Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@16:24:57 GMT

الهامی: جایگاه نساجی اینجا نیست و شرمنده‌ایم

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۴۰۶۴۰

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: یکی از سخت‌ترین بردهای زندگی‌ام مقابل مس بدست آمد.

خبرگزاری میزان - ساکت الهامی در نشست خبری بعد از بازی تیمش مقابل مس رفسنجان اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*قبل از شروع صحبت‌هایم باید از مسئولان مس و مربیان و کادرفنی و بازیکنان و تمام مردم خوب رفسنجان تشکر کنم آنها باید به این تیم خودشان ببالند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از سخت‌ترین برد‌های زندگی‌ام بود و بیراه نگفتم. به فوتبال مس تبریک می‌گویم نشان داد که تیمی با برنامه و گردن کلفتی است. تیم خوب مس ما را تحت فشار قرار داد و نشان داد که جایگاهش بالاتر از این حرف‌هاست و این تیم یکی از قطب‌های فوتبال خواهد بود.

*بازی پرتنش و سختی بود. تا قبل از گل بازی متعادل بود. 10 دقیقه اول حریف بهتر بود و ما بهترین زمان گل زدیم و به ما کمک کرد. بازیکنان شرف، حیثیت را معنا کردند. نشان دادند اگر فعل خواستن صرف شود هر اتفاقی رخ می‌دهد. 

*سال سختی برای مردم مازندران و نساجی بعد از شب های قدر مردم دست به دعا بودند این برد حاصل دعای آنها بود و این برد را به هواداران تقدیم می‌کنیم. شرایط ما به گونه‌ای است که این جایگاه نساجی نیست و شرمنده‌ایم. اگر بازنده می‌شدیم وقت غم نداشتیم و بردیم هم فرصت شادی نداشتیم و این جنگ تا روز آخر ادامه خواهد داشت. خدا به ما کمک کرد و نباید از بازی خوب مس غافل شد.

*از روزی که من آمدم هیچ تیمی مثل مس ما را تحت فشار قرار نداد و این برد را به هواداران خونگرم و با تعصب نساجی تقدیم می‌کنم. لیاقت شان بیشتر از این هاست و با اتحاد و همدلی 8 هفته را خوب طی کنیم.

*از موعود بنیادی فر عذرخواهی می‌کنم. یک معذرت خواهی از کادر داوری دارم که در راس آنها بنیادی فر درفینال جام حذفی بود. امروز هم نشان داد که فراتر از آسیا داوری کرد و بدون حاشیه و غرض سوت زد و ممکن است اتفاقاتی هم رخ داده باشد و از تیم داوری تشکر می‌کنم.

*بنیادی فر بیشتر از همه من را اخراج کرده و داوران خوبی داریم از قول من صحبتی نوشته بودند که هرگز چنین جمله‌ای نگفته بودم و بد جلوه داده شد. از حدادیان مالک باشگاه نساجی تشکر می‌کنم از روزی که من آمدم سنگ تمام گذاشتند و دیشب حرف‌هایی زدند که خیلی خوب بود کاش فوتبال ما 4- 5 نفر مثل حدادیان داشت.

 

بیشتر بخوانید: مهدی: تلاش می‌کنیم قبل از پایان لیگ، سوپر جام را برگزار کنیم

انتهای پیام/

برچسب ها: مس رفسنجان نساجی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مس رفسنجان مس رفسنجان نساجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۰۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری استان یزد در کسب جایگاه بالاترین ضریب نفوذ بیمه در کشور

رئیس شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه استان یزد گفت: استان یزد از نظر ضریب نفوذ بیمه جایگاه اول را در کشور داراست و این امر نشان می‌دهد سطح فرهنگ مردم استان یزد در بحث بیمه‌ای بالا است.

روح الله حیدری در حاشیه شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه استان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در یزد اظهار کرد: به منظور همکاری و همراهی همه شرکت‌های بیمه‌ای در استان جهت ارائه بهتر خدمات بهینه بیمه‌ای به شهروندان یزدی جلسه سندیکای شرکت‌های بیمه در استان یزد شکل گرفت و در آن حول محور کارگروه‌های متعدد بحث و تبادل نظر شد و پیشنهادات خوبی نیز مطرح گردید.

وی با بیان اینکه در تلاش هستیم در سال جدید خدمات بهتری را به مردم استان یزد ارائه دهیم خاطر نشان کرد: در طی سال‌های اخیر در استان یزد متأسفانه شاهد بلایای طبیعی هستیم، در این بین برخی از مردم و اهالی شهرها و روستاها فاقد بیمه‌نامه منازل مسکونی و اماکن تجاری خود هستند که در بلایای طبیعی دچار گرفتاری می‌شوند.

رئیس شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه استان تصریح کرد: شاهد این هستیم که پس از خسارت‌های وارده مردم به دستگاه‌های حمایتی مراجعه دارند و این معضلی برای مردم فاقد بیمه شده است.

حیدری افزود: لازم است با هماهنگی‌های بیشتر به مردم جهت تهیه بیمه نامه‌ها اطلاع رسانی شود تا بتوانند در زمان خسارت از شرکت‌های بیمه‌ای مطالبه کنند.

وی تاکید کرد: به جهت تحقق این امر انتظار است تا مدیران استان همکاری و کمک داشته باشند تا شرکت‌های بیمه‌ای بتوانند در راستای خدمات مؤثر واقع شوند.

رئیس شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه استان گفت: یکی از اقداماتی که شرکت‌های بیمه‌ای انجام می‌دهند و در طی سال‌های گذشته آن را تقویت کردند بیمه‌های بازنشستگی به کمک بیمه‌های تجاری است، لذا توصیه ما به مردم استفاده از پارامترهای بیمه‌ای در این خصوص در شرکت‌های بیمه است.

حیدری با بیان اینکه استان یزد از نظر ضریب نفوذ بیمه جایگاه اول را در کشور دارد ادامه داد: این امر نشان می‌دهد سطح فرهنگ مردم استان یزد در بحث بیمه بالا است و این جای خوشحالی و تبریک به مردم استان دارد.

وی تاکید کرد: امیدواریم تا با پوشش گسترده بیمه در استان در زمان حوادث، خسارت کمتری به مردم وارد شود و خسارت‌ها تا حدی جبران شود.

کد خبر 747129

دیگر خبرها

  • تعجب آلمانی‌ها از سرعت سقوط پول ملی ایران!
  • نشان نقره تیم تپانچه بادی مختلط ایران در جام جهانی پاراتیراندازی
  • (ویدئو) تجربه فریدون زندی از اقتصاد ایران
  • خصوص واقعی قبل از هیاهوی واگذاری!
  • نساجی: ساکت باشید، ساکت حرف می‌زند
  • شگفتی‌ساز جام‌حذفی دور از هیاهو قهرمانی!
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • برتری استان یزد در کسب جایگاه بالاترین ضریب نفوذ بیمه در کشور