Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پرسپولیس گفت: مقابل سپاهان تیمی خوب، بابرنامه و فنی بازی داریم.

به گزارش برنا؛ یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان از هفته بیست و دوم لیگ برتر اظهار داشت: خیلی خوشحالم که به این شهر زیبا و تاریخی آمدیم و باید از هواداران خوب اصفهانی مان که استقبال خوبی از فرودگاه تا هتل از ما داشتند، تشکر کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
امیدوارم همیشه سالم، سلامت و مراقب سلامتی خود باشند. در این وضعیت راضی نیستیم اتفاق بدی برای کسی بیفتد.

 گل محمدی افزود: مقابل تیمی خوب، بابرنامه و فنی بازی داریم. فکر می کنم همه از قدرت و کیفیت تیم سپاهان خبر دارند و همه می‌دانیم تیم خوب و با برنامه‌ای است. بازی های زیادی از سپاهان دیده‌ایم و در همه مسابقات سیستمی کاملا هجومی و بازی‌های زیبایی انجام داده و امتیازهای خوبی گرفته اند. آن‌ها یکی از مدعیان قهرمانی هستند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: فردا بازی سختی برای هر دو تیم است و همیشه بازی سپاهان و پرسپولیس همراه با جذابیت‌های فنی و اتفاق‌های زیادی بوده است. امیدوارم شاهد اتفاق‌های خوبی در این مسابقه باشیم. با توجه به بازیکنان خوبی که در هر دو تیم هستند انتظار داریم شاهد یک بازی فنی و زیبا باشیم و باید کاری کنیم افرادی که آن را از پایتلویزیونتماشا می‌کنند لذت برده و شاهد یک دیدار جذاب باشند.

گل محمدی  عنوان کرد: تیم ما برای بازی فردا آماده است و از لحاظ بدنی و جسمانی شرایط خوبی داریم. امیدوار هستیم مسابقه خوبی را انجام بدهیم. باید تمرکز و دوندگی خوبی داشته باشیم. مهره های هجومی سپاهان جزو بهترین‌های لیگ هستند. همه می‌دانیم بازی سختی است اما برای شاد کردن دل هواداران و دست پر بازگشتن از اصفهان انگیزه زیادی داریم.

 او افزود: سپاهان همیشه نشان داده تیم خوبی بوده و تشکیلات و برنامه های خوبی داشته است. از لحاظ مدیریتی هیچ وقت مشکلی نداشته است. فکر می‌کنم می تواند الگوی خوبی برای سایر باشگاه‌ها باشد تا بتوانند مشکلات زیادی نداشته باشند. همه تیم‌ها باید به مرحله ای برسند که هیچ وقت شاهد مشکلات به ویژه مالی نباشند.

سرمربی پرسپولیس درباره نفرات مصدوم و محروم این تیم در بازی با سپاهان توضیح داد: خوشبختانه محروم و مصدوم نداریم و فردا همه بچه‌ها آماده این مسابقه خوب و جذاب هستند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی لیگ برتر فرودگاه سلامت زیبایی فوتبال پرسپولیس پرسپولیس اصفهان مشکلات یحیی گل محمدی قهرمانی سپاهان نشست خبری سرمربی پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۰۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اوسمار در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان عنوان کرد: : هرچه به پایان فصل نزدیک می‌شویم، بازی‌ها سخت‌تر می‌شود و همه برای رسیدن به هدف، بیشتر تلاش می‌کنند. همیشه بازی با سپاهان بسیار سخت و حساس بود که جزئیات کوچک، نتیجه را تغییر می‌داد.

وی افزود: به همین دلیل امیدوارم فردا بازی خوبی داشته باشیم و بتوانیم از این جزئیات کوچک، به بهترین شکل استفاده کنیم.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: امیدوارم هواداران با وجود اینکه جام حذفی را از دست دادیم، حمایت خوبی از ما داشته باشند. انرژی مثبت و خوبی که بین هواداران و تیم وجود دارد، خیلی می‌تواند به تیم کمک کند. امیدوارم فردا هم مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم
  • اوسمار: تا پایان برای قهرمانی می‌جنگیم/ ۵ فینال دیگر پیش‌رو داریم
  • کارگران رکن اصلی اقتصاد کشور هستند
  • علی عسگری: پرسپولیس با بردن سپاهان قهرمانی اش را قطعی می کند/ هواداران باید جو ورزشگاه را به سود سرخپوشان رقم بزنند
  • تارتار: مساوی دیگر به درد ما نمی‌خورد
  • ویژگی مثبت تراکتور در مصاف با استقلال؛ شناخت مطهری از آبی‌ها
  • علیزاده: گل‌گهر هم مدعی قهرمانی در جام حذفی است
  • اوسمار: وضعیت بیرانوند برای بازی با سپاهان امروز مشخص می‌شود/ امیدوارم هواداران در کنارمان باشند
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند
  • اوسمار: برابر سپاهان، جزئیات تعیین‌کننده است/ هواداران تنهایمان نگذارند