Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@05:38:47 GMT

نصرتی: تاوان بازی دادن به جوانان را می دهم

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۴۰۵۲۸

نصرتی: تاوان بازی دادن به جوانان را می دهم

سرمربی پارس جنوبی جم با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش مقابل شاهین بوشهر تیمش را شایسته کسب سه امتیاز دانست.

به گزارش "ورزش سه"، تیم پارس جنوبی جم در حالی شهرآورد استان بوشهر را با تساوی یک بر یک پشت سر گذاشت که تا دقیقه ٩٦ از میزبان خود پیش بود.

 

سرمربی پارس جنوبی جم بعد از تساوی یک بر یک مقابل شاهین شهرداری بوشهر گفت: خودمان را به خوبی برای این بازی آماده کرده بودیم و خیلی تلاش زیادی داشتیم تا بچه ها را با انگیزه بالا راهی این مسابقه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی اهمیت ویژه ای برایمان داشت چون می خواستیم به جمع بالانشنینان جدول برگردیم. .

 

وی ادامه داد: با آنالیزی که انجام داده بودیم، به خوبی از نقاط ضعف و قوت حریف مطلع بودیم. بازی را هم خیلی خوب آغاز کردیم و توانستیم ٩٠ دقیقه توپ و میدان را از آن خود کنیم. بدون اغراق باید بگویم اگر بازیکنان مان فرصت طلب بودند باید با اختلاف سه گل بازی را می بردیم.

 

نصرتی درباره عملکرد بازیکنان جوانش گفت: در طول جریان بازی کاملا مسلط به زمین و حریف بودیم و در مالکیت توپ و ایجاد موقعیت گلزنی برتر از حریف بودیم.

 

 سرمربی پارس جم در خصوص استفاده از بازیکنان جوان در ترکیب تیمش اظهار داشت: من تاوان استفاده از بازیکنان جوان را می دهم. کمتر مربی هست که این ریسک را کند ولی من از تک تک بازیکنانم راضی هستم و آنها با جان و دل و شجاعت بازی می کنند. ما در کنار کسب نتیجه به بها دادن به جوانان و پرورش نسلی تازه در فوتبال مان فکر می کنیم و خیلی خوشحالم که با این بچه ها توانسته ایم کیفیت بالای خودمان را به نمایش بگذاریم. امیدوارم با دقت بیشتر در کسب نتیجه هم موفق باشیم.

 

نصرتی درباره داوری این دیدار هم گفت: من برد بیرون از خانه را در دقیقه ٩٦ با تساوی عوض کرده ام آن هم به دلیل اعلام پنالتی توسط داور که هنوز نمی دانم صحنه توپ به دست بود یا دست به توپ! البته اقاقی زاهدی فر داور با تجربه ای هستند و صحنه تاثیرگذاری در طول بازی نداشتیم ولی هنوز نمی دانم آیا واقعا آن صحنه پنالتی بود یا نه!

شاهین بوشهر دسته یک پارس جنوبی جم محمد نصرتی (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شاهین بوشهر دسته یک پارس جنوبی جم محمد نصرتی سرمربی پارس جنوبی جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۰۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد

سرمربی پرتغالی الهلال اشتباه‌های داوری را دلیل ناکامی تیمش برابر العین و حذف از لیگ قهرمانان آسیا دانست.

به گزارش مشرق، الهلال، مدعی بزرگ و شانس اصلی قهرمانی در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا بود اما این تیم پرستاره و متمول عربستانی از صعود به فینال این رقابت‌ها بازماند. الهلال در دیدار برگشت برابر العین در بازی برگشت دور نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید اما شکست چهار بر دو در بازی رفت باعث شد تا تیم پرستاره عربستانی بر خلاف پیش‌بینی‌ها از صعود به فینال بازبماند.

به نوشته سعودی‌اسپورت، ژرژ ژسوس، سرمربی پرتغالی الهلال، در نشست خبری پایان بازی برابر العین گفت: داوری پنالتی ما را در دقیقه ۴۶ نگرفت که اگر آن پنالتی گرفته می‌شد روند بازی کاملا تغییر می‌کرد. اشتباه‌های داوری باعث شد تا به هدفمان نرسیم.

او ادامه داد: ۱۰ فرصت مسلم گلزنی در این دیدار داشتیم اما تنها دو گل به ثمر رساندیم. بازیکنان برای صعود به فینال نهایت تلاش‌شان را به کار گرفتند. ما بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم اما بدشانس بودیم. نبود میتروویچ و نیمار در این بازی تاثیر داشت و با این دو بازیکن شرایط خط حمله تیم متفاوت می‌شد. تغییراتی را در ترکیب تیم به وجود آوردم. با آنکه فرصت‌های خوبی را خلق کردیم اما از آنها استفاده نکردیم.

ژسوس همچنین به انتقاد از بازیکنان العین پرداخت و آنها را به وقت‌کشی متهم کرد. او گفت: بازیکنان العین برای کشتن وقت بازی خود را به زمین می‌انداختند و ریتم بازی را خراب کردند. بخش زیادی از وقت بازی به خاطر چنین حرکاتی گرفته شد. از این ناکامی واقعا ناراحتم؛ با این حال به بازیکنان گفتم که سرتان را بالا بگیرید.

سرمربی الهلال در پایان گفت: هر چند که در لیگ قهرمانان آسیا ناکام بودیم و حذف شدیم اما هنوز فرصت کسب دو جام را داریم. در لیگ عربستان شانس اصلی قهرمانی هستیم و در جام حذفی هم می‌توانیم به قهرمانی برسیم.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • امروز به حرف شمسایی رسیدیم/ هجمه‌ها را از روی تیم ملی برداریم
  • شمسایی: آماده بازی با ازبکستان هستیم/ لوپز: ایرانی‌ها کارشان را بلدند
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ایران: بازی با ازبکستان جذابیت های خاصی خواهد داشت
  • تن‌هاخ: قابل قبول نیست با این حال خوشحالم
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • واکنش بازیکنان و سرمربی ژاپن به حذف تلخ از جام ملت ها
  • تن هاخ: برد ما برابر کاونتری شرم‌آور نبود؛ پرسیدن مکرر این سوال، شرم‌آور است!