Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@14:04:55 GMT

۷ سرنشین ۳ خودروی گرفتار در سیلاب بادرود نجات یافتند

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۴۰۵۴۵

۷ سرنشین ۳ خودروی گرفتار در سیلاب بادرود نجات یافتند

منصور شیشه فروش، شامگاه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این افراد که از کارکنان معادن مس و سنگ آهن بادرود بودند، عصر امروز گرفتار سیلاب شدند و برای ساعتی از سرنوشت آنها خبری نبود.

 وی خاطرنشان کرد: این حادثه بدلیل جاری شدن سیل ناشی از بارش رگباری در مسیر جاده معادن در ۲۵ کیلومتری شرق بادرود و سیلابی شدن مسیل ها و آبراهه های منطقه روی داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان افزود:  بر اثر سیلاب همچنین ٢ دستگاه تریلر در مسیر جاده معادن واژگون شد ولی سرنشینان آنها نجات یافتند. 

وی یادآور شد: پیش از این، هشدار لازم به دستگاه های متولی در باره استقرار سامانه  همرفتی و ناپایدار جوی از امروز(شنبه) تا دوشنبه هفته جاری ابلاغ شده بود. 

به گزارش ایرنا، بر اثر بارندگی روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته گذشته در نوار شمالی و شرقی استان ١٢٠ میلیارد تومان خسارت به شهرستان های خور، کاشان، نطنز، اردستان، بخشی از جرقویه سفلی و محور ارتباطی برخوار و بخش چوپانان در شهرستان نایین وارد شد.

بادرود، مرکز بخش امامزاده با جمعیت ۲۵ هزار نفر از توابع شهرستان نطنز به شمار می‌آید.

این شهر در شمال استان اصفهان واقع است.

برچسب‌ها مدیریت بحران اصفهان سیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدیریت بحران اصفهان سیل مدیریت بحران اصفهان سیل اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۰۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۱۰ گردشگر گرفتار در منطقه کوهستانی مُنگار

ایسنا/خوزستان رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان باغملک از انجام عملیات موفق جست‌وجو و نجات ۱۰ گردشگر گرفتار در منطقه کوهستانی با تلاش نجاتگران این جمعیت خبر داد.

جواد شریفی امروز (۱۵ اردیبهشت‌ ماه) اظهار کرد: ساعت ۱۹ دیروز به‌دنبال تماس تلفنی فرماندار شهرستان صیدون مبنی بر گرفتار شدن ۱۰ گردشگر در منطقه کوهستانی مُنگار امامزاده عبدالله صیدون براثر بارش باران، یک تیم عملیاتی دو نفره (یک پرسنل و یک نجاتگر به‌صورت داوطلبانه) به محل اعزام شدند.

وی بیان کرد: با توجه به شرایط بد جوی و دور بودن مسیر ارتباطی، پس از چند ساعت جست‌وجوی نجاتگران در کوهستان ساعت چهار بامداد امروز نجاتگران به این افراد دسترسی پیدا کردند و آنها به منطقه امن انتقال داده شدند.

شریفی افزود: در این عملیات مرتضی آبسالان از نجاتگران پایگاه امداد و نجات امام حسن عسکری (ع) جمعیت هلال احمر شهرستان باغملک همراه پدرش به‌صورت داوطلبانه حضور یافتند و باعث نجات این گردشگران شدند. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • نجات بچه گرفتار در سیل در شهرستان قیرو کارزین (فیلم)
  • نجات ۲ کوهنورد گرفتار در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی
  • ببینید | لحظه نجات بچه گرفتار در سیل در شهرستان قیرو کارزین
  • نجات دو فرد گرفتار در پل زرمیتان شهرستان اردل
  • امدادگران هلال احمر خواف به سرنشینان ۳۰ خودرو گرفتار سیلاب امدادرسانی کردند
  • امدادرسانی امدادگران هلال احمر خواف به ۳۰ خودرو گرفتار در سیلاب
  • کوهنوردان گمشده در ارتفاعات داورزن نجات یافتند
  • کارگر شهرداری در سیلاب گرفتار شد؛ جستجو برای نجات وی ادامه دارد
  • کوهنوردان گمشده در ارتفاعات شهرستان داورزن نجات یافتند
  • نجات ۱۰ گردشگر گرفتار در منطقه کوهستانی مُنگار