Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@01:10:38 GMT

تساوی استقلال خوزستان در لیگ یک / حریف ملاثانی نیامد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۴۰۲۴۷

تساوی استقلال خوزستان در لیگ یک / حریف ملاثانی نیامد

ایسنا/خوزستان تیم فوتبال استقلال خوزستان در هفته بیست و سوم لیگ یک کشور به تساوی رسید.

استقلال خوزستان امشب (شنبه) در دیداری خانگی به مصاف تیم ملوان رفت. این بازی در پایان ۹۰ دقیقه، گلی در بر نداشت و دو تیم به تقسیم امتیازات رضایت دادند.

همچنی از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه امشب قرار بود، دو تیم گل ریحان البرز و استقلال ملاثانی در ورزشگاه انقلاب به مصاف هم بروند اما در حالی که استقلایل ها در ورزشگاه حاضر شدند، میزبان آن ها به دلیل اعتصاب بازیکنانش در ورزشگاه حاضر نشد تا نتیجه این بازی با رای کمیته انضباطی مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احتمالا نتیجه بازی ۳ بر صفر به سود استقلال ملا ثانی اعلام شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان تيم فوتبال استقلال خوزستان تیم فوتبال استقلال ملاثانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۰۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود سخت سپاهان با پیروزی خفیف برابر استقلال ملاثانی

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال سپاهان در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۹:۳۰ روز جمعه در ورزشگاه فولاد آرنا اهواز و با قضاوت هادی علی‌نیافر به مصاف استقلال ملاثانی بود.

در این بازی سپاهان در دقیقه ۴۰ توسط کاوه رضایی به گل رسید تا این بازی در نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود میزبان خاتمه یابد.

در نیمه دوم و در وقت‌های اضافه بازی و در شرایطی که همه نگاه‌ها به داور بازی بود، شوت سرکش میلاد پاک‌پرور در وقت‌های اضافه این بازی کافی بود تا بازی یک بر یک شود تا تکلیف تیم برنده به وقت‌های اضافه یا ضربات پنالتی کشیده شود.

تلاش دو تیم در وقت‌های اضافه ادامه یافت تا در دقیقه ۱۱۸ با گل رامین رضاییان از روی نقطه پنالتی سپاهان به برتری دست یافت و جواز صعود به مرحله بعدی این رقابت‌ها را به دست آورد.

ترکیب سپاهان:

پیام نیازمند، میلاد زکی‌پور، هادی محمدی، سیاوش یزدانی، رامین رضاییان، برایان دابو، امید نورافکن، محمدکریمی، علی‌اصغر اعرابی، رضا شکاری و کاوه رضایی

ترکیب استقلال ملاثانی:

علی کردانی، امید صیدالی، احسان علوان‌زاده، رضا آنتیک، دانیال مومنی، علی فاتح، امید خالدی، وحید نامداری، علی حمودی، محمد اهل‌شاخه، میلاد پاک‌پرور

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • صعود سخت سپاهان با پیروزی خفیف برابر استقلال ملاثانی
  • خلاصه بازی سپاهان و استقلال ملاثانی + فیلم
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • نگاهی به دومین مصاف سپاهان در جام حذفی
  • ابهام در میزبانی استقلال در لیگ دسته اول
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: شورای تأمین تکلیف دیدارهای خانگی ما را مشخص کرد
  • تغییر ورزشگاه بازی استقلال ملاثانی-سپاهان با نظر شورای تأمین
  • محل میزبانی استقلال‌ملاثانی از سپاهان مشخص شد
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • خط و نشان سیاوش اکبرپور برای سپاهان!