Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان بعد از دیدار با گل گهر سیرجان که با برتری یک بر صفر تیمش همراه بود، گفت: اول نکونام : در نبود هفت بازیکن‌مان کار سختی داشتیم. گل‌گهر تیم قابل احترامی است و خوشحالیم که توانستیم تیم خوبی راس  شکست دهیم.

وی ادامه داد: این تیم را آنالیز کرده بودیم و می‌دانیم هیچ تیمی نتوانسته بود مثل ما آنها را تحت فشار بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از لحاظ فوتبالی تیم برتر میدان بودیم ولی دو موقعیت به آنها دادیم. در برخی از زمان‌های بازی تیم حریف با ۶ بازیکن دفاع می‌کرد ولی برد خوبی به دست آوردیم.

نکونام اظهار داشت: تا روزی که من هستم همه تلاش می‌کنیم. با کرونا و مصدومیت درگیر هستیم ولی خوشحالم که با همه وجود تلاش می‌کنیم.

سرمربی فولاد خوزستان، درباره فشردگی مسابقات، عنوان کرد: بازی‌های تیم ملی پیش‌رو است و نمی‌توان کاری کرد و سازمان لیگ زحمت می‌کشد. چیزی که جالب است اینکه ما از عربستان نامه زدیم که بازی‌مان فقط یک روز عقب بیفتد اما صراحتا گفتند که نمی‌شود ولی برای دو باشگاه دیگر این اتفاق افتاد.

وی افزود: فقط یک بار با ما همکاری شد که همین بازی ما مقابل گل‌گهر بود که لغو شده بود. در دور رفت سه هفته پشت سر هم در خارج از خانه بازی کردیم ولی الان طوری برنامه ریزی می‌کنند که دو بازی پشت سر هم در خانه بازی نداشته باشیم. با این پنجره بسته و مصدوم و کرونا و حضور در سه جام شرایط خاصی داریم ولی تا روز آخر برای فولاد تلاش می‌کنیم. برخی تیم‌ها آنقدر بازیکن دارند که بازیکنانشان را بازی نمی‌دهند اما ما بازیکنی برای فرستادن به زمین نداریم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فولاد خوزستان جواد نکونام فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۰۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط برگزاری کنکور نسبت به سال‌های گذشته مناسب‌تر است

سپهر خلجی امروز با حضور در دانشگاه امیرکبیر با ارزیابی نحوه برگزاری آزمون سراسری اظهار کرد: کنکور یک مقطع حساس برای داوطلبان و خانواده‌ آنهاست که نتیجه زحمات چند ساله را در این مقطع درک می‌کنند، تمام تلاش سازمان سنجش و دستگاه‌های مربوط، ایجاد شرایطی برای برگزاری آزمون در فضای آرام و مطمئن بود.

وی با بیان اینکه در سال‌های قبل برگزاری آزمون با حواشی فراوانی همراه بود، عنوان کرد: آمار و شواهد نشان می‌دهد با تدابیر در نظر گرفته از سوی سازمان سنجش، امسال شرایط برگزاری آزمون به نسبت سال‌های گذشته بسیار مناسب‌تر است.

خلجی گفت: امیدوارم با اعلام نتایج هر یک از داوطلبان به میزانی که تلاش کردند، ثمره کوشش خود را دریافت کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • شرایط برگزاری کنکور نسبت به سال‌های گذشته مناسب‌تر است
  • خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • شکست تدارکاتی استقلال از حریف لیگ یکی
  • شکست استقلال مقابل تیمی از اسلامشهر
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • اطلاعیه استقلال؛ بازی ما بدون تماشاگر است
  • اطلاعیه استقلال: بازی ما بدون تماشاگر است!
  • حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص