Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید باجلان رئیس قرارگاه اطعام مهدوی کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در روز بیست و سوم ماه مبارک رمضان ۱۰ میلیون و ۴۰ هزار و ۳۰۹ غذای گرم میان نیازمندان توزیع شد.

او با بیان اینکه در این روز ۲ میلیون و ۱۴۳ هزار و ۷۴۴ افطاری به دست نیازمندان رسید، گفت: یک میلیون و ۳۱۵ هزار و ۹۳۲ بسته معیشتی به دست نیازمندان مناطق روستایی و صعب العبور رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باجلان افزود: در روز بیست و چهارم ماه مبارک رمضان ۱۰ میلیون و ۱۰۳ هزار و ۲۵۰ غذای گرم میان نیازمندان توزیع شد و ۲ میلیون و ۱۵۸ هزار و ۹۱۴ افطاری به دست نیازمندان رسید تا روزه خود را با آن باز کنند.

رئیس قرارگاه اطعام مهدوی کمیته امداد بیان کرد: یک میلیون و ۳۲۱ هزار و ۹۳۸ بسته معیشتی به مناطق روستایی و صعب العبور ارسال شد و میان نیازمندان آن مناطق توزیع شد.

بیشتر بخوانید

توزیع بیش از ۷ میلیون غذای گرم میان نیازمندان در روز شهادت امام علی (ع) ده هزار بسته معیشتی بین مددجویان توزیع شد بیش از ۵ میلیون غذای گرم در شب ضربت خوردن امیرالمومنین توزیع شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اطعام مهدوی توزیع غذای گرم غذای گرم میان نیازمندان توزیع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۱۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان در هیرمند

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، گرگیج رئیس هیات فوتبال شهرستان هیرمند گفت: مسابقه فوتسال جام رمضان شهرستان هیرمند در دو بخش مرکزی و قرقری برگزار شده است.
وی افزود: در بخش مرکزی تیم‌های پایانه مرزی میلک، شورای اسلامی خمر و دادگستری هیرمند به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.
گرگیج افزود: در بخش قرقری تیم‌های شورای شهر و شهرداری قرقری و اتحاد دهمرده به فینال این مسابقات رسیدند که در پایان این مسابقه تیم اتحاد دهمرده توانست حریف خود را با نتیجه سه بر یک شکست دهد و به مقام اول این مسابقات برسد.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • «کرایی مرغ» یک غذای مجلسی که باید امتحانش کنی
  • اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان در هیرمند
  • قیمت غذای محبوب ایرانی‌ها نجومی شد (اینفوگرافی)
  • کشف غذای سگ و گربه قاچاق در خوی 
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • ترویج فرهنگ غذای سالم متناسب با آموزه‌های طب ایرانی
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • بازوبند به کاپیتان چهارم پرسپولیس رسید
  • تقدیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از سریال «رستگاری»