Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@11:20:16 GMT

دستگیری سارق زورگیر در کمتر از یک ساعت در بانه

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۴۰۶۰۶

دستگیری سارق زورگیر در کمتر از یک ساعت در بانه

ایسنا/کردستان فرمانده انتظامی شهرستان بانه، گفت: ماموران کلانتری ۱۱ صلاح الدین ایوبی بانه با به دست آوردن سرنخ هایی از محل اختفاء متهم، وی را در کمتر از یک ساعت در حالی که در منزلی پنهان شده بود به صورت غافلگیرانه دستگیر کردند.

 سرهنگ رسول کرمی چگینی فرمانده انتظامی شهرستان بانه در تشریح این خبر اظهار کرد: طی گزارش یک فقره زورگیری در یکی از محلات شهر بانه به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، بلافاصله موضوع در دستور کار عوامل انتظامی شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با حضور ماموران در محل گزارش سرقت، مردی جوان به عوامل گشت انتظامی مراجعه و اعلام داشت لحظاتی پیش فردی با تهدید وارد منزل شده و با شکستن درب و پنجره و ضرب و جرح اهالی، قصد سرقت داشته که با حضور همسایگان از محل متواری شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از بررسی اظهارات مال باخته و مشخصات به دست آمده از سارق، تلاش برای دستگیری متهم به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ کرمی چگینی در ادامه عنوان کرد: ماموران کلانتری ۱۱ صلاح الدین ایوبی بانه با به دست آوردن سرنخ هایی از محل اختفاء متهم، وی را در کمتر از یک ساعت در حالیکه در منزلی پنهان شده بود به صورت غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی بدنی از وی یک قبضه سلاح سرد نیز کشف شد.

وی بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده با هماهنگی مقام قضایی به پلیس آگاهی منتقل که در تحقیقات به عمل آمده به بزه انتسابی اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان بانه در پایان با اشاره به ادامه تحقیقات از متهم برای کشف دیگر جرائم احتمالی، خاطرنشان کرد: پلیس بر تداوم اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی بویژه در برخورد با جرائم خشن برای افزایش امنیت و آرامش شهروندان با حداکثر توان خود ادامه خواهد داد و از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زورگيري گشت انتظامی استانی اجتماعی انتظامی شهرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۰۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان ۲۲ دستگاه موتورسیکلت در تاکستان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی ابراهیمی اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت در شهرستان تاکستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: مأموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی و مراقبت‌های شبانه روزی، سرانجام موفق شدند سرنخی از ردپای یک سارق سابقه دار را در وقوع این سرقت‌ها به دست آورند.

فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه مأموران پلیس پس از تحقیقات فنی و تخصصی سارق و دو همدست وی را شناسایی و دستگیر کردند، اظهار داشت: این سارقان در بازجویی‌های انجام گرفته، به ۲۲ فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کردند.

ابراهیمی با اشاره به شناسایی و دستگیری یک خریدار اموال مسروقه و کشف ۲۲ دستگاه انواع موتور سیکلت سرقتی در بازرسی از مخفیگاه او در ادامه این عملیات پلیسی تصریح کرد: تمامی موتور سیکلت های سرقتی کشف شده و پس از شناسایی مالباختگان به آنان تحویل داده شد و متهمان دستگیر شده نیز پس از تشکیل پرونده مقدماتی، برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی در پایان به شهروندان توصیه کرد، ضمن تجهیز موتور سیکلت خود به وسایل ایمنی و ضد سرقت مناسب، از پارک موتور سیکلت و دیگر وسایل نقلیه در مکان‌های خلوت و فاقد روشنایی کافی خودداری کنند.

کد خبر 6099590

دیگر خبرها

  • اختلافات شخصی عامل ربایش کودک ۱۸ ماهه در تالش
  • دستگیری کودک ربا کمتر از ۲۴ ساعت دریکی از استان‌های همجوار/ اختلاف شخصی دلیل آدم ربایی
  • کشف ١٠۶ کیلوگرم تریاک جاسازی شده در بار هندوانه در این شهر/ عکس
  • دستگیری سارقان ۲۲ دستگاه موتورسیکلت در تاکستان
  • دستگیری عامل خرید و فروش اشیای تاریخی در دهلران
  • دستگیری یک سارق با ۲۷ فقره سرقت در سنندج
  • دستگیری سارق سابقه دار در پایش الکترونیکی با پابند
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • سرقت در شهرک صنعتی سمنان/ سارق نگهبان سابق همان شرکت بود
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل