌آرایی کردند.

ضدحمله تیم سپاهان منجر به خالی شدن دروازه استقلال خوزستان شد و پاس کاوه رضایی به شهریار مغانلو گل اول سپاهان را رقم زد.

گل اول سپاهان به استقلال خوزستان کد خبر 751205

دیگر خبرها

  • تمایز «بوم» با دیگر برنامه‌های مشابه چیست؟/ قابی در شأن هنرمندان
  • نگران آینده پزشکی ایران هستم/ بحران پرستاری سراغ پزشکی خواهد آمد
  • ارنستو والورده و اشتفان کونتس، گزینه‌های جدید هدایت بایرن مونیخ
  • گل اول سپاهان به استقلال خوزستان + فیلم
  • استقبال سرجیو کونسیسائو از هدایت میلان؛ تماس روسونری با ساری و روبرتو مارتینز
  • با وجود علاقه سرمربی آلمانی؛ هانسی فلیک هیچ‌وقت به هدایت بارسلونا نزدیک نبود!
  • تساوی در سیرجان؛ زور گل‌گهر و شمس‌آذر به هم نرسید
  • کدام‌ سرطان‌ها با سیگار کشیدن سراغ ما می آیند
  • از گزینه هدایت ایران تا تبدیل به مدعی بهترین لیگ دنیا
  • شمس‌آذر و فرصت خلق‌‌شگفتی در سیرجان!