Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، محمد مهدی غفاری رئیس شورای راهبردی گروه جهادی ایران سر بلند در نشستی با حجت الاسلام قنبر درویشی رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی و حسینی هاشمی رئیس شورای وحدت اصولگرایان دراستان هرمزگانبر هم‌افزایی بین نیروهای انقلابی و توجه به اقوام و مذاهب در سراسر کشور تاکید کرد.

وی افزود: مشارکت اقوام و مذاهب در انتخابات یکی از نکاتی است که همیشه مهم بوده و در انتخابات دولتمردان به ویژه گروه‌های سیاسی باید اقوام و مذاهب مختلف را به عنوان فرصت ببینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غفاری با بیان اینکه با حضور و درایت علمای شیعه و سنی فضای تعامل و تفاهم خاصی بین شیعه و سنی هرمزگان حاکم بوده که این الگویی برای سایر استان هاست، خاطرنشان کرد: تلاش گروه جهادی ایران سربلند تقویت این تعامل است؛ همه جناح‌ها، شیعه و سنی، بومی و غیربومی باید در کنار هم در فضایی سرشار از صمیمیت در راستای اهدافنظام جمهوری اسلامیایران و منویات مقام معظم رهبری گام برداریم‌.

براساس این گزارش، در ادامه این سفر رئیس شورای راهبردی گروه جهادی ایران سربلند به‌همراه اعضای شورای راهبردی این گروه در جزیره قشم حضور یافته و با شیخ محمد‌صالح امینی امام‌جمعه اهل سنت غرب جزیره قشم دیدار کردند.

امام‌جمعه اهل سنت غرب جزیره قشم در جمع رئیس و اعضای شورای راهبردی گروه جهادی ایران سربلند اظهار داشت: امروز وحدت بین اهل تشیع و اهل‌سنت در ایران به‌ویژه در شهرستان قشم زبانزد خاص و عام است و این موفقیت با اندیشه‌های مقام معظم رهبری محقق شده و امیدواریم همه مسلمانان منطقه و جهان با الهام از وحدت حاکم در ایران نسبت به تقویت این گزینه نجات‌بخش در مقابل با دشمنان اسلام همت کنند.

شیخ امینی تاکید کرد: به‌طور حتم حمایت قاطعانه از مقام معظم رهبری و حرکت در مسیری که ایشان برای موفقیت کشور ترسیم می‌کنند، مهمترین عامل برای آینده ایران اسلامی است.

غلامرضا جاودان قائم مقام شورای راهبردی گروه جهادی ایران سربلند نیز در این دیدار با بیان اینکه این گروه برای پرشور‌کردن تنور انتخابات و مشارکت حداکثری مردم و افزایش قدرت روزافزون ایران اسلامی تلاش می‌کند، گفت: با توجه به سابقه فعالیت گروه جهادی ایران سربلند در دو دهه گذشته به‌حمدالله امروز شرایطخوبیدر کشور داریم و استقبال گروه‌های سیاسی و اقوام و مذاهب در اکثر استان‌ها از این گروه جهادی معین موضوع است.

جاودان با بیان اینکه گروه جهادی ایران سربلند به پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای ایجاد انگیزه برای خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی جوانان در مناطق محروم، کمک به نیازمندان و توجه دولتمردان به ظرفیت اقوام و مذاهب تشکیل شده است، افزود: اقوام و مذاهب مختلف ایران جلوه‌ای ازوحدت ملیهستند که بدون توجه به این تنوع هرگز کشور قادر نخواهد بود به پیشرفت و توسعه نائل شود.

انتهای پیام/ر

منبع: فارس

کلیدواژه: مشارکت انتخابات انقلاب اسلامی استان هرمزگان گروه جهادی ایران سربلند اقوام و مذاهب مقام معظم رهبری رئیس شورای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۰۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست «ائتلاف امناء» برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز؛ سید نظام الدین موسوی گفت: از ۳۰ نامزد ائتلاف امناء در دور اول انتخابات ۷ نفر انتخاب و ۱۵ نفر نفر نیز به دور دوم راه پیدا کردند.

بیشتر بخوانید؛ چرا انتخابات ۴۵ صندلی باقی مانده مجلس دوازدهم اهمیت زیادی دارد؟

وی افزود: با تصویب شورای مرکزی ائتلاف تمامی ۱۵ نامزد راه یافته فهرست ائتلاف به دور دوم، در این مرحله نیز در لیست امناء قرار دارند.

وی تصریح کرد: همچنین با توجه به اینکه آقای مهدی شریفیان در اطلاعیه ای رسما اعلام کرد که خود را متعهد به رویکردهای ائتلاف امنا در مجلس آینده می داند، با تصویب شورای مرکزی حضور وی به عنوان نفر شانزدهم فهرست امناء در دور دوم قطعی شد.

دبیر شورای مرکزی ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب (امناء) در ادامه اسامی کامل ۱۶ نفر ائتلاف انتخاباتی امنا در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس را به این شرح اعلام کرد:

۱- سید نظام الدین موسوی
۲-احمد نادری
۳- ابراهیم عزیزی
۴-پیمان فلسفی
۵-سمیه رفیعی
۶-ابوالفضل ظهره وند
۷-محمد سراج
۸-ابوالقاسم جراره
۹-زینب قیصری
۱۰-ریحانه اخلاقی
۱۱-صالح اسکندری
۱۲-سید مرتضی محمودی
۱۳-بیژن نوباوه وطن
۱۴-حسین صمصامی
۱۵-مجتبی رحماندوست
۱۶-مهدی شریفیان

انتهای پیام/

کد خبر: 1229360 برچسب‌ها انتخابات مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • وحدت نیرو‌های انقلاب رمز عبور از تهدیدات است
  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • دعوت از گروه‌های جهادی خراسان رضوی برای مشارکت بیشتر در طرح تحول روستایی
  • لیست «ائتلاف امناء» برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • آریایی‌ها چه کسانی بودند؟/ نگاهی عمیق به مهاجرت آریایی‌ها به فلات ایران
  • لفاظی مقام سابق آمریکا در مورد اقدام تنبیهی اخیر ایران علیه اسرائیل
  • انتخابات مهم‌ترین نماد مردم‌سالاری دینی است
  • هفته تعلیم و تربیت فرصتی برای دستیابی به اهداف سپاه